گلدان اویز نرده ای

دقت کرده اید که گاهی اوقات برایتان سخت است تا نرده های حیاط یا تراس خود را تزئین کنید؟ در این جاست که گلدان اویز نرده ای روی کار می آید. این دسته از گلدانها می توانند بهترین انتخاب برای افرادی باشند که قصد دارند زیبایی را به محیط های ذکر شده هدیه دهند. در این مطلب ما قصد داریم در کنار یک دیگر به بررسی همه جانبه گلدان اویز نرده ای پرداخته و بهترین روش خرید آن را به شما عزیزان معرفی کنیم. همراه ما باشید.

گلدان اویز نرده ای چه ویژگی هایی دارد؟

 

گلدان اویز نرده ای چه ویژگی هایی دارد؟

با انجام یک پیاده روی در سطح شهر مشاهده می کنید که برخی از تراسهای خانه ها به همراه انواع گلدانها تا چه اندازه جذاب بوده و به نوعی نمای ساختمان را تغییر داده اند. این دسته از افراد برای این که بتوانند این زیبایی را به محیط اطراف خانه خود بدهند از گلدان پلاستیکی نرده ای استفاده می کنند. این محصول زیبایی بی نظیری را با خود به همراه دارد و از سویی دیگر می تواند بستر بسیار خوبی برای گیاهان باشد. برای این که شما نیز بتوانید به راحتی با جذابیت محیط اطراف خانه خود بپردازید، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست اقدام به خرید این محصول کنید.

گلدان پلاستیکی اویز نرده ای یکی از گلدانهای پر فروش هیراد پلاست است، زیرا می تواند گیاهان را به راحتی در خود جای دهد و با قرار گیری مناسب روی نرده ها به زیبایی محیط اطراف خانه شما بپردازند. این دسته از گلدانها عمق بسیاری دارند و از این رو شما می توانید گیاهانی را در آن ها بکارید که ریشه آنها طویل است  نیاز به عمق بسیار دارند.

گلدان پلاستیکی اویز نرده ای نیز مانند دیگر گلدانهای همین رده در انتهای خود دارای حفره هایی است که پس از آب دهی، آب اضافی را از خاک خارج می کند تا ریشه گیاه پوسیده نشود. از دیگر مزایای استفاده از گلدان خورجینی بزرگ پلاستیکی نیز می توان به نگهداری آب اشاره کرد. زمانی که شما گلدانی را در فضای باز قرار می دهید، اولین مشخصه ای که باید با خود به همراه داشته باشد این است که بتواند آب را در خود نگهدارد تا به هنگام قرار گیری زیر نور آفتاب ریشه سریعا خشک نشود. این گلدان می تواند به راحتی به نگهداری آب در خود بپردازد به طوری که ریشه در طول زمان آب دهی بعدی از این رطوبت استفاده کند و باعث خشکی نشود.

گلدان اویز نرده ای پلاستیکی چه مدل است؟

 

گلدان اویز نرده ای پلاستیکی چه مدل است؟

گلدانهای پلاستیکی اویز نرده ای انواع مختلفی را با خود به همراه دارند که عبارت اند از:

انواع مدل های مستطیلی اویز نرده ای

این دسته از گلدانها می توانند حجم عظیمی از گیاهان را در خود جای دهند. گلدان مستطیل اویز نرده قرار گرفته و دیواره نسبتا بلند آن می تواند به راحتی به نگهداری گیاهان بپردازید.

اواع مدل های دایره ای اویز نرده ای

این دسته از گلدانها نیز فروش بسیاری را از آن خود کرده اند. گلدان اویز نرده ای دایره می توانند بهترین انتخاب برای افرادی باشند که قصد دارند گیاهانی را بکارند که گل می دهند. گلدانهای پلاستیکی اویز نرده ای دایره دارای انواع رنگهای مختلفی هستند.

گلدان اویز نرده ای کوچک و بزرگ

در این دسته از گلدانها شما می توانید مشاهده کنید که تمامی انواع گلدانهای نرده ای در انواع سایزهای مستطیلی و دایره ای برای فروش عرضه می شوند.

گلدان نرده ای دو طرفه

 

گلدان نرده ای دو طرفه

اگر برایتان سوال پیش آمده که اصلا گلدان نرده ای دو طرفه چیست و چرا به آن گلدان نرده ای نیز گفته می شود، در ابتدا در این قسمت به معرفی آن ها و سپس انواعشان می پردازیم. برای این که در ابتدا بهتر بتوانید این گلدان را درک کنید، سعی کنید ظاهر خورجین را برای خود تداعی کنید. زمانی که خورجین روی بدنه حیواناتی نظیر اسب یا شتر قرار می گیرد یا افراد برای حمل آن، آن ها را روی شانه های خود قرار می دهند، نیمی از خورجین به یک سمت و نیمی دیگر به سمت دیگر می افتد تا افراد بتوانند در آن تعادل ایجاد کرده و آن را حمل کنند.

در رابطه با گلدان نرده ای دو طرفه نیز دقیقا به همین شکل است. گلدانها در وسط به دو نیم تقسیم شده اند و قسمت بالایی نیز به یک دیگر متصل شده اند. از این رو زمانی که گلدان روی نرده قرار می گیرد به هیچ عنوان از روی آن نمی افتاد و تعادل بسیار خوبی را با خود به همراه دارد. این دسته از گلدانها می توانند این امکان را به گیاه بدهند که تا جای امکان به ریشه دهی پرداخته و رشد کنند. در انتهای این گلدان نیز معمولا حفره هایی وجود دارد که باعث خروج آب اضافی می شود.

لیست قیمت این محصول

 

لیست قیمت این محصول

همان طور که اشاره کردیم، هیراد پلاست به عنوان یکی از بهترین فروشندگان انواع گلدان های نرده ای معرفی می شود. این عرضه کننده با حذف واسطه ها انواع گلدانهای پلاستیکی نرده ای را با قیمتی بسیار عالی به فروش می رساند تا تمامی افراد بتوانند به راحتی نسبت به خرید این محصول اقدام کنند.

از سویی دیگر، عرضه مستقیم این دسته از گلدانها باعث شده تا افراد بتوانند قیمت گلدان های نرده ای را در فروشگاه هیراد پلاست بسیار ارزان مشاهده کنند. پس علت ارزان بودن قیمت این محصولات در فروشگاه هیراد پلاست، بی کیفیت بودن محصولات نیست، بلکه حذف واسطه ها و فروش مستقیم انواع گلدان های نرده ای است که باعث شده تا این اندازه فروش این محصول در هیراد پلاست رونق داشته باشد.

مرکز عرضه این محصول

 

مرکز عرضه این محصول

فروش گلدان پلاستیکی توسط هیراد پلاست همواره دارای رونق بسیار بالایی بوده است. افراد با این که می توانند از گلدانهای معمولا برای فضای بیرونی خانه خود استفاده کنند، اما گلدان پلاستیکی خورجینی جزء دسته گلدانهایی است که می تواند در صد در صد فضای ایمن به نگهداری از گیاهان در فضای بیرون خانه بپردازد.

شما می توانید تمامی انواع گلدانهای پلاستیکی را از طریق فروشگاه هیراد پلاست با قیمتی بسیار مناسب خریداری کرده و در محل مورد نظر خود نیز آنها را دریافت کنید. هیراد پلاست همواره به عرضه انواع گلدانهای پلاستیکی خورجینی پرداخته که از مواد اولیه بسیار باکیفیتی تولید شده اند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *