صندلی پلاستیکی دسته دار

همه ما می دانیم که در مراسمات به تعداد بالا از صندلی های پلاستیکی استفاده می شود.

صندلی پلاستیکی یکی از صندلی هایی است که به دلیل هزینه تولید پایین تر قیمت کمتری هم برای تهیه و استفاده دارد؛ بنابراین اگر شما به دنبال مرکز توزیع عمده و خرد صندلی پلاستیکی هستید در این مقاله همراه ما باشید.

😍 بدین طریق می توانید با بازار فروش این صندلی پلاستیکی و مزایای آنها آشنا شوید.

صندلی پلاستیکی دسته دار

مشخصات صندلی پلاستیکی ارزان

باید بدانیم که صندلی پلاستیکی دارای مزایای زیادی است که این مزایا دلایل اصلی طرفداری مردم از انواع صندلی پلاستیکی است.

در این بخش به برخی از این مزایا و مشخصات صندلی پلاستیکی ارزان می پردازیم:

  • 🖌 هزینه کمتر صندلی های پلاستیکی در مقایسه با بقیه نمونه ها مثل چوب و فلز یکی از این مزایا است؛ در واقع هزینه کمتری که این صندلی ها در تولید و توزیع دارند باعث می شود که خروجی این محصولات هم از کارخانه هزینه کمتری داشته باشد و با قیمت کمتری به بازار عرضه شود. حال اگر شما جزو افرادی هستید که قیمت اجناسی که می خرید بیشتر از هر چیزی برایتان اهمیت دارد بهترین انتخاب برای شما صندلی پلاستیکی است.
  • 🖌 پلاستیک به دلیل وزن کمتری که دارد نسبت به دیگر جنس های صندلی از راحتی و آسانی بیشتری برای جابجایی برای مصرف کنندگان برخوردار است.
  • 🖌 مقاومت بالای صندلی های پلاستیکی در برابر عوامل جوی باعث شده که این روزها در بین رستوران داران و کافه داران برای استفاده در فضاهای باز محبوبیت بالایی داشته باشد؛ بنابراین اگر شما صندلی نیاز دارید که قابل استفاده در فضای باز باشد، صندلی پلاستیکی می تواند برای شما انتخاب خوبی باشد.
  • 🖌 شما می توانید این صندلی ها را به راحتی تمیز کنید و اغلب فقط با استفاده از یک دستمال مرطوب نیز قابل تمیز کردن هستند و نیاز به مواد شوینده قوی ندارید.
  • 🖌 صندلی های پلاستیکی به دلیل تولید با مواد پلاستیکی با محیط زیست رابطه خوبی دارند چون به راحتی می توان از محصولات بلا استفاده این صندلی ها برای بازیافت استفاده کرد و از پلاستیک آنها دوباره در تولید مواد پلاستیکی دیگر مانند گلدان گلخانه ای استفاده می شود.

در این بخش ما به برخی از این مشخصات پرداختیم؛ حالا شما با توجه به این مزایا می توانید بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

صندلی پلاستیکی بدون دسته

تفاوت های انواع صندلی پلاستیکی

محصولات پلاستیکی دارای انواع مختلفی هستند.

برای دانستن تفاوت های انواع صندلی پلاستیکی در این بخش با ما همراه باشید.

همچنین صندلی پلاستیکی نیز دارای انواع و رنگ های مختلفی است؛ در این بخش ما به تفاوت انواع این صندلی ها می پردازیم.

انواع صندلی پلاستیکی به شرح زیر است:

  • 📌 صندلی پلاستیکی ساده دسته دار و بدون دسته
  • 📌 صندلی پلاستیکی پایه فلزی دسته دار و بدون دسته
  • 📌 صندلی پلاستیکی طرح حصیر بافت دسته دار و بدون دسته
  • 📌 صندلی پلاستیکی حصیر بافت با پایه فلزی دسته دار و بدون دسته
  • 📌 صندلی پلاستیکی تاشو
  • 📌 صندلی پلاستیکی راحتی استخری

شما با توجه به استفاده و نیاز خود از این صندلی ها و با توجه به شرایط جوی که می خواهید از این صندلی ها استفاده کنید باید از بین انواع این صندلی ها بهترین نمونه را انتخاب کنید.

مثلا اگر شما قرار است در شرایط جوی مرطوب از این صندلی ها استفاده کنید بهتر است از مدل تمام پلاستیک خرید کنید تا مدت زمان طولانی تری برای شما کار کند و یا اگر شما می خواهید از این صندلی پلاستیکی ها در رستوران یا کافه ها استفاده کنید بهتر است از مدل حصیر بافت خرید داشته باشید چون مدل حصیر بافت این صندلی ها بسیار شکیل تر و به روزتر است.

صندلی پلاستیکی تاشو

معرفی صندلی پلاستیکی دسته دار کد 851

✔ یکی از انواع صندلی های پلاستیکی، صندلی پلاستیکی دسته دار کد 851 است.

این صندلی یکی از ساده ترین صندلی های پلاستیکی است که معمولا افراد برای مراسمات بزرگ خود مانند عروسی ها و جشن ها تعداد زیادی از این صندلی ها را تهیه و خریداری می کنند.

این صندلی ها دارای پشتی مناسب و دسته است که راحتی کافی را برای مهمانان شما فراهم می آورد.

پس اگر برای مهمانان خود راحتی را می خواهید این مدل از صندلی می تواند انتخاب درستی برای مراسمات شما باشد.

صندلی پلاستیکی محکم

صندلی پلاستیکی حصیری شیک

اگر به دنبال یک صندلی هستید که در عین سادگی و کارآمدی و قیمت به صرفه ظاهری مقبول و شیک را نیز دارا باشد، یکی از بهترین انتخاب ها برای شما می تواند صندلی های حصیری باشد.

✅ صندلی پلاستیکی حصیری ظاهر شیک و مورد پسندی دارد و در بین انواع صندلی پلاستیکی بهترین و شکیل ترین انتخاب است.

✅ صندلی پلاستیکی طرح حصیربافت هم پایه فلزی دارد و هم تمام حصیری و شما می توانید با توجه به شرایط خود یکی از این انواع را انتخاب کنید.

✅ باید این را هم بدانید که این صندلی ها در شش رنگ مختلف سفید، مشکی، کرم، قهوه ای، نوک مدادی و طوسی موجود است و دست شما در انتخاب رنگ باز است.

صندلی پلاستیکی شیک

قیمت صندلی پلاستیکی محکم در سال 1403

قطعا شما برای خرید این صندلی ها در تیراژ بالا نیاز به دانستن قیمت دارید.

زیرا قیمت تمام محصولات در بازار در هر روز امکان تغییر را دارد؛ بنابراین برای دانستن قیمت به روز صندلی پلاستیکی محکم در سال 1403 بهتر است با واحد فروش شرکت هیراد پلاست تماس حاصل فرمایید و از قیمت دقیق محصولات مورد نظر خود با خبر شوید.

صندلی پلاستیکی حصیری

بازار عمده فروشی صندلی پلاستیکی تهران

اگر تا اینجای مطلب همراه ما بوده اید و تصمیم خود را برای خرید عمده صندلی های پلاستیکی گرفته اید ولی نیاز به شناخت بازار عمده فروشی صندلی پلاستیکی تهران دارید، بهتر است بدانید که این صندلی ها را به طور عمده در بازار بزرگ تهران می توانید خریداری کنید و هم از بازارهای عمده فروشی شهر سکونت خود استفاده کنید.

اما اگر محصول مورد نظر خود را در شهر سکونت خود پیدا نکردید می توانید با همکاران ما در واحد فروش شرکت هیراد پلاست تماس حاصل فرمایید و هم از قیمت به روز این صندلی ها با خبر شوید و هم به طور آنلاین سفارشات خود را ثبت کنید.

❌ چرا که اکثر کارخانه های تولید صندلی پلاستیکی در تهران فعالیت دارند و قطعا قیمت صندلی پلاستیکی در تهران ارزان تر و به صرفه تر است.

صندلی پلاستیکی سفید

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *