کلمن آب مسافرتی کوچک

کلمن آب مسافرتی کوچک یکی از کلمنهای بسیار با کیفیتی است که توسط برندی ایرانی یعنی جام ارائه شده و توسط فروشگاه هیراد پلاست به فروش می رسد. در حال حاضر، فروش عمده کلمن آب مسافرتی کوچک با رونق بسیاری رو به رو شده است و همین موضوع باعث می شود تا تمامی شما عزیزان بتوانید با خیالی آسوده نسبت به خرید این کلمن به صورت اینترنتی اقدام کنید. در این مطلب ما قصد داریم به هر آنچه که شما عزیزان می بایست در رابطه با کلمن آب مسافرتی کوچک بدانید، بپردازیم و بهترین روش خرید آن را به شما عزیزان معرفی کنیم.

انواع کلمن آب مسافرتی کوچک جام

 

انواع کلمن آب مسافرتی کوچک جام

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم، برند جام یکی از بهترین برندها در حوزه تولید انواع کلمنهای مخصوص مسافرت است. در حال حاضر این برند به تولید انواع کلمن آب مسافرتی پرداخته تا افراد بتوانند به راحتی با خرید کلمن مناسب خود، در سفر به راحتی نیاز خود را به این محصول تامین کنند. در این قسمت از مطلب قصد داریم به معرفی انواع کلمن آب مسافرتی بپردازیم.

کلمن مسافرتی تک شیر

عمده کلمن‌های مسافرتی، کلمنهای تک شیر هستند که در ابعاد مختلف نیز تولید و روانه بازار شده اند. این دسته از کلمنها دارای بدونه ای مستحکم بوده و می توانند ساعتها به خنک نگه داشتن نوشیدنی‌های شما بپردازند. کلمنهای مسافرتی تک شیر را همچنین می توانید در رنگهای مختلف نیز با قیمتی فوق العاده توسط هیراد پلاست خریداری کرده و در محل مورد نظر خود آن را تحویل بگیرید.

کلمن مسافرتی دو شیر

دیگر کلمن مسافرتی که قیمت بسیار خوبی را نیز نسبت به کارایی خود دارد، کلمن مسافرتی دو شیر است. این کلمنها دارای یک مخزن هستند اما دو شیری که روی بدنه آنها نصب شده این اجازه را به افراد می دهند تا همزمان افراد از دو شیر استفاده کنند. کلمنهای دو شیر را می توانید در ابعاد بزرگ و کوچک با رنگبندی مختلف خریداری کنید.

کلمن مسافرتی یخچالی

کلمنهای مسافرتی یخچالی جزء دسته کلمنهایی هستند که شما می تواند در مسافرت به عنوان یک یخچال کوچک ماشینی نیز از آن‌ها استفاده کنید. این کلمنها از سمتی دارای مخزن برای نگهداری نوشیدنی و از سمتی دیگر دارای یک یخدان برای نگهداری مواد غذایی در طول سفر است.

کلمن مسافرتی صندوقی

کلمنهای مسافرتی صندوقی نیز جزء پرطرفدارترین نوع کلمنها هستند. اگر با این دسته آشناییتی ندارید، در عنوان بعدی قصد داریم به صورت اختصاصی به معرفی آنها بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

کلمن مسافرتی پایه دار

کلمنهای مسافرتی پایه دار یکی از پر کاربردترین نوع کلمن آب مسافرتی هستند که در ابعداد مختلف و همچنین در رنگ بندی مختلف تا به امروز تولید و روانه بازار شده اند. می توانید به راحتی این کلمنها را از هیراد پلاست با قیمتی مناسب خریداری کنید.

کلمن مسافرتی دوقلو

در انتها نیز کلمن مسافراتی دوقلو است که فروش بسیاری را با خود به همراه دارد. این دسته از کلمنها می توانند به صورت همزمان از دو نوع نوشیدنی متفاوت نگهداری کنند و هر دو را نیز تا ساعتها خنک نگه دارند.

کلمن آب پلاستیکی کوچک

 

کلمن آب پلاستیکی کوچک

این که بتوانید در سفر با خود کلمن آبی داشته باشید که در تمامی طول مسیر به خنک نگهداشتن آب کمک کند و همچنین تغییری در رنگ، بو و همچنین مزه نوشیدنی به وجود نیاورد، بسیار مهم است. از سویی دیگر، استفاده بیش از اندازه از بطریهای آب پلاستیکی در طول زمان باعث بروز سرطان شده و همچنین برای کره زمین نیز بسیار مضر است. از این رو کلمن آب پلاستیکی کوچک می تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

این کلمنها جای زیادی را اشغال نمی کنند، از بهترین مواد اولیه تهیه شده اند که می توانید نوشیدنی را در آن تا ساعتها خنک نگهدارید و از سویی دیگر، وزن سبک و قیمت بسیار مناسبی را با خود به همراه دارند. از این رو، توصیه می شود تمامی بطری‌های پلاستیکی را دور بی اندازید و از کلمن پلاستیکی در سفرهای خود استفاده کنید. حتی نیازی نیست حتما در سفر این محصول برای خود داشته باشید، شما می توانید در روزهای گرم تابستانی از این کلمنها برای استفاده از نوشیدنی خود استفاده کنید و در زمستان نیز در آن به نگهداری از آب جوش برای دست کردن یک نوشیدنی گرم دلپذیر بپردازید.

کلمن آب پلاستیکی بزرگ

 

کلمن آب پلاستیکی بزرگ

کلمن آب پلاستیکی بزرگ، نقطعه مقابل کلمن آب پلاستیکی کوچک است که توسط هیراد پلاست با بهترین قیمت برای شما عرضه می شود. این دسته از کلمن‌ها می توانند در انواع و ابعاد مختلف برای شما عرضه شوند. برخی از این کلمن‌ها دارای دو شیر بوده که استفاده از آن را برای شما راحت تر می کند. برخی دیگر نیز به عنوان کلمن دوقلو معرفی می شوند که افراد می توانند همزمان از دو نوع نوشیدنی در این کلمن‌ها استفاده کنند.

از سویی دیگر، کلمن پلاستیکی بزرگ به علت این که می تواند محتویات بسیاری را در خود جای دهد، ساخت آن به گونه ای بوده که خود به تنهایی وزن بسیار کمی دارد و زمانی که با نوشیدنی محتویات آن پر می شود، وزن کلی آن آنقدر که باید افزایش پیدا نمی کند که باعث می شود حمل آن برای افراد بسیار راحت میسر شود.

کلمنهای آب پلاستیکی صنعتی تولید شده توسط هیراد پلاست نیز به همراه چرخ ارائه می شوند تا افراد بتوانند به راحتی آن را حرکت دهند. نوع خانگی این کلمنها نیز به همراه دسته ارائه می شوند که باز هم حمل آنها به راحتی میسر می شود.

خرید کلمن آب پلاستیکی

 

خرید کلمن آب پلاستیکی

اگر احتیاج به یک کلمن آب پلاستیکی با کیفیت دارید، کلمن آب پلاستیکی برند جام یکی از بهترین محصولات تولیدی ایران است که توسط فروشگاه هیراد پلاست برای شما عزیزان عرضه می شود. کلمن آب پلاستیکی جام جم با قیمت بسیار مناسب برای شما عزیزان ارائه شده تا شما بتوانید با خرید آن در بودجه خود صرفه جویی کرده و یک محصول با کیفیت را برای خود داشته باشید.

شما می توانید به راحتی توسط فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست به ثبت سفارش کلمن آب پلاستیکی جام کنید و آن را درب منزل تحویل بگیرید. خرید این کلمن باعث می شود تا شما همراه آب را در اختیار خود داشته باشید و بدن خود را دهیدراته نگهدارید که می تواند برای سلامتی شما نیز بسیار حائز اهمیت باشد.

از سویی دیگر، این که بتوانید یک کلمن با کیفیت بالا را برای خود داشته باشید که توسط یک برند ایرانی تولید می شود که محصولاتش جزء محصولات صادراتی است، بسیار حائز اهمیت است زیرا شما از کیفیت کالای خریداری شده خود اطمینان کامل را دارید و می دانید که اصلا چرا باید جام و هیراد پلاست برای خرید این محصول انتخاب کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *