کلمن یخ یا یخدان مسافرتی به عنوان یکی از بهترین محصولاتی است که شما می توانید در سفر همراه خود داشته باشید، زیرا علاوه بر این که به عنوان یک کلمن برای شماست، می تواند به عنوان یک یخچال کوچک که به محافظت از مواد غذایی شما در سفر می پردازد نیز معرفی شود. اگر احتیاج به یک محصول این چنین کاربردی و با کیفیت دارید، در این مطلب همراه ما باشید تا به تمامی اطلاعات پیرامون فروش کلمن یخ مسافرتی جام ترموس، یکی از بهترین تولید کنندگانی که هیرا پلاست محصولات آن را برای فروش عرضه می کند، بپردازیم.

فروش کلمن مسافرتی جام ترموس

انواع کلمن یخ مسافرتی

جام ترموس، همان طور که اشاره کردیم به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان در زمینه انواع کلمن‌های پلاستیکی معرفی می شود. در بین محصولاتی که هیراد پلاست از این برند عرضه می کند ما شاهد انواع مختلفی از کلمن هستیم که در دسته کلمن یخ مسافرتی جای می گیرند. در این قسمت به معرفی این دسته از محصولات می پردازیم.

انواع کلمن جام ترموس

 

کلمن یخ بدون شیر

این دسته از کلمن‌ها تنها به عنوان یخدان مورد استفاده قرار می گیرند. کلمن‌های یخ بدون شیر به عنوان یک یخچال کوچک معرفی شده که افراد می توانند آن با خود به سفرها برده و نگران فاسد شدن مواد غذایی خود نباشند. معمولا این دسته از کلمن‌ها جا گیر نیستند و افراد می توانند در هر جایی از خودرو خود آن را قرار دهند.

کلمن مسافرتی جام ترموس

 

کلمن یخ به همراه شیر

یکی دیگر از انواع کلمن‌های یخ پر فروش تولیدی جام ترموس، کلمن یخ به همراه شیر است. زمانی که در یک کلمن یخ، شیر دیده می شود به این معنی است که کلمن علاه بر این که به عنوان یک یخدان مورد استفاده قرار می گیرد در قسمت دارای یک مخزن است که در آن می توان به نگهداری و حمل آب یا انواع و اقسام نوشیدنی ها پرداخت.

کلمن پلاستیکی بزرگ

کلمن یخ به همراه دسته

این دسته از کلمن‌ها از آن جایی که افراد بتوانند به راحتی نسبت به جا به جایی آن‌ها اقدام کنند، به همراه یک دسته تولید شده اند. این دسته در بالای کلمن قرار داشته و این امکان را به افراد می دهد تا بتوانند مانند یک ساک از آن استفاده کرده و نیازی به کمک برای جا به جایی آن نداشته باشند.

کلمن دسته دار جام ترموس
کلمن یخ به همراه چرخ

گاهی اوقات افراد احتیاج به کلمن‌هایی دارند که بتواند حجم زیادی از مواد غذایی به همراه نوشیدنی را حمل کند. از این رو وزن این محصول می تواند بسیار بالا رفته و حمل آن مشکل باشد. به همین دلیل روی آن‌ها چرخی قرار داده می شود تا افراد بتوانند با استفاده از چرخ‌ها به راحتی نسبت به حمل آن‌ها اقدام کنند. به هنگام ایستادن نیز کافیست تنها قفل چرخ را فعال کرده تا چرخ‌ها حرکت نکنند.

کلمن پلاستیکی مسافرتی

کلمن یخ مسافرتی پلاستیکی

کلمن‌های یخ مسافرتی پلاستیکی یکی از بهترین انتخاب‌ها برای زمانی است که افراد قصد دارند برای حمل مواد غذایی خود از یک یخدان استفاده کنند و از سویی دیگر می خواهند این محصول با کیفیت و مقرون به صرفه باشد. از این رو می توانند کلمن یه مسافرتی پلاستیکی را از هیراد پلاست با بهترین قیمت خریداری کنند.
خرید انواع کلمن‌های یخ می تواند بسیار مقرون به صرفه تر از زمانی است که افراد با خرید تعداد زیادی بطری پلاستیکی و گذاشتن آن ها در فریزر اقدام به ساخت یک یخدان توسط خود می کنند. علاوه بر این که بطری‌های پلاستیکی بسیار گران قیمت بوده و استفاده پی در پی آن‌ها می تواند سرطان زا باشد، به صورت کلی گزینه مناسبی برای سفر نبوده و بسیار جا گیر هستند.
شما می توانید با توجه به انواع مختلفی از کلمن یخ مسافرتی پلاستیکی که در عنوان قبلی به شما معرفی کردیم، نسبت به خرید انواع کلمن یخ اقدام کرده و آن را در محل مورد نظر خود از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست تحویل بگیرید. کلمن یخ مسافرتی پلاستیکی می تواند بهترین انتخاب برای فرادی باشد که قصد دارند در بودجه خود صرفه جویی کنند و از سویی دیگر احتیاج به محصولی دارند که کیفیت بسیار بالایی با خود به همراه داشته باشد. کلمن یخ جام ترموس، بهترین انتخاب برای این دسته از افراد است. تمامی محصولات جام ترموس بسیار بی نظیر بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

کلمن پلاستیکی مسافرتی

کلمن یخ مسافرتی جام

تولیدی جام، بهترین تولید کننده ایرانی است که در زمینه انواع محصولات مربوط به کلمن در کشور ایران به فعالیت می پردازد. شما می توانید تمامی انواع و اقسام کلمن‌های پلاستیکی تولیدی جام را با قیمتی بسیار عالی از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست خریداری کنید.
کلمن یخ مسافرتی جم از بهترین مواد اولیه تهیه شده است. به هنگام استفاده از این کلمن شما لازم نیست به هیچ عنوان نگران مواد شیمیایی باشید که ممکن است از این محصول به مواد غذایی یا نوشیدنی شما وارد شود، زیرا جام با بهترین مواد اولیه اقدام به تولید انواع کلمن یخ پلاستیکی مسافرتی کرده تا تمای افراد بتوانند به راحتی نسبت به خرید آن اقدام کنند و سلامتی خود را تضمین کنند.

کلمن یخ پلاستیکی جام

 

فروش کلمن یخ مسافرتی

فروش کلمن یخ مسافرتی از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست با قیمتی بسیار عالی انجام می شود. شما می توانید به راحتی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست و انتخاب انواع کلمن‌های یخ مسافرتی، محصولی را برای خود خریداری کنید که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.
فروش کلمن یخ مسافرتی همواره از رونق بسیار بالایی برخوردار بوده، زیرا تولیدی جام محصولات خود را کاملا با توجه به استانداردهای جهانی عرضه می کند. به همین دلیل است که شما به هنگام خرید این محصول و همتای خارجی آن به هیچ عنوان نمی توانید تغییر در این بین مشاهده کنید.

کلمن پلاستیکی جام

نگاه انتهایی به فروش کلمن یخ مسافرتی جام ترموس

همان طور که در این مطلب نیز به آن اشاره کردیم، کلمن یخ مسافرتی جام ترموس یکی از بهترین محصولاتی است که در فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست براس فروش عرضه می شود. تمامی افراد می توانند به راحتی با خرید این محصول در سفرهای خود به نگهداری مناسب از مواد غذایی و همچنین نوشیدنی‌های خود بپردازند. جام ترموس، پیشرو در عرضه انواع کلمن‌های پلاستیکی در ایران است.

کلمن پلاستیکی جام

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *