گلدان پلاستیکی سایز 6

گلدانهای پلاستیکی به عنوان گدانهایی معرفی می شوند که می توانند بستری عالی برای گیاهان باشند. در واقع این دسته از گلدانها در انواع ابعاد و سایزهای مختلفی تولید و روانه بازار شده اند. یکی از سایزهای بسیار پرفروش این دسته از گلدانها که به برای پرورش نشاها نیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، گلدان پلاستیکی سایز 6 است. در این مطلب ما قصد داریم به تمامی اطلاعات در رابطه با این گلدان بپردازیم. همراه ما تا انتهای این مطلب باشید.

گلدان پلاستیکی سایز 6

 

ابعاد گلدان پلاستیکی سایز 6

گلدان شماره 6 دارای دهانه 6 سانتی متری و ارتفاع 5 تا 5/5 سانتی متری است که معمولا گیاهانی مانند کاکتوس و انواع نشاها در آن کاشته می شود. گلدانهای پلاستیکی سایز 6 جزو پرطرفدارترین گلدانهای حال حاضر در بازار هستند. این گلدانها با طرحها و رنگهای مختلف در ابعاد متفاوت توانسته‌ اند به عنوان یکی از بهترینها معرفی شوند. شما می توانید تقریبا هر گیاهی را که فکرش بکنید در این گلدان بکارید، زیرا، ارتفاع و عرض این گلدان اجازه رشد به تمامی انواع گل و گیاه‌ ها را می‌ دهد.

شما می توانید به راحتی به صورت اینترنتی اقدام به خرید گلدان پلاستیکی سایز 6 کنید. کافیست تنها از هیر پلاست بخواهید! به فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست مراجعه کنید و سپس گلدان پلاستیکی مورد نظر خود را انتخاب کنید. پس از انجام این کار، در مدت زمان بسیار کوتاه گلدان شما در محل مورد نظرتان ارسال می شود. شایان ذکر است که شما می توانید گلدانهای پلاستیکی سایز 6 را به همراه زیر گلدانی مخصوص خود و یا بدون آن خریداری کنید. این موضوع یکی از مزایایی است که هیراد پلاست در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. در حال حاضر کمتر فروشگاه اینترنتی وجود دارد که بتواند طیف وسیعی از یک مدل گلدان را برای مشتریان ارائه دهد، اما هیراد پلاست خود یک تولید کننده است و هدف اصلی او نیز تامین نیاز جامعه است.

شما با خرید گلدان پلاستیکی سایز 6 و نگهداری انواع گیاهانی مانند نشاها، می توانید این زمینه را برای تمامی گیاهان به وجود آورید تا به راحتی به رشد خود ادامه دهند.با استفاده  از این گلدانها، به هیچ عنوان نیازی نیست آنها را در باغچه بکارید. کافیست تنها گلدانهای پلاستیکی را در بهترین مکان خانه یا محل کار خود قرار دهید تا گیاهان به رشد خود ادامه دهند.

گلدان پلاستیکی سایز 6

 

گلدان پلاستیکی ژله ای سایز 6

یکی از انواع گلدانهای پلاستیکی موجود در فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست، گلدانهای پلاستیکی ژله ای سایز 6 هستند. در واقع، گلدان پلاستیکی ژله ای سایز 6 نوعی گلدان گل است که از پلاستیک ساخته شده است. در مقایسه با گلدانهای چینی سنتی، زمان آبیاری کمتر، قیمت نسبتا ارزان و ماندگاری دارد. از دیرباز مشکل آلودگی آب و قرار دادن گلداهای سنتی سرامیکی، استفاده چندباره از گلدانهای سنتی برای آبیاری و مشکل عدم تسلط بر میزان آب بود.

با پیشرفت جامعه و بهبود مستمر استانداردهای زندگی مردم، نیاز به ایده آل بیشتری نسبت به گلدانهای سنتی دارند. یک گلدان پلاستیکی چند منظوره، مانند گلداهای مستطیلی سایز 6، گلدان های دیواری سایز 6، گلدان های آویز و همچنین گلدان های ذخیره آب، گلدان های آبیاری خودکار، تشخیص کمیت آب و غیره بهترین انتخاب برای نگهداری انواع گیاهان است.

گلدان پلاستیکی سایز 6

اگر بخواهیم نگاهی به روند تولید این محصول نیز بی اندازیم، می توانید ابتدا با این موضوع شروع کنیم که فرآیند قالب گیری تزریقی به این صورت است که مواد خام پلاستیکی pe یا pvc را با هم مخلوط کرده و با دستگاه تزریقی حرارت داده و ذوب کرده و با فشار زیاد داخل قالب گلدان پلاستیکی تزریق می کنیم و خنک می کنیم و با ربات بیرون می آوریم و می چرخانیم. پلاستیک به یک محصول نیمه تمام تبدیل می شود که برخی از آنها می توانند مستقیما فروخته شوند و برخی نیز نیاز به طراجی دارند.

فرآیند تاول به این صورت است که مواد خام پلاستیکی را با دستگاه ورقه‌ سازی تبدیل به ورقه‌ ها اکسترود می‌ کنند و سپس آنها را با فشار هوا از طریق دستگاه تاول‌ کن تشکیل می‌ دهند و سپس با دستگاه پانچ سوراخ می‌ کنند. این فرآیند عمدتا گلدان‌ های دو رنگ را تولید می‌ کند که سرعت تولید بسیار سریع و کاهش هزینه دارد. بسیاری از تولید کنندگانی که در حال حاضر با فروشگاه هیراد پلاست همکاری می کنند، گلدانهای پلاستیکی ژله ای را به همین روش تولید می کنند تا بتوانند آنها را در تعداد زیادی ارائه دهند و نیاز بسیاری از افراد به این محصول را تامین کنند.

گلدان پلاستیکی سایز 6

 

فروش گلدان پلاستیکی سایز 6

در رابطه با قیمت گلدان پلاستیکی سایز 6 باید بگوییم که قیمت این محصول نسبت به سایر محصولات دیگر که در فروشگاه‌ های مختلف عرضه می شود بسیار مناسب است. علت ارزان بودن و مناسب بودن قیمت این گلدان نیز عرضه مستقیم و حذف واسطه ها توسط هیراد پلاست است. اما این تمامی موارد نیست و گزینه های دیگر نیز در این بین وجود دارند که باعث می شود قیمت این گلدان نسبت به سایر گلدانهای دیگر ارزان تر باشد و آن نیز مواد اولیه ساخت گلدان است.

گلدانهای عرضه شده توسط هیراد پلاست از بهترین مواد اولیه تهیه شده اند و این مواد تماما داخل ایران تهیه شده اند. از این رو خبری از واردات نیست و همین موضوع باعث شده تا قیمت نهایی بسیار پایین تر از چیزی باشد که در دیگر گلدان‌ها مشاهده می شود. خرید گلدان پلاستیکی سایز 6 از طریق هیراد پلاست می تواند برای شما بسیار سودمند باشد. اگر برایتان سوال پیش آمده است که چطور، در این قسمت در قالب یک مثال مقایسه ای برایتان این موضوع را شرح می دهیم.

گلدان‌های پلاستیکی سایز 6 به جای اینکه مانند گلدانهای سفالی آب را به خود جذب کنند و سپس تبخیر شوند، رطوبت را حفظ می کنند. این بدان معناست که افراد هنگام قرار دادن گیاهان در گلدانهای پلاستیکی سایز 6 نسبت به زمانی که در گلدانهای سفالی قرار می گیرند، نیاز کمتری به آبیاری گیاهان دارند تا به همان میزان رطوبت آنها را تامین کنند. این به ویژه برای گیاهانی که نیاز به رطوبت دائمی دارند مفید است و در مصرف آب نیز صرفه جویی بسیاری را به همراه دارد. از این که هیراد پلاست را برای خرید این دسته از گلدانها انتخاب می کنید، بسیار سپاس گذاریم.

گلدان پلاستیکی سایز 6

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *