کلمن یونولیتی

قطعا نام کلمن یونولیتی را تا به امروز شنیده اید و برایتان این سوال پیش آمده است که به کدام مدل از کلمنها، یونولیتی گفته می شود. در واقع باید گفت که کلمنهایی یونولیتی مانند یخدانها هستند که به شما امکان حمل مواد غذایی را نیز می دهند. پس به طور کلی می توان گفت که این محصول بسیار کاربردی بوده و فروش بسیاری را نیز تا به امروز برای خود به همراه داشته است. در این مطلب ما قصد داریم به تمامی اطلاعات در رابطه با کلمن یونولیتی بپردازیم و بهترین روش خرید آن را به شما معرفی کنیم. همراه ما تا انتهای این مطلب باشید.

آشنایی با انواع کلمن یونولیتی

 

آشنایی با انواع کلمن یونولیتی

کلمنهای یونولیتی یا همان یخدانهای سفری یکی از بهترین انتخاب‌ها برای افرادی است که می خواهند در سفر از کلمنی استفاده کنند که علاوه بر حمل نوشیدنی به نگهداری از مواد غذایی نیز بپردازد. کلمن یونولیتی می تواند تا حد زیادی به نگهداری یخها بپردازند به طوری که تمامی مواد غذایی در این کلمنها به خوبی نگهداری می شوند.

کلمنهای یونولیتی می توانند دما را همواره در حدی نگهدارند که منجر به آب شدن یخها نشده و باعث مشکلاتی از قبیل آب گرفتگی خودرو در سفر نشود. حال چرا فروش این محصول همواره دارای رونق است؟ فرض کنید تمامی کلمنهای موجود در بازار از فولاد یا آلومینیوم ساخته شده باشند. این ماده در گذر زمان زنگ زدگی را با خود به همراه دارد و به هیچ عنوان نمی تواند یک محصول با کیفیت را برای شما ارائه دهد. شایان ذکر است که استفاده از کلمنهای آلومینیومی باعث می شد یک نوروتوکسین که هرگز از بدن شما خارج نمی شود (مانند جیوه یا سرب) در گذر زمان باعث ایجاد بیماری آلزایمر شود. اگر نخواهید این دسته از کلمنها را خریداری کنید، به سراغ بطری‌های پلاستیکی می روید که به هیچ عنوان توصیه نمی شوند.

از طرف دیگر، کلمن پلاستیکی سفری عرضه شده توسط هیراد پلاست با کیفیت بالا و کاملا ایمن است. مهم تر از همه این است که مطلقا هیچ آلومینیوم یا BPA در دستور ساخت آن وجود ندارد. اگرچه بسیاری از کلمنهای فلزی برچسب (بدون BPA) دارند، اما اغلب این ماده را با سایر مواد شیمیایی (BPS یا BPF) جایگزین می ‌کنند که باعث اختلال در هورمون ها می ‌شوند و اثرات مضر مشابهی دارند. پس خرید یک کلمن سفری یونولیتی بسیار حائز اهمیت است، هم برای بودجه شما و هم برای سلامتیتان.

کاربرد کلمن صندوقی یونولیتی

 

کاربرد کلمن صندوقی یونولیتی

همان طور که اشاره کردیم، کلمن صندوقی یونولیتی به عنوان یکی از بهترین محصولاتی هستند که افراد می توانند در سفر همراه خود داشته باشند. تمامی افراد می توانند با خرید این محصول تمامی طول سفر خود را به حمل انواع نوشیدنیها و مواد غذایی پرداخته و نگرانی بابت خنک ماندن آنها نداشته باشند.

خرید کلمن یونولیتی نسبت به خرید تعداد زیادی از انواع بطریهای پلاستیکی مزایای بسیاری را با خود به همراه دارد. در حال حاضر، همه ما باید سعی کنیم استفاده از بطریهای پلاستیکی را به حداقل برسانیم و از کلمنها به عنوان جایگزین آنها استفاده کنیم. همه ما تا به حال از تاثیرات بطریهای آب پلاستیکی یکبار مصرف بر محیط زیست آگاه هستیم که مشکلاتی را در همه جا از محل دفن زباله گرفته تا زیستگاه های دریایی ایجاد می کند.

بزرگترین تولید کننده کلمن صندوقی یونولیتی

 

بزرگترین تولید کننده کلمن صندوقی یونولیتی

تولید کلمن یونولیتی در کشور ایران همواره دارای رونق است و علت اصلی رونق آن نیز این است که امروزه دیگر تمامی افراد از ضررهای بسیاری که بطریهای پلاستیکی آب می‌ توانند به محیط زندگی و سلامتی آنها برسانند آگاه هستند. از این رو همواره به دنبال محصولی هستند که بتواند برای آنها ماندگار باشد و از سویی دیگر نیز تاثیر منفی روی سلامتی یا کره زمین که محل زندگی تمامی انسان‌ها و حیوانات است، نداشته باشد.

افراد بسیاری در حوزه تولید کلمن صندوقی یونولیتی به فعالیت می پردازند که از بین آنها، افرادی که محصولاتشان از کیفیت بالایی برخوردار است توسط هیراد پلاست انتخاب شده و محصولاتشان برای فروش عرضه می شوند. اما یک تولیدی باید چگونه رفتار کند تا کلمنهای او مانند افراد حرفه ای به فروش برسند؟ در واقع یک تولیدی خوب باید از بهترین مواد اولیه در این زمینه استفاده کند. او باید موادی را در تولید کلمنها ارائه دهد که دوان بسیاری داشته باشند، از استحکام بالایی برخوردار باشند و از سویی دیگر بتوان آنها را با توجه به سلایق مختلف در انواع اشکال و ابعاد مختلف شکل داد.

coleman jug

نحوه خرید کلمن یونولیتی

همانطور که کاملا دقیق در عنوان قبلی به عواقب استفاده از بطریهای پلاستیکی و کلمنهای فلزی پرداختیم، کاملا منطقی است که در حال حاضر به فکر خرید یک کلمن یونولیتی باشید. شما می توانید این خرید را توسط هیراد پلاست انجام دهید. دلیل اصلی معرفی هیراد پلاست به عنوان فروشگاه معتبر جهت خرید کلمن مسافرتی بزرگ این است که شما بتوانید محصولی بسیار با کیفیتی را برای خود داشته باشید که می توانید در سفر از آن استفاده کنید و هیچ گونه ضرری نیز برای بدن و سلامتی شما ندارد.

هیراد پلاست با عرضه مستقیم این محصول به شما اجازه می دهد کلمن یونولیتی را از تولید کنندگانی خریداری کنید که هیچ گونه واسطه ای را برای عرضه محصولات خود در این بین قرار نمی دهند و تمام کلمنهای خود را با قیمت و کیفیت بسیار عالی در اختیار هیراد پلاست قرار داده تا برای فروش عرضه شوند. کافیست تنها به ثبت سفارش در هیراد پلاست پرداخته و کلمن را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

coleman jug

مرجع خرید و فروش کلمن یونولیتی

هیراد پلاست در حال حاضر به عنوان معتبر ترین مرجع خرید کلمن یونولیتی معرفی می شود.

اگر ساکن شهر تهران هستید، می توانید از طریق فروشگاه هیراد پلاست به صورت حضوری اقدام به خرید انواع کلمن یونولیتی با قیمتی عالی کنید. از سویی دیگر، اگر ساکن دیگر شهرهای کشور ایران می باشید، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست ثبت سفارش خود را انجام داده و کلمنهای یونولیتی خود را در محل مورد نظرتان دریافت کنید. از این که در این مطلب همراه ما بودید، سپاس گذاریم و امیدواریم که بهترین اطلاعات در اختیار شما عزیزان قرار داده باشیم.

coleman

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *