میز پلاستیکی ارزان قیمت

میز پلاستیکی ارزان قیمت امروزه به عنوان یک محصول عالی و با کیفیت معرفی می شود که در فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست با قیمتی عالی در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. شما می توانید این میزها را در هر جایی که مد نظرتان است قرار داده و آنها را با صندلیهای پلاستیکی نیز ست کنید. در این مطلب همراه ما باشید تا به هر آنچه که باید در رابطه با میز پلاستیکی ارزان قیمت پرداخته و بهترین روش خرید این محصول را به شما معرفی کنیم.

آشنایی با میز پلاستیکی ارزان قیمت و کاربردهای آن

 

آشنایی با میز پلاستیکی ارزان قیمت و کاربردهای آن

هنگامی که شما نیاز به خرید میز برای صندلی در مرکز خرید دارید، کار آنقدرها هم که به نظر می رسد آسان نیست. قبل از تصمیم گیری چیزهای زیادی باید در نظر بگیرید. میزهای پیک نیک چوبی سنتی ممکن است در ابتدا انتخاب خوبی به نظر برسند، اما گزینه بهتری هم وجود دارد. در واقع، شما می توانید به طور قابل توجهی انتخاب های خود را محدود کنید. با محدود کردن تمرکز خود به میزهای ساخته شده از پلاستیک بازیافتی، تصمیم خود را آسان تر کنید. اما مزایا و کاربرد آنها در چیست؟

آنها شیک هستند

میزهای پیک نیک استاندارد که فقط در یک سبک ارائه می شوند می توانند مفید باشند اما همیشه مناسب نیستند. با استفاده از میزهای پلاستیکی بازیافتی، می توانید هم رنگ و هم سبک را متناسب با نیاز و مکان خود انتخاب کنید.

ایمن تر هستند

میزهای پلاستیکی بازیافتی صاف و براق را می توان به گونه ای تولید کرد که لبه های ناهموار یا گوشه های تیز برای کودکان کوچک وجود نداشته باشد تا به خود آسیب برسانند.

آنها محکم و ماندگار هستند

در حالی که میزهای پیک نیک سنتی می توانند فرسودگی زیادی را نیز متحمل شوند، میزهای پلاستیکی بازیافتی در استفاده طولانی مدت حتی بهتر عمل می کنند زیرا مانند میزهای پیک نیک چوبی دچار سایش نمی شوند. علاوه بر این، میزهای پیک نیک استاندارد می توانند توسط حشرات خورده شوند، در حالی که میزهای پلاستیکی این گونه نیستند. آنها در داخل و خارج ساختمان از نظر ساختاری سالم می مانند. آنها بر خلاف میزهای چوبی پیک نیک، در اثر رطوبت، گرما یا دمای انجماد آسیب نمی بینند.

آشنایی بیشتر با انواع میز پلاستیکی

 

آشنایی بیشتر با انواع میز پلاستیکی

یکی از دلایل بسیار قانع کننده برای خرید میز پلاستیکی قیمت آن است. از آنجایی که PVC معمولا به طور انبوه تولید می شود و ارزان به دست می آید، مبلمان ساخته شده از این ماده در مقایسه با مبلمان ساخته شده از مواد دیگر مانند چوب، فلز، آلومینیوم و بسیاری دیگر نسبتا ارزان تر است. میز پلاستیکی نیز در مقایسه با همتایان ساخته شده از مواد دیگر بسیار بادوام تر است. برای مثال چوب ماده بسیار خوبی برای مبلمان است.

جدا از رنگ و ظاهر کلاسیک، چوب را می توان به راحتی به هر آنچه که در ذهن دارید طراحی و طراحی کرد. با این حال، یکی از چیزهایی که چوب را به یک خرید دشوار تبدیل می کند این است که مستعد هجوم موریانه است و باید مرتبا با لاک زدن و سایر مواد شیمیایی نگهداری شود. از طرف دیگر، میز پلاستیکی تقریبا مستحکم و نشکن هستند و آن را به یک ماده مبلمان بسیار بادوام تبدیل می‌کنند.

همچنین در مورد تعمیر و نگهداری چیز زیادی برای گفتن وجود ندارد زیرا تنها چیزی که نیاز دارد تمیز کردن گاه به گاه با آب صابون و یک دستمال مرطوب است. با توجه به جنس آن، این نوع مبلمان اغلب برای رستورانها و سایر موسساتی که دارای تنظیمات در فضای باز هستند، انتخاب می شود. قرار گرفتن در معرض آفتاب و باران به مبلمان پلاستیکی آسیبی وارد نمی کند.

مشخصات میز پلاستیکی ارزان قیمت کد 823

 

مشخصات میز پلاستیکی ارزان قیمت کد 823

یکی از انواع میزهای پلاستیکی عرضه شده توسط هیراد پلاست، میزهای پلاستیکی ارزان قیمت کد 823 است. این دسته از میزهای پلاستیکی که در انواع رنگبندی متنوع در بازار وجود دارند، به عنوان یکی از بهترین محصولات با کیفیتی معرفی شده که هیراد پلاست با قیمتی بسیار عالی برای فروش عرضه می کند. این میزها تماما از پلاستیک تهیه شده اند. در انتهای پایه های این میزها، بستهای فلزی طراحی شده است تا کاملا محکم در جایگاه خود به ایستند.

مشخصات میز پلاستیکی ارزان قیمت کد 823

 

مزایای میز پلاستیکی با پایه فلزی کد 922

میز پلاستیکی کد 922 یکی از بهترین میزهای پلاستیکی حال حاضر در بازار هستند که مزایای بسیاری را برای خود به همراه دارند و همین موضوع باعث شده است تا به امروز فروش بسیاری را از آن خود کنند. برخی از مزایای میز پلاستیکی پایه فلزی کد 922 به شرح زیر است:

  • آنها راحت هستند: میزهای پلاستیکی کد 922 صندلی راحتی را بدون از دست دادن چیزی در سبک یا عملکرد فراهم می کنند. آنها بدون گوشه های تیز ساخته شده اند و در عوض دارای لبه های صاف و منحنی هستند.
  • آنها به راحتی تمیز می شوند: هر طور که ممکن است سعی کنید، هرگز نمی توانید یک میز چوبی پیک نیک را کاملا تمیز کنید، به خصوص اگر رنگ یا لکه آسیب دیده یا فرسوده شده باشد. سطح متخلخل به سادگی کثیفی خود را رها نمی کند. در مقابل، میزهای پلاستیکی کد 922 مورد استفاده در یک مرکز خرید به راحتی و به طور کامل تمیز می شوند تا مشتریان بتوانند مطمئن شوند که از سطوح بهداشتی حتی در مناطق پرتردد غذا می خورند.
  • مقرون به صرفه و مقرون به صرفه هستند: وقتی میزهای پلاستیکی کد 922 را یک بار بخرید، سالها برای شما دوام خواهند داشت. حتی دهه های آینده آنها در حال حاضر گزینه مقرون به صرفه تری نسبت به میزهای پیک نیک هستند زیرا به جای چوب جدید از مواد کاملا بازیافتی ساخته شده اند، اما از آنجایی که بسیار بادوام تر از میزهای پیک نیک چوبی هستند، در هزینه تعویض در مقابل پیک نیک چوبی صرفه جویی می کنند.

میز پلاستیکی ارزان قیمت از کجا بخرم؟

 

میز پلاستیکی ارزان قیمت از کجا بخرم؟

شما همین حالا می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست نسبت به خرید میز پلاستیکی ارزان قیمت اقدام کنید. کافیست تنها از طریق شماره تلفن هایی که در اختیار شما قرار داده است، به صورت اینترنتی یا تلفنی به ثبت سفارش خود پرداخته و سپس میز پلاستیکی بسیار با کیفیت خود را از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاست برای خود خریداری کنید.

میز پلاستیکی ارزان قیمت از کجا بخرم؟

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *