کلمن پلاستیکی

کارخانه های بسیاری در کشور ایران وجود دارند که هر کدام به تولید انواع کلمنهای مختلف می پردازند. یکی از انواع این دسته از کارخانه ها، کارخانه کلمن جام ترموس است که در تهران به فعالیت می پردازد. این کارخانه از آنجایی که محصولات خود را با بهترین مواد اولیه تولید و روانه بازار می کند به عنوان یکی از بهترین تولید کنندگان ایرانی معرفی شده که محصولاتش حتی جزء محصولات صادراتی نیز قرار می گیرد. در این مطلب همراه ما باشید تا در کنار یک دیگر به تمامی اطلاعات در رابطه با کارخانه کلمن جام ترموس تهران بپردازیم.

کلمن جام ترموس

 

انواع کلمن جام ترموس

جام ترموس تا به امروز توانسته است انواع کلمنهای مختلفی را تولید و روانه بازار کند. این دسته از کلمنها از بهترین مواد اولیه تولید شده و باعث شده تا افراد بتوانند از آنها در هر شرایطی به راحتی استفاده کنند. در این بخش قصد داریم شما را با کلمنهای تولیدی شرکت جام ترموس بیشتر آشنا کنیم. همراه ما تا انتهای این بخش از مطلب باشید.

کلمن جام ترموس پایه دار

یکی از انواع کلمنهای بسیار پرفروش که امروزه نیز توسط فروشگه اینترنتی هیراد پلاست ارائه می شود، کلمن جام ترموس پایه دار است. این دسته از کلمنها کاربرد بسیار راحتی دارند. شما می توانید آن را در هر جایی که مد نظرتان است قرار دهید و سپس از محتویات درون آن استفاده کنید.

کلمن مسافرتی جام ترموس

کلمنهای مسافرتی که به دو دسته کلمنهای صندوقی و معمولی تقسیم می شوند، به عنوان یک کلمن بی نظیر معرفی شده که قیمت بسیار مناسبی را نیز با خود به همراه دارند. شما می توانید کلمنهای مسافرتی جام ترموس را با قیمتی عالی از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست خریداری کنید. کلمنهای صندوقی را می توانید به عنوان یخچال کوچک سیار نیز در سفرهای خود استفاده کنید.

کلمن های چرخدار و دسته دار جام ترموس

دیگر کلمنهایی که از سوی تمامی افراد به عنوان یک محصول بسیار کاربردی معرفی می شود، کلمن چرخدار و دسته دار جام ترموس است که هر کدام زمینه استفاده راحتی را به افراد ارائه می دهند. شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست کلمن چرخدار و دسته دار را با قیمتی عالی خریداری کنید.

کلمن های مخصوص حمل دارو

این دسته از کلمنها نیز به عنوان یک محصول کاربردی و بسیار مهم، چه برای افراد و چه برای مراکزی مانند داروخانه ها معرفی می شوند. کلمنهای حمل دارو، از داروها در یک محدود دمای مشخصی نگهداری می کنید که باعث جلوگیری از فاسد شدن دارو می شود.

کلمن جام ترموس

 

کلمن جام ترموس ظرفیت 10 لیتر

یکی از کلمنهای پرفروشی که استفاده سفری و خانگی را برای افراد به همراه دارد، کلمنهای جام ترموس ظرفیت ده لیتر است. استفاده از کلمن جام ترموس چه در خانه و چه در سفر مزایای بسیاری را به همراه دارد. یکی از مزایای اصلی کلمن جام ترموس 10 لیتری، ترکیبات آن است که خنثی و برای سلامتی انسان کاملا بی ضرر است. مواد اولیه ای که کمنهای جام ترموس از آن تهیه می شوند هیچ ماده ای منتشر نمی کند، بوی خاص خود را ندارد که این زمینه را برای شما ایجاد می کند که بتوانید ساعتها به نگهداری نوشیدنیها در آن بپردازید.

کلمن جام ترموس 10 لیتری اغلب برای نگهداری انواع نوشیدنیهای مختلف استفاده می شوند که برای آن شاخصهای میکروبیولوژیکی سطح داخلی ظرف بسیار مهم است. کلمن پلاستیکی جام ترموس به راحتی استریل می شوند، بنابراین می توان با خیال راحت از آنها برای نگهداری طولانی مدت انواع و اقسام نوشیدنیها استفاده کرد.

استفاده از چنین بسته بندی برای بطری نوشیدنی های گازدار کم اهمیت نیست. در پلاستیک، لیمونادها سریعتر بازدم می کنند، زیرا این ماده قادر به عبور گازها است. علاوه بر این، بطریهای پلاستیکی اغلب از مواد ارزان قیمتی ساخته می شوند که می توانند مواد سرطان زا را در مایع آزاد کنند. در مورد کلمنهای تولیدی توسط جام ترموس این وضعیت منتفی است. ترکیب خنثی شیشه امکان ذخیره محصولات صنایع شیمیایی، مواد معدنی تهاجمی، حلالها را در آن فراهم می کند.

کلمن جام ترموس

 

قیمت کلمن جام ترموس

از آنجایی که کلمن جام ترموس صد در صد تولید ایران است، استفاده از این کلمن در کشور ایران تقاضای بسیاری دارد. شما می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست اقدام به خرید و اطلاع از قیمت کلمن جام ترموس کنید. نکته حائز اهمیت این است که شما نیاز دارید برای اطلاع از قیمت کلمن جام ترموس، فروشگاهی معتبر را برای خود انتخاب کنید. انتخاب فروشگاه معتبر باعث می شود تا شما هزینه زیادی را پس از اطلاع از قیمت بابت خرید کلمن جام ترموس مد نظر خود پرداخت نکنید.

شما می توانید از طریق فروشگاه هیراد پلاست کلمن جام ترموس را با حداقل قیمت خریداری کرده و در محل مورد نظر خود از آن اسفاده کنید. هیراد پلاست محصولات خود را بدون حظور واسطه برای فروش ارائه می شود. با حذف واسطه ها، دیگر شاهد قیمتهای سرسام آور نیستید. از سویی دیگر اما هیراد پلاست امکان عرضه مستقیم محصولات را نیز برای شما ارائه داده تا باز هم قیمتها مناسب و پایین باشند.

کلمن جام ترموس

 

کارخانه کلمن جام ترموس

کارخانه کلمن جام ترموس که در جاده قدیم قم قرار دارد، تا به امروز توانسته با ارائه انواع مختلفی از کلمنهای مورد نیاز افراد، نیاز بسیاری از خریداران به انواع کلمنهای مختلف را تامین کند. این کارخانه از بهترین مواد اولیه برای تولید کلمنها استفاده کرده و به شما این اجازه را می دهند تا به راحتی بتوانید با هر میزان بودجه ای که برای خود دارید، نسبت به خرید انواع کلمنهای تولیدی توسط جام ترموس اقدام کنید.

مهم نیست که چه مدل از کلمنها را برای خود می خواهید، کافیست تنها انتخاب کنید که محصول مورد نظر شما چه رنگی را برای خود داشته باشد و علاقه دارید در کجا آن را دریافت کنید. پس از این کار، منتظر بمانید تا کلمن خریداری شده برای شما در بهترین حالت ممکن ارسال شود. با انتخاب هیراد پلاست، در هزینه های خود صرفه جویی می کنید و یک کلمن ایرانی با کیفیت را برای خود خریداری می کنید. آوازه محصولات جام ترموس آنقدر زیاد است که محصولاتش در دسته بندی صادرات نیز جای گرفته است.

 

کلمن جام ترموس

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *