نمایندگی پلاستیک آشپزخانه

نمایندگی پلاستیک آشپزخانه ناصر در تهران، اصفهان، مشهد و ده ها شهر دیگر ایران فعال است و انواع ظروف و لوازم پلاستیکی آشپزخانه ناصر را با مدل های جدید و شیک به فروش می رساند. فروش عمده پلاستیک آشپزخانه ناصر در این سایت با ارائه قیمت های روز و درب کارخانه انجام می شود.

در پخش پلاستیک آشپزخانه ناصر مدل ها و طرح های متنوعی را می توان پیشنهاد نمود چرا که کارخانه ناصر پلاستیک از جمله تولید کنندگانی است که بهترین لوازم و ظروف آشپزخانه را با طراحی های لوکس و منحصر به فرد عرضه می نماید. در ادامه با محصولات این شرکت آشنا می شویم.

نمایندگی پلاستیک آشپزخانه

محصولات کارخانه ناصر پلاستیک

کارخانه ناصر پلاستیک سال هاست که در زمینه تولید انواع محصولات پلاستیکی فعالیت دارد و محبوبیت این کارخانه بیشتر به جهت تولید انواع میز و صندلی های پلاستیکی است. اما لوازم پلاستیکی خانه و آشپزخانه هم از دیگر تولیدات این کارخانه هستند که با کیفیتی فوق العاده و طراحی و رنگ بندی شیک و زیبا تولید شده و در بازار محصولات پلاستیکی به صورت عمده خرید و فروش می شوند.

این لوازم شامل اقلام زیر است:

  1. سبد پیک نیک پلاستیکی
  2. سبد خرید پلاستیکی
  3. زنبیل پلاستیکی
  4. جارختی پلاستیکی
  5. پارچ پلاستیکی
  6. ظروف چند پارچه پلاستیکی
  7. جانانی پلاستیکی
  8. سرویس جابرنجی چرخدار پلاستیکی
  9. جاظرفی سینی دار پلاستیکی
  10. آبکش پلاستیکی
  11. سبد سینک پلاستیکی
  12. لگن پلاستیکی
  13. چوب لباس پلاستیکی
  14. سطل پلاستیکی
  15. سبدهای ۲ و ۳ طبقه پلاستیکی
  16. جاکفشی پلاستیکی
  17. و …

نمایندگی پلاستیک آشپزخانه

نمونه های ذکر شده همگی از لوازم و وسائلی هستند که در آشپزخانه کاربرد فراوان دارند. اما برخی از تولیدات کارخانه ناصر پلاستیک از لوازم بهداشتی بوده و جهت استفاده در سرویس بهداشتی کاربرد دارد. لوازمی همچون:

  1. انواع وان های پلاستیکی
  2. وان کودک پلاستیکی
  3. صندلی قصری کودک
  4. صندلی حمام پلاستیکی
  5. و …

اینها دسته بندی کلی لوازم پلاستیکی خانگی کارخانه ناصر پلاستیک می باشد که هر کدام نیز دارای زیر بخش هایی هستند که برای زمینه های مصرفی مختلف، مناسب خواهند بود.

خرید پلاستیک آشپزخانه ناصر

نمایندگی پلاستیک آشپزخانه

بعد از میز و صندلی که پرفروش ترین تولیدات کارخانه ناصر هستند، بیشترین فروش به لوازم پلاستیکی آشپزخانه ناصر اختصاص دارد. تولید این لوازم با بهترین مواد اولیه سبب شده تا بهترین کیفیت را داشته و مشتریان زیادی را به سمت خود جذب کند.

  • سبد پیک نیک با بیش از ۱۲ مدل طرح و رنگ
  • وان پلاستیکی در ۱۶ طرح، رنگ و سایز متفاوت

این دو مورد از پرفروش ترین لوازم پلاستیکی خانگی ناصر محسوب می شوند و در حال حاضر پخش و فروش این سایت، موقعیت همکاری با شرکت های پخش و عمده فروشان این کالاها را فراهم ساخته است تا خرید عمده خود را به صورت دست اول به انجام رسانند.

 

منبع: محصولات پلاستیکی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *