گلدان های پلاستیکی دیواری

گلدان های پلاستیکی دیواری بهترین انتخاب برای افرادی است که قصد دارند دیوار خانه خود را به همراه گیاهان تزئین کنند. گلدانهای پلاستیکی دیواری از بهترین مواد اولیه ساخته شده و کیفیت فوق العاده عالی را نیز برای خود به همراه دارند. از این رو، ما در این مطلب تصمیم گرفتیم تا به هر آنچه که شما عزیزان می بایست در رابطه با این محصول و نحوه خرید آن بدانید، بپردازیم. همراه ما باشید.

جدیدترین گلدان های پلاستیکی دیواری مشکی و طوسی

 

جدیدترین گلدان های پلاستیکی دیواری مشکی و طوسی

گلدان پلاستیکی دیواری یکی از بهترین انتخابها برای افرادی است که قصد دارند محصولی را برای خود خریداری کنند که قابلیت نصب را روی دیوار را داشته و به عنوان یک دیوارکوب نیز می توان از آن استفاده کرد. مطمئنا بیش از یک بار به این فکر کرده اید که چه نوع گلدانی برای گیاهان شما مناسب است. در واقع انتخاب نوع گلدانی که برای کاشت از آن استفاده می شود یکی از سوالات متداول باغبانان است. با این حال، مانند تقریبا تمام سؤالات رایج در زندگی، هیچ حقیقت مطلقی برای این سؤال وجود ندارد. بنابراین، هر نوع گلدان مدافعان و مخالفان خود را دارد.

  • امروزه رایج ترین گلدانها در خانه ها آنهایی هستند که با مواد پلاستیکی ساخته می شوند. از این دیگر افراد به سراغ گلدانهای شیشه ای یا سفالی نمی روند. گلدان های پلاستیکی دیواری جزء دسته گلدانهایی هستند که نصب آنها روی دیوار بدون نگرانی صورت می پذیر زیرا به هنگام سقوط هیچ گونه شکستگی را با خود به همراه ندارد.

نکته دیگر این است که اگر از گلدانهای پلاستیکی دیواری برای نگهداری گیاهان خود استفاده می کنید یا در نظر دارید از این دسته از گلدانها استفاده کنید، مطمئنا علاقه مندید که بدانید این انتخاب درست است یا خیر. حقیقت این است که این نوع مواد از خاک رس که گلدان‌های سفالی را ارائه می‌دهند معمولی دوام بیشتری دارند. یکی دیگر از مزایای آن این است که وزن و قیمت آن بسیار کمتر است. علاوه بر این، رطوبت را بهتر حفظ می‌کنند و برای گیاهانی که احتیاج به آبیاری مدام دارند گزینه بسیار خوبی هستند. برخی از مدل‌ها حتی دارای مخازن آب با سیستم‌های خودآبیاری هستند.

انواع مختلف این محصول

 

انواع مختلف این محصول

در حال حاضر در بازار انواع گلدان پلاستیکی دیواری بسیاری وجود دارد که هر یک زیبایی بهتر و خاص تری نسبت به سایر گلدانها دارد. در حال حاضر، انواع مختلفی از گلدانهای پلاستیکی دیواری در بازار موجود هستند که شما می توانید با توجه به سلیقه خود، اقدام به خرید آن کنید. این دسته از گلدانها که توسط مجموعه هیراد پلاست نیز عرضه می شوند، عبارت اند از:

  • گلدانهای دیواری پلاستیکی رنگی
  • گلدانهای دیواری پلاستیکی مشکی و طوسی
  • گلدانهای دیواری پلاستیکی دسته دار
  • گلدانهای دیواری پلاستیکی طرح دار

قیمت گلدان های پلاستیکی دیواری چند است؟

 

قیمت گلدان های پلاستیکی دیواری چند است؟

قیمت انواع گلدان پلاستیکی دیواری با توجه به ابعاد و طرح‌ آن تعیین می شود، اما به صورت کلی قیمت این محصول بسیار مناسب بوده و تمامی افراد می توانند به راحتی اقدام به خرید آنها کنند. نکته حائز اهمیت این است که هیراد پلاست با حذف انواع واسطه ها توانسته همواره قیمت ثابت و ارزانی را روی محصولات خود قرار دهد.

اگر شما نیز جزء تولید کنندگان گلدان پلاستیکی دیواری هستید می توانید محصولات خود را در اختیار هیراد پلاست قرار داده تا به راحتی بتوانید مشتریان خود را چندین برابر کرده و سود بسیاری را از فروش محصولات خود کسب کنید.

تولید گلدان پلاستیکی دیواری

 

تولید گلدان پلاستیکی دیواری

از آن جایی که استفاده از گلدان پلاستیکی دیواری مزایای بسیاری را با خود به همراه دارد، تولید آن نیز همواره دارای رونق بوده است. در واقع گلدانهای پلاستیکی دیواری در حال حاضر در میان مصرف‌کنندگان در سرتاسر جهان رواج یافته ‌اند.

  •  زمانی که قصد دارید چند گیاه آپارتمانی بکارید، به تعدادی گلدان نیاز دارید. گلدانهای سفالی مختلفی نیز وجود دارد. می توانید آنها را در بازارها نیز پیدا کنید. اما گلدانهای پلاستیکی گیاهی به تدریج جای گلدان های سنتی را می گیرند. اگر به فروشگاه گیاهان آپارتمانی بروید، مغازه دار گیاه را در گلدان پلاستیکی گیاهی به شما می دهد. بنابراین، ممکن است در مورد منحصر به فرد بودن آن و دلیل محبوبیت آن تعجب کنید که چرا تولید آن همواره رونق دارد.

گلدانهای پلاستیکی دیواری گیاهی مزایای مختلفی دارند. مهم ترین چیزی که در مورد این گلدانها باید به آن اشاره کنیم وزن آنها است که اجازه می دهد آنها به راحتی روی دیوار قرار گیرند. وقتی از گلدانهای سفالی استفاده می کنید، می بینید که برای برای نصب روی دیوار گزینه های سنگین وزنی هستند. به همین دلیل است که وقتی قصد دارید گلدانهای سفالی را روی دیوار نصب کنید، با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. اما وقتی از گلدان پلاستیکی دیواری برای گیاهان خود استفاده می کنید، جا به جایی و نصب آن ها روی دیوار بسیار آسان است.

تولید کنندگان گلدان پلاستیکی دیواری این محصول را در انواع ابعاد و رنگهای مختلف تولید می کنند تا افراد بتوانند به راحتی با خرید آن، بستری را برای گیاهان خود فراهم کنند که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و می تواند در تمام طول عمر آنها را همراهی کند.

خرید به صرفه گلدان پلاستیکی از هیراد پلاست

 

خرید به صرفه گلدان پلاستیکی از هیراد پلاست

در رنگهای گلدان سفالی دیوارب تنوع زیادی پیدا نمی کنید. اما وقتی صحبت از گلدانهای پلاستیکی به میان می آید، می توانید انواع رنگهای ثابت را در آن مشاهده کنید. بنابراین، می توانید این گلدانها را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید. گلدان دیواری پلاستیکی ارزان به دلیل این که دارای رنگ بندی متفاوتی است و تمامی افراد می توانند با توجه به سلیقه خود اقدام به خرید این دسته از گلدانها کنند، فروش بسیاری را از آن خود کرده است.

علت اصلی ارزان بودن این گلدانها نیز این است که هیراد پلاست با حذف واسطه ها سعی بر این داشته تا بتواند به راحتی محصولاتی را در اختیار افراد قرار دهد که قیمت خام را در خود دارند. این کار باعث می شود تا مشتریان بتوانند با توجه به بودجه ای که دارند اقدام به خرید گلدان دیواری پلاستیکی ارزان کنند. از این که ما تا انتها همراهی کردید، بسیار سپاس گزاریم و امیدواریم که اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار داده باشیم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *