صندلی پلاستیکی دسته دار

قطعا شما نیز یکی از طرفداران پروپاقرص صندلیهای پلاستیکی دسته دار هستید که نسبت به خرید این محصول از طریق فروشگاه هیراد پلاست اقدام کرده اید. اما آیا می دانید که این دسته از صندلیها تا چه اندازه دارای مزایای مختلف هستند؟ صندلیهای پلاستیکی دسته دار عرضه شده توسط هیراد پلاست امروزه به عنوان محصولی معرفی می شوند که شما می توانید در داخل یا خارج از خانه از آنها استفاده کنید. در این مطلب ما قصد داریم به هر آنچه که باید از این صندلیها و مزایای آن بدانید بپردازیم و سپس بهترین روش خرید آن را در اختیار شما قرار دهیم. همراه ما باشید.

صندلی پلاستیکی دسته دار

 

انواع طرح های صندلی پلاستیکی دسته دار ارزان

صندلیهای پلاستیکی دسته دار، دارای انواع مختلفی از طرحهای مختلف هستند که باعث شده هر فرد بتواند با توجه به سلیقه خود اقدام به خرید صندلیهای پلاستیکی کند. در این بخش قصد داریم شما را با انواع طرحهای صندلی پلاستیکی آشنا کنیم.

صندلی پلاستیکی دسته دار حصیری

یکی از پر فروش ترین نوع صندلیهای پلاستیکی که می توانید از طریق فروشگاه هیراد پلاست خریداری کنید، صندلی پلاستیکی دسته دار حصیری است. صندلی حصیری پلاستیکی شیک ترین محصول برای هر فضایی است. طرح ها و مدل ها بسیار متنوع از کلاسیک تا مدرن را با خود به همراه دارد.

رنگ صندلی حصیری پلاستیکی دسته دار فوق العاده غنی و چشم نواز است. به لطف فناوری مدرن ترکیب رنگ، هیراد پلاست می تواند به طور کامل محصولاتی را با رنگهایی که مشتریان دوست دارند ارائه دهند. تنوع رنگها به مدلهای صندلی حصیری تقلبی کمک می کند تا به راحتی با بسیاری از فضاها ترکیب شوند و به خوبی با آنها سازگار شوند.

صندلی پلاستیکی دسته دار پایه فلزی

دیگر صندلیهای پر فروش عرضه شده توسط فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست به عنوان یکی از بهترین محصولاتی معرفی می شوند که شما می توانید در داخل و خارج از خانه از آنها استفاده کنید. در اقع، صندلیهای پلاستیکی دسته دار امروزه یکی از محصولات کاربردی محسوب می شوند و نوع پایه فلزی آن نیز پرطرفدار تر هستند. می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست با بهترین قیمت آنها را خریداری کنید.

صندلی پلاستیکی رنگی دسته دار

دیگر صندلی که می توانید با قیمتی عالی از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست خریداری کنید، نوع رنگی این دسته از صندلیها است. شما می توانید با قیمتی بسیار عالی از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد این دسته از صندلیهای پلاستیکی دسته دار را خریداری کرده و در محل مورد نظر خود آنها را دریافت کنید.

صندلی پلاستیکی دسته دار

 

تولید و عرضه مستقیم صندلی پلاستیکی دسته دار چگونه انجام می شود؟

حال در این قسمت به سراغ نحوه تولید صندلیهای پلاستیکی دسته دار می رویم تا با این محصول بیشتر آشنا شوید.

مرحله 1: ساخت گرانولهای پلاستیکی

افراد از ماشینهای تخصصی برای ساخت گرانولهای پلاستیکی استفاده می کنند. این گام اساسی برای شروع فرآیند تولید صندلی پلاستیکی دسته دار خانگی است که کاملاً مطابق با استانداردهای داخلی و بین المللی است.

مرحله 2: مخلوط کردن رنگ

بسته به نیاز مشتری، تولید کنندگان رنگهای پلاستیکی را برای ایجاد محصولات نهایی با همان رنگ مورد نیاز اصلی مخلوط می کنند. به همین دلیل می توانید صندلیهای پلاستیکی دسته دار را در همه رنگ های مشکی، قرمز، زرد و … پیدا کنید.

مرحله 3:ایجاد الیافت پلاستیکی

یجاد الیاف پلاستیکی انعطاف پذیر برای تولید صندلیهای پلاستیکی دسته دار بسیار حائز اهمیت است.

مرحله 4: مواد افزودنی را مخلوط کنید

برای اینکه محصول نهایی سختی و دوام داشته باشد، باید تحت اختلاط افزودنی قرار گیرد. معمولا شامل عوامل سفت کننده، سختی و برخی افزودنی های دیگر است. آنها در نسبت های مناسب و ایمن مخلوط می شوند.

صندلی پلاستیکی دسته دار

مرحله 5: قالب های صندلی

این مهمترین مرحله برای شکل دادن به محصول است. پلاستیک پس از مخلوط شدن با مواد افزودنی در قالب تزریق قرار می گیرد تا محصول نهایی رضایت بخشی ایجاد شود. بسیاری از شرکتها از سیستمهای ماشینهای قالب‌ گیری تزریقی استاندارد بین‌ المللی مدرن استفاده می‌ کنند که قادر به قالب‌ گیری تزریق پلاستیک با ظرفیت بالا و با دقت بالا، ایجاد محصولات پلاستیکی بادوام، رضایت همه مشتریان هستند.

مرحله 6: برش صندلهای پلاستیکی

محصول نهایی پس از پرس و شکل دادن، باقی مانده های ناتمامی خواهد داشت که به مرحله برش باویا منتقل می شود. قطعات اضافی بریده می شوند تا محصول زیبا و ایمن برای استفاده باشد. بنابراین لازم است این مرحله توسط فردی با مهارت بالا انجام شود.

مرحله 7: بررسی و تحویل پس از تکمیل. محصول برای بررسی کیفیت به بازرسی ارسال می شود.

در مرحله بازرسی، هر محصولی که تغییر شکل داده، ناقص و مطابق با طرح باشد، دور ریخته می شود. محصولات نهایی رضایت بخش وارد عمل شده، بسته بندی و ارسال خواهند شد. سپس به مشتری تحویل داده می شود. به طور کلی، هر شرکتی باید برای فرآیند تولید صندلی پلاستیکی دسته دار از موارد فوق استفاده کند و برای تولید محصولات با کیفیت باید معیارهای سختگیرانه دیگری را رعایت کند.

صندلی پلاستیکی دسته دار

 

فروش آنلاین انواع صندلی پلاستیکی دسته دار

یکی از انواع روشهایی که فروش صندلیهای پلاستیکی از طریق آن انجام می شود، فروش آنلاین صندلیهای پلاستیکی دسته دار است. در این مدل فروش، شما به عنوان خریدار دیگر لازم نیست زمانی را صرف این کنید که به فروشگاه رسیده و به شکل حضوری اقدام به خرید صندلهای پلاستیکی دسته دار کنید. بلکه تنها نیاز است که از شماره تلفنهای درج شده در این مطلب کمک بگیرید و به صورت تلفنی اقدام به خرید انواع صندلیهای پلاستیکی دسته دار کنید.

البته شاید ذکر است که روشهای دیگری نیز در این زمینه وجود دارد که می توانید از طریق آنها اقدام به خرید انواع صندلیهای پلاستیکی دسته دار از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست کنید. این فروشگاه تا به امروز بهترین محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار داده و با حذف تمامی واسطه ها این زمینه را برای شما عزیزان ارائه داده تا بتوانید با هر میزان بودجه ای که برای خود دارید، اقدام به خرید انواع صندلی پلاستیکی دسته دار کنید.

از این که هیراد پلاست را برای خرید صندلیهای پلاستیکی خود انتخاب می کنید، سپاس گذاریم و سعی بر این داریم تا همواره بهترینها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

صندلی پلاستیکی دسته دار

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *