کلمن مسافرتی

در گذشته، اگر افراد قصد داشتند که به سفری بروند یا در پیک نیکی شرکت کنند، برای حمل نوشیدنیها از بطریهای پلاستیکی استفاده می کردند. بطریها شاید بهترین گزینه در آن زمان بودند اما تحقیقات امروز نشان داده که استفاده زیاد از آنها، خطر بروز انواع بیماریها را با خود به همراه دارد. از این رو، تولید کنندگان اقدام به عرضه انواع کلمنهای پلاستیکی در انواع مختلف کرده اند تا جایگزینی مناسب برای بطریهای پلاستیکی باشد و افراد بتوانند در هر جایی از آنها استفاده کنند. در این مطلب همراه ما باشید تا در کنار یک دیگر به تمامی اطلاعات در رابطه با این محصول بپردازیم.

کلمن مسافرتی

 

بهترین کلمن مسافرتی

کلمن مسافرتی یکی از محصولات پرفروشی است که در فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست وجود دارد. افراد می توانند انواع مختلفی از کلمنهای پلاستیکی را خریداری کرده و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند. اما، یک کلمن مسافرتی عالی چه خصوصیاتی دارد؟ در این بخش قصد داریم به خصوصیات بهترین کلمن مسافرتی بپردازیم.

وزن کمی دارد

بهترین کلمن مسافرتی کلمنی است ک وزن بسیار کمی را برای خود به همراه دارد. این کلمن باید کاملا قابل حمل باشد. البته شایان ذکر است که استثنایی در این بین وجود دارد مانند کلمنهای صندوقی که به حمل مواد غذایی نیز می پردازند.

بدنه مستحکمی دارد

مواد اولیه ای که این دسته از کلمنها از آنها ساخته شده اند، بسیار مقاوم هستند. این مواد اطمینان را به شما می دهند که استفاده از آنها در هر جایی به راحتی میسر شود. حتی اگر از ارتفاع بسیار زیادی نیز کلمن سقوط کند، مشکلی برای آن به وجود نمی آید.

حمل آن ساده است

برخی از کلمنهای مسافرتی پلاستیکی دارای دسته هستند و برخی نیز دارای چرخ. این دو مورد نشان می دهد که حمل آنها به راحتی امکان پذیر است و تمامی افراد می توانند آنها را حرکت دهند. در رابطه با کلمنهای صندوقی مسافرتی، معمولا می توانید نوع دسته دار یا چرخ دار را خریداری کنید.

تمامی ای نکات در محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست نهفته است. شما می توانید با قیمتی بسیار عالی اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کرده و در سفرها از آن استفاده کنید.

کلمن مسافرتی

 

کلمن مسافرتی بزرگ

یکی از کلمنهای مسافرتی که تا به امروز فروش بسیاری را نیز از آن خود کرده است، کلمنهای سایز بزرگ است. کلمن مسافرتی بزرگ برای خانواده هایی که جمعیت بالایی را برای خود دارند، می تواند گزینه بسیار خوبی باشد. این کلمن گنجایش این را دارد که حجم زیادی از نوشیدنی را در خود جای دهد و این زمینه را برای شما ایجاد کند تا بدون نگرانی از این که در مسیر نوشیدنی شما به پایان برسد، به سفر خود ادامه دهید. این دسته از کلمنها به دو دسته شیردار و صندوقی تقسیم می شوند. که در این بخش ابتدا به کلمنهای شیر دار و در بخش دیگر به صورت اختصاصی به معرفی کلمنهای صندوقی می پردازیم.

کلمنهای شیردار، محصولاتی هستند که شما در همه جا می توانید مشاهده کنید. یک کلمن شیر دار بزرگ می تواند حجم زیادی از نوشیدنی را در خود نگهدارد و در سفر بهترین عملکرد را داشته باشد. این دسته از کلمنها همچنین می توانند به نگهداری از یخ بپردازند. شما می توانید این محصول را به همراه دسته یا چرخ برای خود خریداری کرده و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. حال به سراغ معرفی یکی از بهترین و کاربردی ترین کلمنهای مسافرتی بزرگ یعنی کلمن صندوقی می رویم.

کلمن مسافرتی

 

کلمن صندوقی مسافرتی

همان طور که اشاره شد، کلمن صندوقی مسافرتی یکی از کاربردی ترین محصولات است زیرا افراد می توانند همزمان به نگهداری از مواد غذایی در این دسته از کلمنها نیز بپردازند. در واقع کلمنهای صندوقی به عنوان یخچال مسافرتی نیز شناخته می شوند. شما می توانید مخزن این کلمن را از یخ پر کرده و مواد غذایی را درون آن قرار دهید. مواد غذایی در طول سفر کاملا خنک مانده و این گونه دیگر نیازی نیست هزینه ای را در سفر بابت خرید مواد غذایی پرداخت کنید.

کلمنهای صندوقی به دو شکل دسته دار و چرخدار برای فروش عرضه می شوند. با توجه به این که چه مقدا حجم برای کلمن مد نظرتان است، می توانید اقدام به خرید کلمن صندوقی مد نظر خود کنید. به طبع، اگر قصد دارید حجم زیادی از نوشیدنی یا مواد غذایی درون آن قرار دهید، نوع چرخدار آن مناسب تر است.

کلمن مسافرتی

 

کلمن مسافرتی دیجی کالا

اگر قصد داشته باشید تا کلمن مسافرتی را به شکل اینترنتی خریداری کنید، به طبع در وهله اول دیجی کالا را برای خرید این محصول انتخاب می کنید. دیجی کالا یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی می باشد که شما می توانید با استفاده از آن به خرید انواع کلمنهای مسافرتی پرداخته و آنها را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید.

این که دیجی کالا را انتخاب کنید، می تواند گزینه خوبی باشد، اما فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست کلمن مسافرتی را در زمان کمتر و هزینه مناسب تر برای شما ارسال می کند. از آنجایی که دیجی کالا تمامی محصولات را برای فروش عرضه می کند، امکان انتخاب بهترین برد در این بین تا حد زیادی مشکل است. اما با هیراد پلاست می توانید کاملا تخصصی خرید خود را انجام دهید.

کلمن مسافرتی

 

خرید کلمن مسافرتی

همان طور که اشاره کردیم، برای خری کلمن مسافرتی پلاستیکی می توانید هیراد پلاست را انتخاب کنید تا در کمترین زمان با بهترین قیمت، کلمن انتخابی خود را داشته باشید. هیراد پلاست با حذف تمامی واسطه ها، توانسته این زمینه را برای شما ایجاد کند تا با بهترین قیمت اقدام به خرید انواع کلمن مسافرتی کرده و در محل مورد نظر خود به راحتی آنها را دریافت کنید.

کلمنهای عرضه شده توسط فروشگاه هیراد پلاست، کیفیت بسیار بالایی داشته و خرید آنها می تواند باعث صرفه جویی در بودجه شما شده و همچنین عملکرد بسیار عالی برای شما داشته باشد. از این که هیراد پلاست را برای خرید انواع کلمنهای پلاستیکی خود انتخاب می کنید، بسیار سپاس گذاریم و همواره سعی بر این داریم تا بتوانیم بهترین محصولات را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا خریدی رضایت بخش را برای خود به همراه داشته باشید.

کلمن مسافرتی

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *