صندلی کودک عکسدار

صندلی پلاستیکی کودک عکس دار با کد ۹۰۰ از جمله صندلی های کودک است که توسط ناصر پلاستیک تولید می شود – قیمت ارائه شده از کارخانه برای این صندلی اولین بار در مهر ۹۷ در بازار عرضه شد | برای خرید عمده این صندلی با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

امروزه تنوع صندلی کودک پلاستیکی در بازار ایران بسیار زیاده بوده و بسته به سایز و همچنین مدل، تفاوت های زیادی با هم دارند.

صندلی پلاستیکی کودک عکس دار

صندلی پلاستیکی کودک عکس دار نمونه ای از این صندلی ها می باشد که جهت استفاده در مهدکودک، پیش دبستانی، خانه، اتاق های بازی کودکان در فروشگاه ها و … کاربرد دارند. در نتیجه همراهی این بخش می توانید این صندلی را به صورت آنلاین و عمده خریداری کنید.

 

انواع صندلی پلاستیکی کودک ناصر

صندلی های پلاستیکی کودک ناصر از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت در رنگ های شاد و کودکانه تولید می شوند. این صندلی ها در چندین طرح و نمونه مختلف تولید شده و در بازار عرضه می شوند.

با نمونه های مختلف این صندلی ها آشنایی دارید؟

  1. صندلی کودک میکی موس ۱
  2. صندلی کودک میکی موس ۲
  3. صندلی کودک سوپرمن
  4. صندلی کودک عکس دار
  5. صندلی کودک بدون دسته
  6. صندلی نوجوان
  7. صندلی جوان

صندلی پلاستیکی کودک عکس دار

نکته ای که باید به آن توجه داشت این است که هر یک از این صندلی ها در چندین رنگ شاد و جذاب تولید می شود تا بسته به رنگ دکوراسیون محیط، انتخاب شده و مورد استفاده قرار گیرند.

همانطور که در بالا اشاره شد جدیدترین صندلی کودک ناصر، صندلی کودک عکس دار است.

 

صندلی پلاستیکی کودک چه ویژگی باید داشته باشد؟

همان طور که می دانیم کودکان بسیار آسیب پذیر هستند و وسایل مورد نیاز آنها باید دارای استانداردهای خاص برای استفاده باشند.

در جواب سوال «صندلی پلاستیکی کودک چه ویژگی باید داشته باشد؟» باید گفت استانداردهایی وجود دارد که باید در تولید این صندلی های پلاستیکی رعایت شود مثل:

قیمت صندلی پلاستیکی کودک

  • سبکی این صندلی ها برای جابجایی راحت و آسان توسط کودکان
  • سبکی وزن برای محافظت از بچه در برابر افتاد این صندلی ها روی بدن آنها
  • استاندارد ارگونومی این صندلی ها برای شکل گیری درست بدن و ستون فقرات کودکان
  • داشتن راحتی کافی برای استفاده طولانی مدت کودکان
  • داشتن ارتفاع مناسب برای جلوگیری از آسیب به زانوهای کودکان و …

خرید صندلی پلاستیکی کودک

 

مشخصات ظاهری صندلی پلاستیکی کودک عکس دار

  • کد: ۹۰۰
  • طول: ۲۸ سانتیمتر
  • عرض: ۲۷ سانتیمتر
  • ارتفاع: ۲۷ سانتیمتر
  • وزن: ۰٫۷ کیلوگرم
  • تعداد در بسته: ۶ عدد
  • رنگ بندی در بسته: تک رنگ
  • رنگ تولیدی: قرمز، آبی، یاسی، سبز، صورتی، نارنجی

صندلی پلاستیکی کودک عکس دار

 

خصوصیات صندلی پلاستیکی کودک عکس دار

  1. طراحی ساده و جذاب
  2. محکم و بادوام
  3. تولید جدید
  4. دارای رنگ های متنوع
  5. قابل شستشو با مواد شوینده
  6. سبک و قابل حمل
  7. کم جا
  8. قیمت مناسب
  9. و …

صندلی پلاستیکی بچه گانه

 

عوامل موثر در قیمت میز و صندلی پلاستیکی کودک

از عوامل موثر در قیمت میز و صندلی پلاستیکی کودک می توان به انواع و طرح های این صندلی ها اشاره کرد.

میز و صندلی پلاستیکی کودک دارای رنگ های مختلف و متنوع و شادابی است که هر رنگی ار این رنگ ها می تواند احساسی را در کودک شما به وجود آورد.

علاوه بر این، تنوع طرح میز و صندلی پلاستیکی کودک بسیار زیاد است و شما می توانید انواع مختلف آنها را که شامل صندلی پلاستیکی عکس دار و همچنین صندلی پلاستیکی طرح میکی موس، دلفین، سوپر من و تام و جری و… هستند را به سلیقه کودک خود انتخاب کنید و خریداری نمایید.

البته که دلیل اصلی مقرون به صرفه بودن این صندلی پلاستیکی کودک به خاطر جنسیبت پلاستیک این صندلی هاست. در کل محصولات پلاستیکی در بازار دارای قیمت پایین تری نسبت به دیگر جنسیت ها مثل چوب و فلز هستند.

صندلی پلاستیکی کودک

 

قیمت عمده صندلی پلاستیکی کودک عکس دار

صندلی پلاستیکی کودک عکس دار

از آنجا که اکثر کارخانجات معروف محصولات پلاستیکی در شهر تهران فعال هستند، این شهر به مرکز بورس کالاهای پلاستیکی در ایران تبدیل شده است که کلیه کالاهای پلاستیکی را با قیمت کارخانه در اختیار مشتریان قرار می دهند.

اما باید به این نکته هم توجه داشت که امروزه با افزایش استفاده از اینترنت و فعالیت های اینترنتی، مسیری هموار برای همکاری های تجاری فراهم شده است.

شما هم با انتخاب این مدل صندلی می توانید بهترین قیمت را دریافت کرده و سفارشات خود را از طریق مسیرهای باربری تحویل بگیرید.

صندلی کودک عکسدار

 

تولید صندلی پلاستیکی کودک در تهران

تولید اصلی محصولات پلاستیکی در کارخانه های شهرک های صنعتی تهران است و تولید صندلی پلاستیکی کودک در تهران هم در همان شهرک های صنعتی انجام می شود و در بازارهای بزرگ تهران عرضه می شود.

همچنین این صندلی پلاستیکی کودکان از دیگر طرق از جمله توسط عرضه کنندگان این محصولات نیز به صورت مستقیم و با قیمت درب کارخانه مثل شرکت هیراد پلاست نیز عرضه می شود.

شما برای خرید راحت و آسان می توانید با واحد فروش این شرکت ارتباط برقرار کنید و از انبارهای این مجموعه دیدن کرده و محصول مورد نظر خود را از این شرکت ها تهیه کنید.

صندلی پلاستیکی کودکانه

 

خرید مستقیم میز و صندلی کودک

شما برای خرید مستقیم میز و صندلی کودک در بازار می توانید به سادگی و به راحتی با شرکت های عرضه کننده این محصولات مثل شرکت هیراد پلاست تماس حاصل فرمایید و بدون هیچ دردسری سفارشات خود را ثبت کنید و از طریق باربری محصولات را در آدرسی که می خواهید دریافت کنید.

شما می توانید هم از کاتالوگ ها و عکس های این محصولات برای سفارش استفاده کنید و هم می توانید به صورت حضوری از انبارهای بزرگ این کارخانه ها دیدن کنید و محصولات مورد نظر خود را خریداری کنید.

فروش صندلی پلاستیکی کودک

 

منبع: plasticbazar.ir

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد رأی: 1

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *