قیمت کلمن آب پلاستیکی

کلمن آب پلاستیکی یکی از بهترین وسایلی هستند که افراد می توانند به راحتی آن را با خود به سفر برده و نگران گرم شدن نوشیدنیهای خود نباشند.

برندهای بسیاری در زمینه تولید انواع کلمنهای مسافرتی به فعالیت می پردازند، اما از بین آنها می توان به هیراد پلاست اشاره کرد که یکی از بهترین تولید کنندگان در این زمینه بوده و کلمن‌های بسیار با کیفیتی را تولید و روانه بازار کرده است.

هیراد پلاست امروزه به فروش عمده کلمن آب مسافرتی جام پرداخته تا شما بتوانید به راحتی با خرید آن، دیگر نیازی به استفاده از بطریهای آب نداشته باشید. در این مطلب همراه ما باشید تا در کنار یک دیگر به تمامی اطلاعات پیرمون این موضوع بپردازیم.

انواع کلمن آب مسافرتی

 

انواع کلمن آب مسافرتی

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم، هیراد پلاست یکی از بهترین برندها در حوزه تولید انواع کلمنهای مخصوص مسافرت است.

در حال حاضر این برند به تولید انواع کلمن آب مسافرتی پرداخته تا افراد بتوانند به راحتی با خرید کلمن مناسب خود، در سفر به راحتی نیاز خود را به این محصول تامین کنند.

در این قسمت از مطلب قصد داریم به معرفی انواع کلمن آب مسافرتی بپردازیم.

کلمن آب پلاستیکی تک شیر

عمده کلمنهای مسافرتی، کلمنهای تک شیر هستند که در ابعاد مختلف نیز تولید و روانه بازار شده اند. این دسته از کلمنها دارای بدونه ای مستحکم بوده و می توانند ساعتها به خنک نگه داشتن نوشیدنیهای شما بپردازند. کلمن‌های مسافرتی تک شیر را همچنین می توانید در رنگهای مختلف نیز با قیمتی فوق العاده توسط هیراد پلاست خریداری کرده و در محل مورد نظر خود آن را تحویل بگیرید.

انواع مدل های دو شیر

دیگر کلمن مسافرتی که قیمت بسیار خوبی را نیز نسبت به کارایی خود دارد، کلمن مسافرتی دو شیر است. این کلمنها دارای یک مخزن هستند اما دو شیری که روی بدنه آنها نصب شده این اجازه را به افراد می دهند تا همزمان افراد از دو شیر استفاده کنند. کلمنهای دو شیر را می توانید در ابعاد بزرگ و کوچک با رنگبندی مختلف خریداری کنید.

کلمن مسافرتی یخچالی

کلمنهای مسافرتی یخچالی جزء دسته کلمنهایی هستند که شما می تواند در مسافرت به عنوان یک یخچال کوچک ماشینی نیز از آن‌ها استفاده کنید. این کلمنها از سمتی دارای مخزن برای نگهداری نوشیدنی و از سمتی دیگر دارای یک یخدان برای نگهداری مواد غذایی در طول سفر است.

انواع مدل های صندوقی

کلمنهای مسافرتی صندوقی نیز جزء پرطرفدارترین نوع کلمن ها هستند. اگر با این دسته آشناییتی ندارید، در عنوان بعدی قصد داریم به صورت اختصاصی به معرفی آن‌ها بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

کلمن آب پلاستیکی پایه دار

کلمنهای مسافرتی پایه دار یکی از پر کاربردترین نوع کلمن آب مسافرتی هستند که در ابعداد مختلف و همچنین در رنگ بندی مختلف تا به امروز تولید و روانه بازار شده اند. می توانید به راحتی این کلمنها را از هیراد پلاست با قیمتی مناسب خریداری کنید.

کلمن مسافرتی دوقلو

در انتها نیز کلمن مسافراتی دوقلو است که فروش بسیاری را با خود به همراه دارد. این دسته از کلمنها می توانند به صورت همزمان از دو نوع نوشیدنی متفاوت نگهداری کنند و هر دو را نیز تا ساعت‌ها خنک نگه دارند.

کلمن آب مسافرتی صندوقی

 

کلمن آب مسافرتی صندوقی

همان طور که اشاره کردیم، کلمن آب مسافرتی صندوقی یکی از پر طرفدار ترین نوع کلمن‌های آب است زیرا می تواند مانند یک یخچال کوچک نیز برای شما عمل کند. از این رو بسیاری از افراد برای این که بتوانند مواد غذایی را نیز با خود در سفرها حمل کنند، از کلمن آب مسافرتی صندوقی استفاده می کنند.

با انتخاب کلمن‌ آب مسافرتی صندوقی، می توانید نوشیدنی های خود به همراه مواد غذایی را هر جایی که مد نظرتان است با خود به همراه ببرید. این موضوع به شما این امکان را می دهد تا هر زمان تشنه شدید به نوشیدنی خنک دسترسی داشته باشید و هر زمان که گرسنه بودید از مواد غذایی استفاده کنید که در محیطی ایمن نگهداری شده است و نگرانی بابت فاسد بودن آن‌ها نیست.

جالب است بدانید که همه افراد باید روزانه مقدار مشخصی آب بنوشند تا هیدراته و سالم بمانند. مقدار استاندارد نوشیدنی معمولا حدود هشت لیوان در روز است. به خصوص در سفر، ما معمولا در طول روز بسیار شلوغ هستیم و به راحتی از کارهای به ظاهر بی اهمیت مانند آبرسانی به خود حواس پرت می شویم. حتی زمانی که استرس داریم، بیشتر به سراغ قهوه یا نوشابه می ‌رویم تا آب.

اما داشتن یک کلمن آب مسافرتی صندوق دار در اطراف نه تنها به شما یادآوری بصری برای نوشیدن آب بیشتری می ‌دهد، بلکه به شما این امکان را می ‌دهد که در هر کجا که می‌روید آب را به همراه خود داشته باشید. ناگفته نماند که با قیمتی بسیار عالی می توانید این مدل کلمن را از هیراد پلاست خریداری کنید. حمل آسان این کلمن در کنار وزن سبکی که دارد، آن را تبدیل به یک وسیله کاربردی کرده است.

فروش کلمن آب پلاستیکی

 

فروش کلمن آب پلاستیکی

فروش کلمن آب پلاستیکی توسط فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست به راحتی با قیمتی بسیار مناسب صورت می گیرد. شما می توانید به راحتی با مراجعه به فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست اقدام به خرید کلمن آب مسافرتی با قیمتی بسیار عالی کننید. علت پایین بودن قیمت این محصول نیز حذف واسطه ها است که هیراد پلاست در رابطه با تمامی محصولات خود این موضوع را مد نظر قرار داده.

شما می توانید به راحتی از طریق این فروشگاه محصولی را برای خود خریداری کنید که از بهترین برند یعنی جام تولید شده و توسط معتبر ترین فروشگاه یعنی هیراد پلاست عرضه شده است. با خرید از فروشگاه هیراد پلاست می توانید در هزینه های خود بسیار صرفه جویی کنید.

در این مطلب به تمامی اطلاعات پیرامون فروش عمده کلمن آب مسافرتی جام پرداختیم. شما می توانید به راحتی از طریق هیراد پلاست اقدام به خرید این محصول کرده و در محل مورد نظر خود آن را تحویل بگیرید. همچنین اگر خود به عنوان یک تولید کننده در این زمینه به فعالیت می پردازید، می توانید محصولات خود را در اختیار هیراد پلاست قرار داده تا فروش خود را چندین برابر کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *