صندلی پلاستیکی دسته دار

صندلی پلاستیکی دسته دار یکی از محصولات بسیار پرفروشی است که شما عزیزان می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست برای خود خریداری کرده و در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید. این دسته از صندلیها با کیفیتی بی نظیری که دارند، این زمینه را برای شما مهیا می کنند تا با خیالی آسوده و در زمینه ای ایمن به استفاده از آن بپردازید. در این مطلب همراه ما باشید تا در کنار یک دیگر به تمامی اطلاعات در رابطه با صندلی پلاستیکی دسته دار بپردازیم و بهترین روش خرید آن را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین جنس صندلی موجود در بازار کدام است؟

 

بهترین جنس صندلی موجود در بازار کدام است؟

نایلون یکی از رایج ترین جنسها در ساخت این نوع صندلیها به حساب می آید. نایلونها از چگالی بسیار بالایی برخوردار هستند. از نایلون در موارد مختلفی مانند ساخت ظرفهای مختلف استفاده می شود. آکریلیک یکی دیگر از جنسهای مورد استفاده در ساخت این صندلیها است. با استفاده از آنها صندلیها را می توان بسیار ضخیم ایجاد کرد. در واقع با وجود آنها ضخامت را می توان به میزان زیادی افزایش داد. همچنین صندلیها را با استفاده از آکریلیک در رنگهای کدر و روشن می سازند. پلی اتیلن یکی دیگر از جنسهای این صندلیها است. دامنه کاربرد زیادی پلی اتیلنها دارند. از آنها در موارد گوناگونی مانند بسته بندی مواد غذایی، قیفهای گاز و غیره استفاده می شود. پلی پروپیلن نیز یکی دیگر از این جنس ها به حساب می آید. این جنس نسبت به پلی اتیلن از استحکام بیشتری برخوردار است.

صندلی پلاستیکی یکی از محبوب ترین وسایل از جنس پلاستیک محسوب می شود. میز پلاستیکی نیز از محبوبیت زیادی میان افراد برخوردار است. صندلی های از جنس پلاستیک از مزایای زیادی برخوردار هستند. این صندلی ها وزن بسیار کمتری نسبت به صندلی های چوبی و فلزی دارند. به همین دلیل جا به جایی و نیز انتقال این صندلیها بسیار ساده تر صورت می پذیرد. همچنین میز های پلاستیکی از نوع تحریر برای کودکان از مزایای فراوانی برخوردار است. ایمنی بالای آنها یکی از این فواید مهم آنها محسوب می شود.

زیباترین مدل های صندلی پلاستیکی دسته دار بزرگ کدام مدل ها هستند؟

 

زیباترین مدل های صندلی پلاستیکی دسته دار بزرگ کدام مدل ها هستند؟

یکی از صندلیهای پر طرفدار که در فروشگاه هیراد پلاست نیز تا به امروز فروش بسیاری را از آن خود کرده است، صندلی پلاستیکی دسته دار حصیری است. این دسته از صندلیها در انواع رنگهای مختلفی تا به امروز تولید شده اند و هر سلیقه به راحتی می تواند نسبت به خرید آن اقدام کند.

مزایای استفاده از این مدل صندلی نیز بسیار زیاد است و اولین موضوع نیز به تمیز کردن آن باز می گردد. فرقی نمی‌ کند یک لیوان پر از آبمیوه یا بشقاب غذا روی آن بریزد، فقط به یک پارچه و کمی آب برای تمیز کردن نیاز دارید و پس از آن مشاهده می کنید که مانند یک معجزه همه چیز تمیز شده است.

از سویی دیگر شما می توانید بدون ترس از آسیب دیدن آنها، در فضای باز از صندلی پلاستیکی دسته دار حصیری ستفاده کنید و مطمئنا خواهید دید که یک میز و چند صندلی برای قرار دادن در باغ یا بالکن تا چه اندازه می تواند تاثیر مثبت روی زیبایی و کاربردی بودن فضا داشته باشد. شما می توانید همین حالا به صورت مستقیم از طریق فروشگاه هیراد پلاست نسبت به خرید این دسته از صندلیهای پلاستیکی اقدام کنید.

مشخصات و ویژگی های صندلی کد 884 برند ناصر

 

مشخصات و ویژگی های صندلی کد 884 برند ناصر

اگر به دنبال داشتن یک صندلی سبک و در عین حال راحت هستید و یا می خواهید هر موقع که لازم شد، آن را بشویید،  صندلی کد 884 ناصر پلاستیک یک انتخاب دقیق و به جا می باشد. این صندلی دو رنگ با پلاستیک مرغوبی که در تولید آن استفاده شده است، تا مدت ها می تواند برای شما کارایی داشته باشد. از دیگر مشخصات این صندلی نیز می توانیم به اطلاعات زیر اشاره کنیم:

  • طول: 60 سانتی متر
  • عرض: 58 سانتی متر
  • ارتفاع: 46 سانتی متر

موجود در رنگ های: آبی آسمانی، آبی فیروزه ای، سفید، زرد، نارنجی,، قرمز، سبز، قهوه ای، صورتی، کرم، بنفش

اگر برایتان سوال پیش آمده که از بین صندلیهای پلاستیکی موجود در بازار کدام یک به عنوان بهترین و پرفروشترین محصول معرفی می شوند، باید گفت که صندلیهای پلاستیکی دسته دار هستند که علاوه بر پرفروشترین محصول، به عنوان معروفترین نیز معرفی شده و بسیاری از تولید کنندگان ایرانی نیز تا به امروز به تولید آن پرداخته اند. هیراد پلاست به عنوان عرضه کننده مستقیم این دسته از صندلیها توانسته به خوبی در این زمینه به فعالیت بپردازد و صندلیهای بسیار باکیفیتی را برای شما عزیزان با قیمتی بسیار عالی ارائه دهد.

مشخصات و ویژگی های صندلی پلاستیکی دسته دار کد 889 برند ناصر

 

مشخصات و ویژگی های صندلی پلاستیکی دسته دار کد 889 برند ناصر

صندلی دسته دار کد 889 از جمله تولیدی های ناصر پلاستیک است. از این محصول می توان در مدارس، مهد کودکها، اتاقهای بازی و یا در رستورانها و منازل استفاده نمود. همچنین این صندلی گزینه خوبی جهت استفاده در بالکن منازل نیز می باشد. این صندلی از موادی مرغوب و با کیفیت بالا ساخته شده است. این صندلی دارای نشیمن و تکیه گاه راحت و در مقابل فشار و وزن بالا مقاوم می باشد. طراحی زیبا، شیک و با دوام این محصول، از ویژگی های مثبت آن به شمار می رود.

ویژگی ها

جنس به کار رفته در تولید صندلی دسته دار کد 889 پلاستیک یا پلیمر با کیفیت بالا و مرغوب می باشد. همچنین این محصول دارای رنگ هایی متنوع و جذاب است که به محیط مورد نظر شما جذابیت می بخشد. رنگ هایی که جهت سفارش این محصول میتوانید انتخاب کنید شامل موارد ذیل می باشد: آبی آسمانی، آبی فیروزه ای، سفید، زرد، نارنجی، قرمز، سبز، قهوه ای، صورتی، کرم و بنفش.

ابعاد

ابعاد به کار رفته در ساخت این صندلی به ترتیب شامل این موارد می شود: طول 54 سانتی متر، عرض 44 سانتی متر و ارتفاع 70 سانتی متر. فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست این صندلی را با قیمتی مناسب جهت فروش اینترنتی ارائه داده است. شما می توانید در صورت علاقه مندی به این محصول و گذاشتن سفارش به این سایت مراجعه نمایید. همچنین برای مشاهده سایر محصولات می توانید با کارشناسان مطرح این مجموعه در ارتباط باشید.

از این که با ما تا انتهای این مطلب همراه بودید، بسیار سپاس گزاریم و امیدواریم که اطلاعات مفیدی را در این رابطه با شما عزیزان ارائه داده باشیم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *