لوازم پلاستیکی

بازارچه ظروف پلاستیکی که در شیراز و جز یکی پرفروش ترین مراکز در این شهر می باشد, در نظر دارد کلیه لوازم پلاستیکی مورد نیاز منزل را به صورت فروش عمده از طریق این فروشگاه آنلاین به تمامی نقاط عرضه کند.

لوازم پلاستیکی

فروش لوازم حمام پلاستیکی

لوازم مورد نیاز حمام شامل :آینه با قاب پلاستیکی,سطل زباله پلاستیکی,صندلی کوچک پلاستیکی,تشت پلاستیکی و رخت آویز وسایل حمام می باشد که جدید و زیبنده حمام شما عزیزان می باشد.
این لوازم پلاستیکی به دو صورت عرضه می گردد که شامل عمده فروشی یا خرده فروشی است.فقط کافیست سفارش خود را ثبت کنیدتا همکاران ما با شما تماس گرفته و محصول شما را در اسرع وقت و با کمترین زمان دریافت کنید.

لوازم پلاستیکی

سرویس پلاستیکی ویژه نوعروسان

فروش عمده کلیه سرویس های پلاستیکی ویژه نوعروسان عزیز طبق سلیقه و علاقه شما در مدلهای جدید به دو سبک ایرانی و خارجی بنا به ذوق و سلیقه شما خریداران و هر آنچه که موردنیاز تان می باشد با قیمتی ارزان عرضه می گردد .پس بنابراین زیبا بودن لوازم منزل شما را دوچندان می کند. به کانال تلگرامی ما سربزنید و عضو آن شوید و از تمامی محصولات موجود در این کانال دیدن کنیدتا از تخفیف های باور نکردنی ما بهره مند شوید.

لوازم پلاستیکی

ظروف پلاستیکی برای نگهداری تغذیه کودکان

از آنجاییکه تغذیه نقش اساسی در رشد کودکان دارد ,ظرف غذا او بسیار مهم است. اگه بچه مدرسه ای در خانه دارید ,برای نگهداری تغذیه کودک به مدرسه یا مهدکودک نیاز به ظروف پلاستیکی مناسب دارید که حمل مواد غذایی را آسان کند.
این ظروف دارای چندین محفظه نگهدارنده غذا بوده که براحتی میوه سبزیجات میان وعده های غذایی در آن قرار می گیرد .

ست کامل ظروف غذاخوری پلاستیکی

با خرید این ست کامل ظروف پلاستیکی غذاخوری ,از یک دست ظروف خورشت خوری 4 نفره رایگان بهره مند شوید. از طریق فروش عمده تمامی ظروف غذاخوری با مواد ظروف پلاستیکی درجه یک و با رنگها و اندازه های متنوع با نصف قیمت تهیه کنید.
این محصول شامل مشخصات زیر است

  • تنوع رنگ:سبز –قرمز- زرد
  • پشقاب :4عدد
  • لیوان:2عدد
  • چنگال:4عدد
  • قاشق:4عدد
  • چاقو میوه خوری:4عدد
  • ظروف خورشت خوری در اندازه های بزرگ ,کوچک,متوسط است.

این لوازم پلاستیکی داخل یک سبد دستی و سربسته مقاوم و قابل حمل در پکنیک ها و مسافرتها کاملا مناسب می باشد.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *