یخدان مسافرتی کوچک

اگر قصد دارید در سفر محصولی را همراه خود داشته باشید که به کمک آن بتوانید مواد غذایی را حمل کرده و دیگر نیازی به هزینه های اصافی برای خرید مواد غذایی نداشته باشید، یخدان مسافرتی کوچک بهترین انتخاب است. شما می توانید با قیمتی بسیار عالی از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست نسبت به خرید این محصل با قیمتی بسیار عالی اقدام کنید. در این مطلب همراه ما باشید تا در کنار یک دیگر به تمامی اطلاعات در رابطه با یخدان مسافرتی کوچک بپردازیم و بهترین روش خرید آن را برای شما عزیزان ارائه دهیم.

انواع یخدان مسافرتی پلاستیکی

 

انواع یخدان مسافرتی پلاستیکی

در حال حاضر هیراد پلاست برای این که بتواند این زمینه را برای شما مهیا کند تا با هر میزان بودجه ای که با خود به همراه دارید بتوانید یخدان مورد نظر خود را خریداری کنید، انواع مختلفی از یخدان مسافرتی کوچک پلاستیکی را برای شما ارائه داده است. حال در این بخش قصد داریم به شما انواع یخدانهای پلاستیکی مسافرتی را معرفی کنیم.

انواع مدل های دسته دار در انواع رنگبندی مختلف

این دسته از یخدانهای مسافرتی با قیمتی بسیار عالی در اختیار شما عزیزان توسط هیراد پلاست قرار می گیرد. از آنجایی که این مدل از یخدانها دارای دسته است، شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست آن را خریداری کرده و به هیچ عنوان مشکلی بابت حمل آن نداشته باشید.

انواع مدل های پایه دار، مناسب برای سفرها و پیک نیک ها

این دسته از مدلهای یخدان مسافرتی امروزه فروش بسیاری را از آن خود کرده اند و دلیل اصلی آن نیز این است که یخدان به شکل مستقیم روی زمین قرار نگرفته و باعث می شود تا نیازی به تمیز کردن بارها و بارهای آن نداشته باشید.

انواع مدل های چرخ دار

در آخر نیز انواع مدلهای چرخ دار هستند که افراد می توانند به راحتی هر چیزی که مد نظرشان است را در آن قرار داده و با خود حمل کنند. چرخهای این دسته از یخدانها دقیقا شبیه به چمدانهای چرخ دار ساخته شده است.

یخدان مسافرتی کوچک پلاستیکی

 

یخدان مسافرتی کوچک پلاستیکی

یکی از تجهیزات مهم و ضروری برای مسافرت یخدان مسافرتی کوچک است. این وسیله شما را از داشتن یخچال در سفر بی‌ نیاز می‌ کند به خصوص اگر به جایی مانند طبیعت بروید که دسترسی به برق شهری وجود ندارد. یخدان مسافرتی کوچک برای خنک کردن مواد غذایی و فاسد شدنی، استفاده می‌ شود، البته برای اینکه سرمای لازم را داشته باشد، باید درون آن را با یخ پر کنید. آیا برای شما هم پیش آمده که در طبیعت مقداری از ماده غذایی شما اضافه بیاید و آن را بخواهید برای وعده غذایی دیگر نگهداری کنید، در صورتی که یخدان مسافرتی کوچک نداشته باشید، امکان نگهداری آن وجود ندارد و متاسفانه باید آن را دور بریزید. این وسیله در زمان گذشته کار یخچال را انجام می‌داد با این تفاوت که برای خنک نگهداشتن دمای داخل یخدان باید از ارتفاعات برف تهیه می‌کردند.

یکی از کاربردهای جالب یخدان مسافرتی کوچک زمان ماهیگیری با قلاب است که از این وسیله به عنوان یک نگهدارنده سرمایی برای جلوگیری از فاسد شدن ماهیهای صید شده استفاده می‌ شود. به طور کلی شما ماهیگیری را پیدا نمی‌ کنید که برای نگهداری ماهیهای صید شده خود از یخدان مسافرتی کوچک استفاده نکند. در واقع می‌توان گفت از این وسیله برای نگهداری یخ هم می‌ توان استفاده کرد، شما قصد دارید مقداری یخ را از محلی به محل دیگر جا‌ به‌ جا کنید، بدون داشتن یخدان مسافرتی کوچک در همان ابتدای مسیر یخهای شما آب شده و به مقصد نخواهند رسید. پس کاربرد اصلی این وسیله نگهداری و حمل یخ است، البته به دلیل سرد بودن فضای داخلی می‌ توان آن را به یک یخدان مسافرتی کوچک تبدیل کرد و از سفر خود نهایت لذت را برد.

یخدان مسافرتی کوچک یونولیتی

 

یخدان مسافرتی کوچک یونولیتی

یخدانهایی که برای سفر استفاده می شوند می توانند یک کلمن ساده باشند و یا مشابه با محفظه های یخ قدیمی چارچوب بزرگ تری داشته باشند که به آنها یخدان یونولیتی گفته می شود. بنابراین اگر قصد سفر دارید می توانید از هر وسیله عایقی که قابلیت حفظ دما و جلوگیری از تبادل گرمایی با محیط را دارد استفاده کنید. یک سرد کننده یا یخدان از دیوار عایق پلاستیکی و فوم دار تشکیل شده است. اکثر یخدانهای مخصوص سفر پلاستیکی هستند، تا علاوه بر سبکی بیش تر در اثر ضربه و جابجایی کم تر آسیب ببیند. البته یخدانهایی که برای سفر و کمپ استفاده می شوند. یخدان ها با دو طراحی ساده و یا دارای طبقه بندی تولید می شوند. اولین گام پر کردن این فضا با مواد غذایی موردنظرتان با در نظر گرفتن چند نکته کاربردی زیر است:

  1. بهتر است مواد غذایی که در یخدان قرار می گیرند منجمد باشند. در غیر این صورت با ذوب شدن یخها ممکن است آب به سایر مواد غذایی نفوذ کرده و باعث افت کیفیت آنها شود. البته برخی از مواد نظیر نوشیدنی ها یا غلات نیازی به منجمد شدن ندارند.
  2. کل مواد غذایی قبل از قرار گرفتن داخل یخدان باید بسته بندی مجزا و مناسبی داشته باشند. این موضوع برای غلات، نان و اغذیه های سرد نظیر ساندویچ مهم تر است؛ چون ممکن است شیرابه سایر بسته بندیهای منجمد شده به درون آنها نفوذ کند.
  3. کل فضای یخدان را با مواد غذایی پر نکنید. بهتر است دیوارهای عایق کمی از بسته های غذایی فاصله داشته باشند. توصیه می کنیم دو سوم فضای کل یخدان را با قرار دادن مواد غذایی مورد نظرتان پر کنید. یک سوم باقی مانده می تواند با مقداری یخ پر شود. ریختن یخ داخل یخدان به طول سفر و نوع مواد غذایی که قرار است جابجا شود بستگی دارد.

 

خرید یخدان مسافرتی پلاستیکی کوچک

شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست به راحتی نسبت به خرید انواع یخدانهای مسافرتی پلاستیکی کوچک اقدام کرده و آنها را در محل مورد نظر خود دریافت کنید. کافیست تنها انتخاب کنید که کدام یک از یخدانهای پلاستیکی را برای خود می خواهید و سپس با برقراری ارتباط توسط کارشناسان مطرح هیراد پلاست، آن را با قیمتی عالی برای خود خریداری کنید. از این که ما را تا انتهای این مطلب همراهی کردید، بسیار سپاس گزاریم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *