میز صندلی پلاستیکی

فروش میز صندلی حصیربافت پلاستیکی با رنگ بندی های مختلف و سایزهای گوناگون باعث شده تا مشتریان بتواند بهتر و متناسب با نیاز مصرف خود خرید کنند. این مدل از میز صندلی پلاستیکی در ایران هم تولید می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و قیمت فروش این محصول می توانید با مجموعه ما در ارتباط باشید.

میز صندلی پلاستیکی

این طرح میز صندلی یکی از پرفروش ترین میز صندلی های پلاستیکی بازار است و می توان در تمام شهر ها این نمونه میز صندلی را پیدا کرد. طرح حصیربافت آن با رنگ های کلاسیک قهوه ای و کرم و حتی رنگ های روشن و شاد باعث شده تا سخت پسند ترین افراد نیز از طرح و مدل این میز صندلی ها راضی باشند. این مدل میز صندلی در هر مکانی از بالکن و تراس آپارتمان گرفته تا باغ، ویلا و حتی مراکز تفریحی واقع در محیط آزاد قابل استفاده است.

آیا با این مدل از میز صندلی پلاستیکی آشنایی دارید یا فقط نام آن را شنیده اید؟

آشنایی با میز صندلی حصیربافت پلاستیکی

میز صندلی حصیربافت پلاستیکی یکی از تولیدات شرکت ناصر پلاستیک در ایران می باشد.

این مدل از میز صندلی علی رغم جنس پلاستیکی دارای طرح حصیربافت شیک و زیبایی است و ظاهری شبیه محصولات حصیری تولید شده در بافت شمال کشور را دارد.

میز صندلی پلاستیکی

میز صندلی های پلاستیکی ایرانی موجود در بازار

همانطور که ذکر شد میز صندلی پلاستیکی حصیربافت یکی از تولیدات داخلی ایران است. در ایران هم انواع میز صندلی پلاستیکی ایرانی و هم نمونه های ترک وجود دارد. میز صندلی حصیربافت تنها نمونه موجود ایرانی از این میز صندلی ها در بازار نیست و دیگر نمونه ها از دیگر تولید کنندگان هم در بازار رخ نمایی می کنند. از جمله نمونه های داخلی موجود می توان به تولیدات زیر اشاره نمود:

این کارخانجات مدل های متنوعی از میز صندلی پلاستیکی را تولید می کنند. مانند:

میز صندلی پلاستیکی

  1. صندلی تمام پلاستیکی
  2. صندلی پلاستیکی پایه فلزی
  3. صندلی پلاستیکی تاشو
  4. میز تمام پلاستیک
  5. میز پلاستیکی پایه فلزی
  6. میز پلاستیکی تاشو
  7. میز صندلی کودک
  8. و …

فروش میز صندلی حصیربافت پلاستیکی با انواع رنگ بندی

همانطور که اشاره شد این مدل میز صندلی در انواع رنگ های تیره و روشن به فروش می رسد که رنگ قهوه ای و کرم از پرفروش ترین نمونه ها هستند. انتخاب رنگ به محیط مورد نظر بستگی دارد تا رنگی هماهنگ با طراحی و دکور فضا استفاده شود.

از طریق راه های ارتباطی زیر امکان خرید، مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق کارشناسان ما در شرکت هیراد پلاست وجود خواهد داشت.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *