خرید یخدان یونولیتی

همواره برای تمامی افراد این مشکل وجود داشته است که به هنگام سفر بتوانند با خیالی آسوده به نگهداری از مواد غذایی خود بپردازند. امروزه اما با خرید یخدان یونولیتی می توان به راحتی به این کار را انجام داد. شما می توانید با استفاده از این یخدانها اقدام به همراه داشتن مواد غذایی در سفر برای خود کنید و هزینه های اضافی بابت خرید غذا را به حداقل برسانید. ما در هیراد پلاست در این مطلب قصد داریم اطلاعات کافی در رابطه با این محصول و خرید یخدان یونولیتی را به شما ارائه دهیم. پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

انواع یخدان موجود در بازار

 

انواع یخدان موجود در بازار

یخدانهای پلاستیکی بسیاری در بازار وجود دارند که استفاده از هر یک از آنها می تواند مزایای بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد. در این بخش به معرفی انواع یخدان موجود در بازار می پردازیم تا بتوانید اطلاعات بیشتری در رابطه با این محصول بدست آورید.

انواع مدل های مسافرتی پایه دار

این دسته از یخدانها به دلیل پایه ای که در زیر آنها به هنگام ساخت قرار داده شده است، طرفداران بسیاری را برای خود به همراه دارند و همچنین فروش بسیاری را نیز برای خود تا به امروز داشته اند. استفاده از این دسته از یخدانها به دلیل پایه های زیر این محصول بسیار راحت است.

یخدانهای دسته دار مخصوص سفر

این دسته از یخدانها به همراه یک دسته ارائه می شوند تا افراد بتوانند نسبت به حمل آنها به راحتی اقدام کنند. این دسته از یخدانها به دلیل این که حجم زیادی از مواد غذایی و همچنین نوشیدنی را می توانند حمل کنند، در کنار دسته یک محصول بی نظیر می باشند که توسط هیراد پلاست برای فروش عرضه می شود.

انواع مدل های چرخ دار

نوع چرخ دار این دسته از یخدانها بسیار پرطرفدار است زیرا می تواند حجم بسیاری را در خود جای دهد و همچنین حمل آنها نیز در سریع ترین حالت ممکن انجام شود. از سویی دیگر، این چرخها در خود دارای ترمز هستند که در صورت نیاز به ایستادن قفل شده و مانع از تکان خوردن کلمن شود.

انواع یخدان های صندوقی

یخدانهای صندوقی یکی از محصولات پر فروش فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست. مزایای استفاده از این کلمن بی پایان است و همین موضوع باعث می شود تا افراد بیشتر به سمت خرید این محصول نسبت به بطریهای پلاستیکی روی آورند. به طور کلی، این دسته از یخدانها مزایای راحتی مانند حمل و نقل ساده، سهولت استفاده، ارائه دلپذیر، کیفی بسیاری بالا، بسته بندی محافظ برای نگهداری مواد غذایی و مواردی دیگر از این قبیل. یخدانهای مسافرتی صندوقی همچنین در اندازه های مختلف، برای مصرف فردی یا خانوادگی در دسترس هستند.

یخدان یونولیتی کوچک

 

یخدان یونولیتی کوچک

یکی از انواع محصولات یونولیتی موجود در بازار که بیشتر برای پیک نیک ها یا سفرهای کم تعداد مورد استفاده قرار می گیرد، یخدان یونولیتی کوچک است. این دسته از یخدانها می تواند این زمینه را برای شما ایجاد کند که هم در آن به نگهداری از مواد غذایی بپردازید و هم نوشیدنی. نکته حائز اهمیت و به نوعی مثبت در رابطه با این دسته از یخدانها این است که شما می توانید با قیمتی بسیار عالی آنها را خریداری کنید و همچنین آن ها هر جایی که فکرش را می کنید همراه خود داشته باشید.

تولید کنندگان بسیاری در حال حاضر در زمینه تولید انواع یخدانهای یونولیتی کوچک به فعالیت می پردازند که زمینه خرید یخدان یونولیتی را برای شما به راحتی میسر می سازند و همین موضوع باعث می شود تا نمایندگان بسیاری در سراسر کشور ایران به فروش این دسته از محصولات بپردازند. از این رو، هیراد پلاست نیز تا به امروز به عنوان نماینده عرضه یخدان یونولیتی با کیفیت به فعالیت می پردازد.

تمامی افراد می توانند از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست به صورت مستقیم اقدام به خرید یخدان یونولیتی مسافرتی کرده و آنها را در محل مورد نظر خود دریافت کنند. انتخاب نمایندگی برای خرید یک محصول به این معناست که شما قصد دارید محصولی را برای خود خریداری کنید که از قیمت مناسبی به دلیل حذف واسطه ها برخوردار است.

یخدان یونولیتی بزرگ

 

یخدان یونولیتی بزرگ

نقطه مقابل یخدانهای یونولیتی کوچک، یخدانهای یونولیتی بزرگ هستند که قیمت بسیار عالی را نیز برای خود به همراه دارند. یخدانهای یونولیتی یا همان یخدانهای سفری یکی از بهترین انتخابها برای افرادی است که می خواهند در سفر از کلمنی استفاده کنند که علاوه بر حمل نوشیدنی به نگهداری از مواد غذایی نیز بپردازد. یخدانهای یونولیتی می توانند تا حد زیادی به نگهداری یخها بپردازند به طوری که تمامی مواد غذایی در این یخدانها به خوبی نگهداری می شوند.

یخدانهای یونولیتی می توانند دما را همواره در حدی نگهدارند که منجر به آب شدن یخها نشده و باعث مشکلاتی از قبیل آب گرفتگی خودرو در سفر نشود. حال چرا فروش این محصول همواره دارای رونق است؟ فرض کنید تمامی یخدانهای موجود در بازار از فولاد یا آلومینیوم ساخته شده باشند. این ماده در گذر زمان زنگ زدگی را با خود به همراه دارد و به هیچ عنوان نمی تواند یک محصول با کیفیت را برای شما ارائه دهد.

شایان ذکر است که استفاده از یخدانهای آلومینیومی باعث می شد یک نوروتوکسین که هرگز از بدن شما خارج نمی شود (مانند جیوه یا سرب) در گذر زمان باعث ایجاد بیماری آلزایمر شود. اگر نخواهید این دسته از یخدانها را خریداری کنید، به سراغ بطریهای پلاستیکی می روید که به هیچ عنوان توصیه نمی شوند و باعث بروز بیماریهای بسیار ناگواری در شما خواهد شد.

قیمت یخدان یونولیتی

 

قیمت یخدان یونولیتی

بخش مهم در رابطه با یخدانهای یونولیتی را قیمت آنها تشکیل می دهد. در واقع قیمت یخدانهای یونولیتی با توجه به این که از چه طریقی تولید می شوند و چگونه به دست شما می رسند تعیین می گردند. یخدانهای یونولیتی در حال حاضر توسط هیراد پلاست عرضه شده و هیراد پلاست نیز با حذف تمامی واسطه ها توانسته این زمینه را برای شما ایجاد کند تا با قیمتی بسیار مناسب اقدام به خرید یخدانهای یونولیتی کنید. پس همین حالا یخدان مد نظر خود را انتخاب کرده و سپس با قیمتی عالی آن را از طریق هیراد پلاست خریداری کرده و در هر جایی که می خواهید آن را در سریع ترین زمان تحویل بگیرید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *