صندلی پلاستیکی ارزان

به جرات می توان گفت که امروزه بخاطر راحتی حمل و نقل، سبکی، تنوع رنگ، قابلیت شست و شو و مقاومت بالا در برابر رطوبت و آب، کم کم  صندلی پلاستیکی شیک جایگزین اصلی صندلیهای فلزی و چوبی می شود و روز به روز به طرفداران صندلی پلاستیکی اضافه می شود. از آنجا که یکی از تخصصهای شرکت هیراد پلاست تولید صندلی پلاستیکی شیک و مدرن میباشد و جز معدود شرکتهای داخلی و تولید ملی می باشد که صندلی پلاستیکی شیک را در تعداد بالا و بصورت عمده عرضه میکند، قصد داریم در ادامه مطلب شما را با این محصول شیک آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

صندلی پلاستیکی شیک

 

انواع صندلی پلاستیکی شیک

در این قسمت سعی داریم شما را با انواع صندلیهای شیک موجود در هیراد پلاست آشنا کنیم. از نظر ظاهری صندلیهای پلاستیکی شیک به دو قسمت دارای دسته و یا بدون دسته تقسیم می شوند. به لحاظ کاربردی انواع صندلی پلاستیکی تاشو، استخری، کودک و مبلی در سایزهای مختلف موجود می باشند. صندلیهای پلاستیکی شیک مجموعه هیراد پلاست از نظر جنس به حصیری، پلاستیکی با پایه فلزی یا با پایه پلاستیکی تقسیم و قابل عرضه می باشد. حال نگاهی کوتاه به صورت جداگانه به هر یک داریم.

صندلی پلاستیکی شیک

صندلی پلاستیکی دسته دار

صندلیهای پلاستیکی دسته دار به عنوان یکی از بهترین محصولات برای خرید توسط هیراد پلاست عرضه می شوند. این دسته از صندلیها گاهی به همراه پایه فلزی یا چوبی نیز ارائه شده که می توانند به عنوان یک محصول بی نظیر جهت استفاده در داخل یا خارج از خانه انتخاب شوند.

صندلی پلاستیکی شیک مخصوص کودکان

کودکان مهم ترین اعضا در خانواده هستند که باید سلامتی آنها را اولویت قرار داد. صندلی پلاستیکی شیک مخصوص کودکان این اجازه را به آنها می دهد تا بتوانند به راحتی در زمینه ای مناسب به غذا خوردن بپردازند.

صندلی پلاستیکی تاشو

این دسته از صندلیها بسیار مناسب برای سفر یا انواع پیک نیکها هستند. شما می توانید به راحتی آنها را در خودرو خود نگهداری کنید. نکته حائز اهمیت این است که صندلی پلاستیکی شک تاشو وزن بسیار پایینی را با خود به همراه دارد و همچنین در طیف رنگی بسیار جذابی نیز توسط هیراد پلاست عرضه می شود تا بتوانید با توجه به سلیقه خود، بهترین را انتخاب کنید.

صندلی پلاستیکی شیک

 

میز صندلی پلاستیکی شیک

میز صندلی پلاستیکی شیک هیراد پلاست یکی از مدرن ترین میز صندلیهای موجود در بازار ایران میباشد که به لحاظ کیفیت می تواند یکی از رقبای اصلی برندهای خارجی باشد. هیراد پلاست با سابقه بسیار زیاد در تولید میز و صندلی پلاستیکی و با به کارگیری علم و هنر به شیک شدن و مدرنیته این میز و صندلی کمک بسزایی کرده است.این شرکت میزهای پلاستیکی شیک خود را مطابق با صندلیهای پلاستیکی شیک خود در انواع با پایه فلزی،پایه پلاستیکی، تاشو، ثابت، کودک و با بافت حصیری در سایز های 2، 4  و 6 نفره و در شکلهای مستطیل دایره و مربع در رنگهای مختلف به بازار عرضه می کند.

شما می توانید با خرید میز صندلی پلاستیکی شیک و استفاده از آنها در باغ یا حیاط خانه خود، فضایی بسیار جذاب را برای خود داشته باشید. کافیست تنها انتخاب کنید که قرار است چه سبک دکوراسیونی را برای حیاط خانه یا باغ خود داشته باشید، سپس اقدام به خرید میز صندلی پلاستیکی شیک از طریق فروشگاه هیراد پلاست کنید. شما با انتخاب این فروشگاه برای خرید، در هزینه های خود صرفه جویی بسیاری را به همراه دارید که می تواند گزینه مثبتی برای تمامی افراد باشد.

صندلی پلاستیکی شیک

 

 

قیمت صندلی پلاستیکی شیک

مایلیم قبل از قیمت این محصول، شما را به فرایند کلی تولید آن توسط شرکت هیراد پلاست آشنا کنیم. همانطور که از اسم محصول پیداست جنس آن پلاستیکی است که خود از مشتقات نفتی حاصل می شود و با گذشت از سیستمهای حرارتی و تحت فشار مایع پلاستیکی را فرم و به شکل دلخواه دراورده و پس از فیکس کردن آن توسط دستگاه ها، رنگ مورد نظر به آن اضافه شد و سرد می شود.از آنجایی که تمامی قسمتهای تولید صندلی پلاستیکی شیک هیراد پلاست توسط دستگاه ها و بدون کار یدی کارکنان انجام می شود ثمره کار بسیار ظریف و با کیفیت و مقاوم در برابر فشارهای اضافی حاصل می شود.

پس از اضافه شدن رنگ، محصول به صورت مستقیم برای عرضه به بازار و فروش داخل سایت هیراد پلاست قرار می گیرد. این نوع عرضه مستقیم بدلیل کوتاه کردن دست واسطه ها باعث می شود که بهترین کیفیت با نازل ترین قیمت به دست مشتریان عزیز برسد. شما می توانید به راحتی با انتخاب هیراد پلاست، همان طور که در ابتدا نیز به این موضوع اشاره کردیم در هزینه های خود صرفه جویی بسیاری را داشته باشید و به نوعی بودجه خود را بهینه خرج کنید.

هیراد پلاست تا به امروز سعی بر این داشته تا بتواند واسطه ها را حذف کرده و در انتها محصولی را به دست مردم برساند که از همه جوانب کاملا با کیفیت بوده و استفاده از آن می تواند برای تمامی افراد مزایای بسیاری را با خود به همراه داشته باشد. اگر قصد دارید همین حالا یک صندلی پلاستیکی شیک با قیمتی مناسب را برای خود داشته باشید، هیراد پلاست بهترین انتخاب برای شما است.

صندلی پلاستیکی شیک

 

خرید صندلی پلاستیکی شیک

شرکتهای متعددی ادعای تولید صندلی پلاستیکی شیک را دارند اما قریب به یقین نظر تمامی مشتریها، هیراد پلاست با اختلاف در تولید این محصول یکه تاز است. شما می توانید بدون مراجعه به شعب هیراد پلاست و بدون اتلاف وقت و انرژی فقط با مراجعه به سایت هیراد پلاست و با انتخاب ابعاد مدنظر، نوع صندلی پلاستیکی و رنگ دلخواه، صندلی پلاستیکی شیک خود را درب منزل تحویل بگیرید.

با این وجود می توان گفت که انتخاب هیراد پلاست برای خرید محصول می تواند در زمان شما نیز صرفه جویی را به همراه داشته باشد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد سعی بر این دارند تا همواره این مجموعه را برای خرید محصولات پلاستیکی خود انتخاب کنند. هیراد پلاست تا به امروز توانسته به خوبی در حوزه عرضه صندلی پلاستیکی شیک بدرخشد و مشتریان بسیاری را با خود به همراه داشته باشد. با انتخاب این مجموعه، بهترینها را از آن خود می کنید.

صندلی پلاستیکی شیک

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *