تخت استخر پلاستیکی از جمله محصولاتی است که می‌تواند برای کنار استخر و استراحت روی آن مورد استفاده قرار بگیرد و این محصول انواع متفاوتی دارد و از نظر شکل ظاهری و قیمت ممکن است با هم تفاوت های زیادی داشته باشند؛ عرضه انواع تخت استخر پلاستیکی عمده توسط فروشنده آن انجام شود و کسانی که به این تخت خاص نیاز دارند می‌توانند از طریق فروشنده بهترین‌های آن را به راحتی و با حداقل نرخی که امکان دارد تهیه کنند علاوه بر این خرید برای صادرات نیز ممکن است و صادرکنندگان می‌توانند هر تعداد از این تخت را در مدل مورد نظر خود را سفارش دهند.

عرضه انواع تخت استخر پلاستیکی عمده

عدم لغزندگی تخت استخر در محیط های خیس

 تخت استخر پلاستیکی عمده

از جمله ویژگی هایی که انواع تخت استخر پلاستیکی دارند این است که دارای لغزندگی نیستند به این معنی که این تخت ها به گونه ای طراحی شده اند تا با دراز کشیدن بر روی آن لیز نخورده و بتوان به راحتی بر روی آن استراحت نمود.

این نوع تخت ها سطحی صاف اما غیر صیقلی دارند و این باعث می شود که تماس و اصطکاک مناسبی بین بدن با تخت ایجاد شود که باعث می شوند افراد استفاده کننده کاملا بر روی آن ثابت باقی بمانند و لیز نخورند؛ عدم لغزندگی جنس این تخت ها می تواند امتیاز برتر آنها باشد زیرا در غیر این صورت امکان استراحت برای آنها وجود نخواهد داشت.

خاصیت ضد لغزندگی این محصولات اهمیت فوق‌العاده‌ای در فروش این محصول در بازارهای مختلف دارد و یک امتیاز ویژه برای آنها محسوب می شود در غیر این صورت امکان بازاریابی مناسب برای آن وجود نخواهد داشت؛ این تخت ها ویژگی های ضد لغزش بسیار مناسبی دارند که در طراحی آنها در نظر گرفته شده است که فرد بر روی آن لیز نخورد و جابجا نشود.

این ویژگی خاص در این نوع تخت ها که از اغلب در کنار استخرها برای استراحت و آرامش قرار داده می‌شوند عالی است و می‌تواند در جذابیت استخر و کارایی استفاده از آن به شدت تاثیرگذار باشند زیرا فرد می تواند اوقات خود را در بیرون استخر با این تخت ها لذت بخش تر کند.

مشخصه های فنی تخت استخر پلاستیکی

مشخصه های فنی تخت استخر پلاستیکی تخت استخر از نوع پلاستیکی آن یکی از مناسب ترین و ارزان ترین انواع تخت های مختص کنار استخر است که ظاهری بسیار شیک و لوکس می‌تواند داشته باشد و در عین حال بر خلاف انواع فلزی دیگر نه زنگ می‌زند و نه مانند انواع چوبی در اثر تماس زیاد با آب دچار پوسیدگی می شود و مهم تر این که نه از قیمت بالایی برخوردار می باشد.

از مشخصه های فنی این تخت می توان به جنس ساخته شده آنها اشاره کرد که از بهترین مواد اولیه است و این که این محصولات تغییر رنگ نمی دهند و این در مورد این محصولات اهمیت بسیار زیادی می‌تواند داشته باشد بنابراین تغییر رنگ آنها در برابر نور خورشید امتیاز مهمی بر آنها به شمار می‌رود.

این محصولات می توانند به شکل های مختلف باشند و طرح کلی آنها با هم دارای تفاوت های زیادی باشد و در این نوع تخت پلاستیکی میزان سطح تماس پایه ها با زمین و کف زیاد در نظر گرفته می شود تا قدرت تحمل وزن بیشتری را دارا باشد بنابراین پایه ها در این صندلی ها اندازه بزرگ دارند و میزان نزدیکی آنها به همدیگر نیز زیاد است تا بتوانند در تقویت یکدیگر نقش ایفا کنند.

از دیگر مشخصه های این محصولات می توان به داشتن دسته در آنها اشاره کرده که این دسته می تواند به بلند شدن افراد از روی تخت کمک کند و البته برخی از مدل‌های دیگر نیز وجود دارند که فاقد این دسته هستند و طبیعتا این کارایی را ندارند ولی در کل انتخاب مدل می تواند سلیقه ای باشد یا در تطبیق با فضایی انجام شود که تخت در آن قرار می گیرد.

شستشوی آسان تخت استخر پلاستیکی

 تخت استخر پلاستیکی عمده

یکی از ویژگی هایی که تخت های استخری پلاستیکی دارند این است که شستشوی آسانی خواهند داشت و این طرح ها نسبت به رطوبت فوق العاده مقاوم هستند و تحت تاثیر انواع شوینده‌ها کیفیت آنها تغییر نمی و این امتیاز می‌تواند در مورد این صندلی ها اهمیت زیادی داشته باشد.

شستشوی آسان این تخت پلاستیکی رنگی می تواند انجام شود زیرا نسبت به عوامل یاد شده مقاومت بالایی دارد و تحت تاثیر آنها دچار کاهش کیفیت نخواهد شد بلکه اکثر شوینده ها می توانند به خوبی در تمیز نمودن این صندلی ها موثر باشند؛ شستشوی آسان این تخت را می‌توان با آب و دماهای مختلف آن انجام داده و به این ترتیب از ویژگی های این محصول این است که در استخر ها به راحتی امکان تمیز کردن آنها در صورت کثیف شن وجود خواهد داشت.

در کنار همه مطالب این تخت استخر اصل قابل ضدعفونی کردن نیز می‌باشد و تحت تاثیر الکل ها و محلول های ضدعفونی دچار تغییر کیفیت نمی‌شود به خصوص این که در حال حاضر با توجه به شیوع بیماری کرونا رعایت بهداشت فردی و وسایل داخل استخر می تواند فوق العاده مهم باشد.

بازار صادرات تخت استخر پلاستیکی عمده

 تخت استخر پلاستیکی عمده

تخت استخر درجه یک از نوع پلاستیکی در بازار داخل کشور توسط تولیدکننده آن به فراوانی ارائه می‌شود و شما می‌توانید قبل از هر چیزی برای این محصول به طور مشخص بازاریابی کنید و آن را در کشورهای مختلف نیز به فروش برسانید.

بازار صادرات تخته مذکور به صورت عمده می تواند انجام شود و خریداران از درآمد مناسبی که در نتیجه این صادرات به دست می‌آید می توانند بهره ببرند.

بازار صادرات این تخت با توجه به کیفیت بالا و قیمت ارزان آن می‌تواند بسیار مناسب باشد و برای خانه ها و ویلاهایی که دارای استخر هستند و در کنار آن مورد استفاده قرار می‌گیرد بازار صادرات تخت استخری مذکور به کشورهای منطقه بسیار مناسب است زیرا این کشورها صنایع تبدیلی مناسب برای انجام این کار را ندارند و وارد کننده بوده و تولید این محصول در داخل کشور با نرخی بسیار ارزان باعث می شود که بتواند ارزان آن را تهیه کرد و با ارزهای دلار و دینار به راحتی به فروش رساند و به این ترتیب سود مناسبی از این تجارت به دست می‌آید که هم برای تولید کننده داخلی مناسب باشد و صادرکننده نیز از آن بهره مند خواهد شد.

بازار صادرات این محصول در سال های اخیر با رونق زیادی مواجه شده چون نرخ ارز بالا رفته و صادرات آن باعث سود چند برابری می شود.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *