تخت کنار استخر پلاستیکی

مرکز توزیع تخت کنار استخر پلاستیکی این محصول را که جزو کاربردی ترین محصولات تفریحی شنا می باشد به صورت عمده و در حجم های بالا در معرض فروش قرار داده است ما به عنوان یکی از عرضه کنندگان تخت پلاستیکی بزرگ این محصول را به صورت بسیار با کیفیت و کاملا مستقیم با قیمت بسیار عالی و به صورت غیر حضوری در معرض فروش برای تمام افراد متقاضی خرید عمده قرار داده ایم همچنین خرید جزئی از طریق وب سایت ما امکان پذیر است.

تخت کنار استخر پلاستیکی

کیفیت جنس تخت کنار استخر

تخت کنار استخر پلاستیکی

اگر بخواهیم در مورد کیفیت جنس این تخت صحبت کنیم باید بگوییم که از مهمترین ویژگی‌های تخت کنار استخر باکیفیت میزان سازگاری این محصول با پوست انسان است به دلیل اینکه بعد از شنا پوست انسان در معرض آسیب و همچنین در معرض انواع عفونتهای قارچی و باکتریایی قرار دارد باید این تخته در استاندارد ترین و همچنین سازگار ترین نوع خود تولید شود تا هیچ مشکلی برای پوست انسان به وجود نیاورد.

از دیگر نکات مهم در کیفیت این محصول می‌توان به مقاومت بسیار بالای آن در برابر رطوبت نیز اشاره کرد. غالباً این محصول را از جنس پلاستیک و پلی اتیلن می سازند که رطوبت هیچ گونه تاثیر منفی روی ساختار آن نمی گذارد. از طرفی این محصول دارای یک وزن کاملا سبک بوده و به همین جهت قابلیت جابجایی آن بسیار عالی خواهد بود و می‌توان آن را در مکان‌های مختلف از جمله استخر و ساحل جابجا کرد.

یکی دیگر از نکات بسیار مهم در مورد کیفیت تخت های کنار استخر می توان به رنگ اعمال شده در تولید این محصول اشاره کرده در واقع رنگ محصول باید در نوع بسیار با کیفیت و درجه یک باشد تا در گذشت زمان و به مرور زمان همانند روز اول حفظ شود و تابش مستقیم خورشید روی تغییر رنگ آن تاثیر منفی نداشته باشد علاوه بر آن این محصول باید تحمل حرارت بالایی نیز داشته باشد و در آب و هوای گرم که تابش نور خورشید به حداکثر خود می رسد در برابر این گرما دچار آسیب نشود.

تحمل وزن تخت استخر پلاستیکی چقدر است؟

تحمل وزن تخت استخر پلاستیکی چقدر است؟ تحمل وزن تخت مخصوص کنار استخر جزو یکی از نکات مهمی است که هنگام خرید باید حتما به آن توجه داشته باشید این مسئله هم بستگی به کیفیت پلاستیک و جنس تخت دارد و هم بستگی به کیفیت پایه های تخت خواهد داشت بنابراین به هنگام خرید حتما نسبت به این مسئله توجه داشته باشید و تخت‌های سست و یا کم مقاومت را خریداری نکنید زیرا در کوتاه‌ترین زمان ممکن مجبور به خرید یک تخت دیگر خواهید بود.

موضوع دیگری که در مورد تحمل وزن تخت پلاستیکی باید در نظر گرفت این است که بتواند حداقل توانایی تحمل وزن تا ۱۲۰ کیلوگرم را دارا باشد زیرا افرادی که از این تخت استفاده می‌کنند ممکن است جزو افراد چاق و با توده چربی بالا باشند. قبل از اینکه نسبت به خرید این محصول اقدام کنید حتما توجه داشته باشید که مقاومت آن در برابر ضربه و همچنین در برابر وزن بالا به اندازه کافی باشد.

اگر تحمل وزن تخت پلاستیکی کمتر از حد نرمال باشد بعد از چند بار مصرف از هم پاشیده و شکسته می شود. بعد از یک شنای دلچسب استراحت روی تخت مخصوص کنار استخر می تواند بسیار دلپذیر باشد اما در صورتی که این تخت تحمل کافی برای نگهداری وزن شما را نداشته باشد می‌تواند به بدترین خاطره شما بعد از شنا تبدیل شود پس حتماً نسبت به این نکته توجه ویژه داشته باشید و به هیچ عنوان تخت های با مقاومت کم را خریداری نکنید.

خصوصیات تخت استخر پلاستیکی باکیفیت

خصوصیات تخت استخر پلاستیکی باکیفیت ما قبلاً به صورت مفصل در مورد تخت مخصوص در کنار استخر صحبت کرده‌ایم و در مورد خصوصیات قابل ملاحظه آن از جمله مقاومت بالا و تحمل وزن و همچنین ثبات رنگ به صورت کامل اطلاعات جامعی را بیان نموده ایم همچنین از جمله دیگر خصوصیات این محصول می توان به سبک و قابل حمل بودن آن نیز اشاره کرد.

علاوه بر آن هنگامی که شما یک تخت تاشو خریداری کنید می توانید به هنگام نیاز آن را باز کرده و در هنگامی که دیگر به آن نیازی نداشته باشد آن را جمع کرده و در یک کمد دیواری و یا زیر تختخواب خود جای دهید به این صورت نیز می‌توان این گزینه را از جمله خصوصیات بسیار مهم و قابل ذکر این محصول به شمار آورد زیرا همه موجب حمل و نقل آسان آن می‌شود و هم موجب استفاده بسیار آسان تر از آن می شود.

اگر بخواهیم در مورد خصوصیات این تخت بیشتر صحبت کنیم می‌توانیم در مورد ارتفاع آن نیز صحبت کنیم در بسیاری از مواقع ارتفاع انتخاب بسیار کم بوده و بنا به درخواست مشتری و همچنین بنا به نیاز می توان ارتفاع آن را بیشتر نیز در نظر گرفت و به همین سبب هنگام خرید حتما دقت داشته باشید که چه نوع تختی با چه نوع ارتفاعی نیاز دارید.

خصوصیات و نکته دیگری که باید حتماً به آن توجه داشته باشید که رنگ بندی این تخت ها می باشد تخت پلاستیکی مشکی می تواند گزینه ای بسیار عالی برای دکوراسیون ها و استخرهای خانگی باشد علاوه بر آن شما می توانید از این تخت برای ساحل باز نیز استفاده کنید زیرا هم ثبات رنگ بسیار بالایی داشته و هم باعث جذب نور خورشید و گرم شدن آن می‌شود.

خرید عمده تخت کنار استخر پلاستیکی

خرید عمده تخت کنار استخر پلاستیکی شما به عنوان مشتری خرید عمده تخت می توانید از طریق این وب سایت اقدام نموده و محصول مورد نظر خود را به صورت عمده و در حجم های بالا خریداری نمایید همانطور که به صورت کامل توضیح دادیم این تخت ها از مقاومت بسیار عالی و همچنین از کیفیت بی نظیری برخوردار می باشند و از بهترین پلاستیک های موجود در بازار برای تولید این محصول استفاده شده است. به همین جهت نیز از لحاظ سازگاری با پوست انسان و از لحاظ دوام و مقاومت حرف اول را می‌زنند.

پلاستیک های به کار رفته در تولید این محصول از نوع پلاستیک درجه یک و عالی می باشند و به هیچ عنوان از پلاستیک های بازیافتی برای تولید آن استفاده نشده است بنابراین مشتری می تواند با خیال کاملا راحت محصول مورد نظر خود را خریداری کند. زمانی که شما یک محصول عالی خریداری کنید قطعاً مدت های زیادی از آن استفاده خواهید نمود اما اگر محصول شما از نوع درجه دو و درجه سه باشد در کوتاه ‌ترین زمان ممکن شما باید دوباره هزینه‌ های خرید یک محصول تازه را پرداخت کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *