گلدان پلاستیکی

در گذشته بسیاری از افراد این نظر را داشتند که گلدانهای پلاستیکی ارزان قیمت می توانند به عنوان محصولاتی معرفی شوند که تنها برای نگهداری کوتاه مدت برای گیاهان مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه اما گلدانهای پلاستیکی توسط بهترین تولید کنندگان ارائه می شوند که شما می توانید به عنوان یک بستر همیشگی از این دسته از گیاهان استفاده کنید. در این مطلب ما قصد داریم به تمامی اطلاعات در رابطه با گلدان پلاستیکی ارزان قیمت در تهران بپردازیم. در انتها نیز قصد داریم بهترین روش خرید این دسته از گلدانها را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همراه ما باشید.

گلدان پلاستیکی

 

گلدان پلاستیکی ارزان قیمت

هر کی که به گیاهان داخلی علاقه مند است احتمالا دوست دارد در مورد کیفیت مواد گلدانها بداند، اما آیا این موضوع واقعا مهم است؟ گیاهان آپارتمانی در کدام گلدان بیشتر عمر می کنند یا کدام گلدان برای آنها بهتر است؟ گلدانهای پلاستیکی محصولاتی انعطاف پذیر و کاربردی هستند. آنها تنوع زیادی از سبکها و اشکال دارند و در مقایسه با گلدانهای سرامیکی ارزان تر هستند. آنها محصولی بسیار کاربردی در نظر گرفته می شوند، زیرا استفاده از آنها بسیار آسان است و عمدتا در حال حاضر با یک گیاه به فروش می رسند.

در طول سال، گیاهان که در گلدانهای پلاستیکی قرار می گیرند را می توان در هر زمانی جابجا کرد. این موضوع در گلدانهای پلاستیکی به راحتی امکان پذیر است اما در گلدانهای سرامیکی از آنجایی که وزن بسیار زیادی دارند باید گفت که احتمال حمل آنها بسیار سخت و است یا ممکن است به هنگام جا به جایی گلدان سقوط کرده، بشکند یا ترک بردارد. این دسته از گلدانها می توانند به عنوان یک عایق معرفی شوند. آنها می توانند در فصول گرم و سرد از گیاهان شما محافظت کنند؛ به خصوص گلدانهای پلاستیکی می توانند گزینه بسیار عالی در تابستان باشند. آنها می توانند رطوبت را در مدت زمان طولانی تر در خاک نگهدارند و همین موضوع باعث می شود تا گیاه به خوبی به رشد خود ادامه و از خشک شدن آن جلوگیری شود.

گلدان پلاستیکی

 

قیمت فروش گلدان پلاستیکی مستطیل بزرگ

گلدانهای گل پلاستیکی، بر خلاف گلدانهای شیشه ای یا سفالی که برای تزئین به عنوان گلدانهای غیر معمول استفاده می شوند، دارای سوراخهای زهکشی در پایین هستند. سوراخهای زهکشی برای جریان آب طراحی شده است تا آب راکد نشود و این امر منجر به پوسیدگی ریشه ها و ایجاد بوی نامطبوع نمی شود. گاهی اوقات از سوراخهایی برای زهکشی آب برای آبیاری زیرین استفاده می شود، زمانی که گیاه با ریشه های خود رطوبت را از پالت یا گلدانی که در آن نصب شده جذب می کند.

امروزه به دلیل صرفه جویی در مصرف و رقابت با زمان، گلدانهای پلاستیکی بسیاری تولید و روانه بازار شده اند که می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست آنها خریداری کنید. تولید کنندگان در رابطه با این دسته از گلدانها هدف زیبایی شناختی را حفظ کردند، اما یک هدف کاربردی به آن اضافه کرده و آن هم سوراخهای زهکشی است که در انتهای آنها قرار دارند. اکنون فناوریها به ما اجازه می‌ دهند که از پلاستیک نه تنها به‌ عنوان ماده مستقیم برای گلدان استفاده کنیم، بلکه از آن‌ ها نیز گلدان بسازیم.

گلدان پلاستیکی

به لطف پیشرفت فنی و کار طراحان، گلدانهای پلاستیکی از ظروف معمولی و غیرقابل توصیف به آثار هنری واقعی تبدیل شده اند. با توجه به پلاستیکی بودن مواد، چنین گلدانهای کاشت دارای اشکال، اندازه ها و رنگهای مختلف هستند. مزیت گلدان پلاستیکی بزرگ مستطیلی، سبک بودن آن است. هنگام رشد گیاهان بزرگ مانند Ficus، Dracaena، Strelitzia، کهاین دسته از گلدانها برایشان بهترین بستر هستند، به راحتی می توانید این گلدانها را برای نورگیری بهتر جا به جا کنید.

یکی دیگر از مزایای پلاستیک این است که می توان به آن هر شکلی داد، از گلدان های مستطیلی بلند گرفته تا انواع گلدانهای بزرگ. اکنون گلدانهایی با سیستم آبیاری خودکار رایج شده اند. در اصل، یک گلدان با نشانگر سطح آب داخل گلدان قرار می گیرد که دارای سوراخ مخصوص آبیاری است. چنین گلدانهایی حتی برای فراموشکارترین افرادی که علاقه به پرورش گیاهان دارند نیز مناسب هستند.

گلدان پلاستیکی

 

فروش گلدان پلاستیکی در تهران در رنگهای گوناگون

امروزه گلدانهای پلاستیکی بسیار موجود هستند که می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست در انواع رنگهای گوناگون با قیمتی عالی خریداری کنید. ویژگی چنین گلدانی این است که در انتهای آنها که به سمت داخل مقعر است، علاوه بر سوراخهایی برای تخلیه آب، سوراخهایی برای گردش هوا ایجاد می شود. ریشه های گیاه تنفس می کنند و چنین گلدانی نیازی به لایه زهکشی اضافی ندارد. گلدانهای پلاستیکی کابردی بسیار راحت دارد و همین موضوع باعث می شود تا فروش بسیاری را از آن خود کنند.

آنها اجازه نمی دهند آب هنگام آبیاری جریان یابد که مهم ترین موضوع در این زمینه است. انواع شکلها، اندازه ها و رنگها به شما این امکان را می دهد که گلدانی را برای هر فضای داخلی انتخاب کنید و ارزان بودن متریال آن را در اختیار تعداد بیشتری از خریداران قرار می دهد. فن آوریهای مدرن به شما امکان می دهد از گلدانهای پلاستیکی به عنوان یک محصول که در خانه خود برای نگهداری گیاهان و همچنین تزئین قرار می دهید، استفاده کنید. گلدانهای پلاستیکی در تهران فروش بسیاری را برای خود دارند.

این دسته از گلدانها توسط فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست با قیمتی عالی عرضه شده و شما می توانید به راحتی آن را خریداری کرده و از آن برای نگهداری انواع گیاهان استفاده کنید. هیراد پلاست فروش این دسته از گلدانها را بدون واسطه انجام می دهد. در واقع همین موضوع است که باعث شده بسیاری بتوانند با هر میزان بودجه ای که دارند اقدام به خرید گلدان پلاستیکی کنند. اگر شما نیز به عنوان تولید کننده انواع گلدانهای پلاستیکی به فعالیت می پردازید نیز می توانید انواع گلدانهای پلاستیکی تولیدی خود را با قیمتی بسیار عالی در اختیار افراد قرار دهید. این کار باعث می شود سود زیادی از فروش خود کسب کنید و همچنین مشتریان بسیاری برای خود داشته باشید. از این که مجموعه هیراد پلاست را برای خرید گلدانهای پلاستیکی ارزان قیمت با کیفیت خود انتخاب می کنید، بسیار سپاس گذاریم.

گلدان پلاستیکی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *