گلدان پلاستیکی تراس

گلدانهای پلاستیکی بهترین بستر برای بسیاری از گیاهان چه داخل خانه چه خارج از خانه هستند. نکته حائز اهمیت این است که شما می توانید این دسته از گلدانها را با بهترین قیمت خریداری کرده و در هر جایی که می خواهید، از آنها استفاده کنید. یکی از پرفروش ترین محصولاتی که در حال حاضر نیز توسط هیراد پلاستیک عرضه می شود، گلدان پلاستیکی تراس است. این دسته از گلدانها می توانند به تراس خانه شما و به صورت کلی، نمای خانه شما جذابیت بسیاری را ببخشند. لذا در این مطلب ما قصد داریم به تمامی اطلاعات در رابطه با این دسته از گلدانها بپردازیم. همراه ما باشید.

گلدان پلاستیکی تراس

 

انواع گلدان پلاستیکی تراس

گلدان گلاستیکی تراس دارای انواع مختلفی است. هر یک از این انواع نیز می توانند تاثیر بسیار خوب و مثبتی را روی فصای تراس خانه شما داشته باشند. اگر بخواهیم به صورت کلی نگاهی به انواع گلدان پلاستیکی تراس داشته باشیم، می توانیم به گلدانهای دو طرفه، دیواری یا گلدانهای پایه دار اشاره کنیم. برخی از آنها نیز که به عنوان گلدان سطل هم معرفی می شوند، برای نگهداری انواع گیاهانی که ریشه های عمیقی دارند بسیار مفید هستند.

اگر بخواهیم نگاهی نیز به مزایای استفاده از گلدانهای پلاستیکی در تراس بپردازیم، می توانیم به این اشاره کنیم که پلاستیک سبک است! بنابراین جابجایی و حمل و نقل خالی یا پر آن به همراه گیاه بسیار آسان است. از سویی دیگر همچنین جاذبه بصری خوب و مطبوع را به ارمغان می آورد. این ویژگی بسیار ارزشمند است. از سویی دیگر این اجازه را به گیاه می دهد تا دوره رشد طولانی تری داشته باشد و شما نیز احتیاج آبیاری متوسطی داشته باشید. همچنین توجه داشته باشید که یکی از معایب هوادهی ضعیف ریشه ها است. اما بیشتر آنها دارای یک شبکه زهکشی هستند، بنابراین با این مشکل مقابله می کنند.د اگر از طریق فروشگاه اینترنتی هیراد پلاستیک نسبت به خرید این محصول اقدام کنید، می توانید تماما گلدانهای پلاستیکی را برای تراس خود خریداری کنید که دارای سوراخهای زهکشی شده هستند.

گلدان پلاستیکی تراس

 

گلان پلاستیکی تراس دوطرفه

گلدانهای پلاستیکی تراس دوطرفه به عنوان گلدان پلاستیکی تراس مخصوص لبه ها نیز معرفی می شوند. این دسته از گلدانها به گونه ای طراحی شده اند که شما می توانید به راحتی آن را روی نرده های تراس خود قرار داده و گیاهان را درون آنها بکارید. این دسته از گلدانها تعادل بسیار خوبی روی نرده ها دارند و به هیچ عنوان و موارد طبیعی مانند باد یا بارشهای زیاد مشکلی برایشان به وجود نمی آید.

استفاده از این دسته از گلدانها نیز در تراس مزایای بسیاری را با خود به همراه دارند. اولین موضوع این است که استحکام گلدان پلاستیکی تراس باعث می شود که سریعا به هنگام سقوط شکسته نشود. از این رو می توانید آنها را در داخل خانه نگهداری کنید، بدون این که نگران شکستگی آنها باشید. از سویی دیگر، از آنجایی که این دسته از گلدانها قرار است در فضای باز قرار بگیرند، باید مواردی را در خود داشته باشند. گلدانهای فضای باز باید در برابر عناصر مقاومت کنند مانند: گرما، یخ زدگی، شوک… در واقع به نوعی همه این استرس ها را باید تحمل کنند. گلدانهای پلاستیکی تراس عرضه شده توسط هیراد پلاستیک، تمامی این موارد را به راحتی در فضای باز متحمل می شود. پس شما می توانید با خیالی آسوده نسبت به خرید آنها اقدام کند.

گلدان پلاستیکی تراس

 

گلدان پلاستیکی تراس دیواری

یکی از گلدانهای مخصوص تراس که طرفداران بسیاری را نیز با خود به همراه دارد، گلدان پلاستیکی تراس دیواری است. این دسته از گلدانها به دلیل این که می توانند فضایی دلچسب را برای دیوار تراس خانه شما به ارمغان بیاورند، مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می گیرند و هیراد پلاستیک نیز به عرضه این محصول می پردازد.

گلدان پلاستیکی دیواری به دلیل وزن پایینی که دارد، می تواند بهترین گزینه برای نصب روی دیوار باشد. حتی به هنگامی که خاک درون آنها ریخته می شود و گیاه نیز در آنها کاشته می شود، باز هم وزن پایینی دارند. اگر بخواهیم در رابطه با گلدان پلاستیکی تراس دیواری حقیقت را بگوییم، باید بگوییم که هیچ گونه تعمیر و نگهداری برای این دسته از گلدانها وجود ندارد که نشان دهنده صرفه جویی در هزینه های شما می شود. از سوی دیگر نیز، هیچ لایه محافظ یا چیز دیگری هم روی این گلدان وجود ندارد تا قیمت آن را افزایش دهد، لذا اگر کثیف شود، می توانید به راحتی به همراه یک پارچه مرطوب آن را تمیز کنید. به نوعی می توان گفت این دو مورد، اصلی ترین دلیلی است که باعث می شود افراد همواره اقدام به خرید گلدان پلاستیکی توسط هیراد پلاستیک کنند.

گلدان پلاستیکی تراس

 

خرید گلدان پلاستیکی تراس

خرید گلدان پلاستیکی تراس توسط فروشگاه هیراد پلاستیک به راحتی میسر می شود. اگر احتیاج دارید محصولی را خریداری کنید که هزینه بسیار مناسبی را برای شما داشته باشد و از سویی دیگر بتوانید با خرید این محصول در هزینه های خود صرفه جویی را به همراه داشته باشید، گلدان پلاستیکی تراسی که توسط این فروشگاه عرضه می شود بهترین انتخاب است زیرا تمامی واسطه ها در این بین حذف شده اند و محصول به صورت کاملا مستقیم عرضه می شود، به همین دلیل قیمت بسیار پایینی را به همراه دارد.

از سویی دیگر، شما با انتخاب هیراد پلاستیک برای خرید این دسته از گلدانها می توانید در زمان خود نیز صرفه جویی کنید. به این صورت که کافیست تنها وارد مرورگر تلفن همراه خود را باز کنید یا از طریق سیستم کامپیوتری خود وارد این فروشگاه شده و سپس اقدام به ثبت سفارش کنید. پس از ثبت سفارش، محصول شما در محل مورد نظرتان ارسال خواهد شد و شما نیازی ندارید تا ساعتها زمان را در مسیر سپری کنید تا به فروشگاه برسید.

حرید این محصول توسط فروشگاه هیراد پلاستیک مزایای بسیاری را برای شما به همراه دارد. پس اگر می خواهید با بهترین هزینه، یک یا چند گلدا با کیفیت را در محیط تراس خانه خود قرار دهید، می توانید به راحتی از محصولات عرضه شده توسط هیراد پلاستیک استفاده کرده و این کار را با بهترین کیفیت انجام دهید. هیراد پلاستیک همواره به دنبال جلب رضایت مشتریان خود است.

گلدان پلاستیکی تراس

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *