صندلی پلاستیکی تاشو

صندلی پلاستیکی تاشو یکی از بهترین محصولاتی است که شما می توانید در سفر یا پیک نیک ها از آن استفاده کنید. این دسته از صندلیها توسط فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست با قیمتی فوق العاده مناسب برای فروش عرضه می شوند و شما می توانید به راحتی اقدام به خرید این محصول کنید. در این مطلب همراه ما باشید تا در کنار یک دیگر به بررسی همه جانبه صندلی پلاستیکی تاشو و بهترین روش خرید آن بپردازیم.

بهترین صندلی تاشو ارزان کدام است؟

 

بهترین صندلی تاشو ارزان کدام است؟

صندلی تاشو سفری وسیله ای است که به منظور نشستن و استراحت کردن در طبیعت و سفر مورد استفاده قرار می گیرد و به دلیل حمل و نقل آسان می توان آن را یکی از ملزومات سفر دانست. این صندلیها قابلیت جمع شدن دارند، یعنی می توان آنها را جمع کرد و درون صندوق عقب خودرو قرار داد. از مهم ترین ویژگی این وسیله می توان به قابلیت کاهش سایز و وزن کم آنها اشاره کرد. در واقع نوعی صندلی سبک و قابل حمل هستند که به علت تاشو بودن می توان آنها را در جاهای مختلف استفاده کرد.

صندلی تاشو در ابعاد مختلفی تولید می شود و جنس آن نیز معمولا از برزنت، الیاف پلی استر، پلاستیک، فایبرگلاس، چوب و یا فلز است. این صندلیها عمدتا از قابلیت تحمل وزن مقبولی برخوردار هستند و از یک کاور محافظتی نیز بهره می برند. هیراد پلاست امروزه به عرضه نوع پلاستیکی این دسته از صندلی می پردازد. اگر به دنبال خرید صندلی پلاستیکی تاشو ارزان قیمت هستید، صندلیهایی که هیراد پلاست وظیفه عرضه آنها را دارد یکی از بهترینها بوده که شما عزیزان می توانید برای خود خریداری کنید. همین حالا می توانید ثبت سفارش خود را انجام داده و این صندلی پلاستیکی منحصر به فرد را با قیمتی عالی از طریق این فروشگاه برای خود خریداری کنید و درب منزل تحویل بگیرید.

معرفی مشخصات صندلی پلاستیکی تاشو کد 857

 

معرفی مشخصات صندلی پلاستیکی تاشو کد 857

صندلیهای تاشو که به آنها صندلی پیک نیک، صندلی سفری یا صندلی تاشو مسافرتی نیز می گونید بسیار کاربردی هست و حتی در داخل خانه و به غیر از سفر نیز می تواند کاربردی باشد، مثلا در پارک، پیک نیک یا در حیاط و بالکن، لب دریا و استخر. مخصوصا اگر شما دارای بالکن یا حیاطی هستید که کوچک هستند می توانید به راحتی از صندلیهای تاشو برای بالکن خود و دیگر جاها استفاده کنید و هر وقت نیاز به استراحت و ریلکس کردن داشتید آن ها را باز کنید و لذت ببرید بدون اینکه فضایی را اشغال کنند.

یکی از انواع مدلهای پرفروش این صندلی، صندلی پلاستیکی تاشود کد 857 است. حال این صندلی چه مشخصاتی را با خود به همراه دارد؟

  • صندلی توسط تولیدی ناصر پلاستیک، یکی از معتبرترین تولیدیهایی که در حال حاضر در ایران مشغول به کار است، عرضه شده است.
  • طول این صندلی 42 سانتی متر، عرض آن 32 و ارتفاع آن نیز 45 سانتی متر است.
  • وزن صندلی هم به طور کلی 3 کیلو و 300 گرم بوده که حمل آن را به راحتی امکان پذیر می کند.
  • جنس این صندلی کاملا از پلاستیک و پلیمر ساخته شده و یکی از بهترین مواد اولیه را درون خود دارد که کاملا در برابر آسیبها مقاوم هستند.

پیش از خرید بهتر است کمی با ویژگیهای صندلی تاشو پلاستیکی مدل 857 ناصر پلاستیک آشنا شوید. این محصول دارای ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی کالاست و پس از سفارش در بازه زمانی 7 روز کاری توسط هیراد پلاست به شما تحویل داده می‌ شود. این صندلی دارای وزن کم در حدود 3 کیلوگرم است و ساختاری پلاستیکی یا پلیمری دارد. از همه چیز مهم‌تر اینکه صندلی ناصر پلاستیک مدل 857 تاشو است! بنابراین، فضای کمی را اشغال می‌کند و حمل آن آسان است.

شما می‌ توانید برای طراحی دکوراسیون باغ ویلا، حیاط، آشپزخانه، کافه و… از این محصول استفاده نمایید. حتی می‌ توانید این صندلی را همراه با خود به پیک‌ نیک برده و از نشستن بر روی آن لذت ببرید! طراحی پشتی این صندلی بسیار چشمگیر و به شکل حصیربافی است. ابعاد این محصول به گونه‌ ای است که اغلب افراد می‌ توانند به راحتی بر روی آن نشسته و استراحت کنند.

ویژگی های صندلی پلاستیکی تاشو

 

ویژگی های صندلی پلاستیکی تاشو

حال بهتر است به طور کلی به ویژگیهای صندلی پلاستیکی تاشو بپردازیم تا هم با ویژگیهای صندلی کد 857 آشنا شده و هم با دیگر مدلهای تاشویی که توسط فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست عرضه می شوند.

آن ها کاملا ضد آب و ضد ضربه هستند

صندلیهای تاشویی که توسط هیراد پلاست عرضه می شوند، کاملا ضد آب و ضد ضربه هستند. به همین دلیل است که شما در هر مدل آب و هوایی می توانید از آن استفاده کنید.

رنگبندی فوق العاده ای دارند

رنگبندی بی نظیر این صندلیها باعث می شود تا هر فرد بتواند صندلی مورد علاقه خود را خریداری کرده و در سفر از آن لذت ببرد. رنگ آنها همچنین در برابر اشعه ماورابنفش خورشید نیز کاملا مقاوم است.

بهترین نوع خرید کدام مدل است؟

 

بهترین نوع خرید کدام مدل است؟

در حال حاضر روشهای بسیاری وجود دارد که به شما اجازه می دهد تا بتوانید نسبت به خرید صندلیها  پلاستیکی تاشو اقدام کنید. روشهایی مانند خرید حضوری، تلفنی یا اینترنتی به عنوان رایج ترین روشها معرفی می شوند. از بین این روشها اما افراد به دنبال این هستند تا یکی از بهترینها را انتخاب کنند. هیراد پلاست هر سه روش را برای شما ممکن می کند و از بین آنها، خرید اینترنتی را به شما پیشنهاد می کند.

فرقی نمی کند که ساکن کدام شهر هستید. هیراد پلاست صندلیها خریداری شده را در کمترین زمان برای شما ارسال می کند. کافیست تنها انتخاب کنید که چه رنگ از این صندلی را می خواهید و یا چه مدلی مد نظرتان است. سپس اقدام به ثبت سفارش صندلی کرده و در محل مورد نظرتان آن را تحویل بگیرید.

از این که هیراد پلاست را برای خرید صندلی پلاستیکی تاشو خود انتخاب می کنید، بسیار سپاس گزاریم و امیدواریم که بهترین اطلاعات را در رابطه با این صندلی در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم. در صورت بروز هر گونه سوال، می توانید آن را با کارشناسان برجسته ما در میان بگذارید تا خریدی مطابق با سلیقه خود را به راحتی به همراه داشته باشید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *