میز صندلی پلاستیکی عمده

مرکز عرضه میز صندلی پلاستیکی عمده در وهله اول کارخانه های تولیدی این محصول می باشند که با وارد نمودن گرانول های مخصوص را خط تولید اقدام به تولید این کالا می کنند.

کارخانه های مربوطه از تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته و مخصوص برای تولید این محصول استفاده می کنند، و سپس از طریق بازاریابان خود به فروش می رسانند.

میز صندلی پلاستیکی عمده

رنگبندی متنوع میز صندلی پلاستیکی

میز صندلی پلاستیکی عمده

میز صندلی رنگی یکی از محبوب ترین وسایل موجود از “جنس پلاستیک” به حساب می آید، در واقع این دو محصول در بازار به میزان زیادی به فروش می رسد.

یکی از این ویژءی های این کالا قیمت بسیار پایین آن ها است. این وسایل نسبت به میز و صندلی هایی از نوع چوب، فلز و غیره قیمت کمتری دارند

برخلاف تصور بسیاری از افراد صندلی پلاستیکی از مزایای فراوانی برخوردار است. این صندلی ها نسبت به صندلی های چوبی و فلزی از وزن بسیار کمی برخوردار هستند.

به همین دلیل نیز انتقال و جا به جایی آن ها بسیار راحت صورت می گیرد. در واقع در زمان های دلخواه به راحتی می توان آن را در جای مشخصی گذاشت.

با این کار در زمان نیز صرفه جویی زیادی می شود. برای ساخت صندلی پلاستیکی نیازی به قطع درختان نیست. به صورت معمول این صندلی ها ضد آب هستند.

در واقع در مکان های با رطوبت بالا مانند آب باران آسیبی به آن ها وارد نمی گردد. این صندلی ها در صورت افتادن به راحتی شکسته نمی شوند. علت محبوبیت بالای این صندلی ها همین مزایا است.

همچنین با این فواید تقاضا برای خرید این وسایل در بازار افزایش می یابد.

به دلیل مزایای فراوان بسیاری از خانواده ها برای فرزند خود از میز صندلی پلاستیکی اصل نوع تحریری استفاده می کنند. در این میزها رنگ بندی های بسیار شادی وجود دارد.

تنوع رنگ ها با روحیات فرزندان بسیار سازگار هستند.

از جمله دیگر ویژگی های بارز این کالا به شرح زیر است:

  • وزن این میزها بسیار کم است. به همین دلیل به راحتی آن ها توسط کودک جا به جا می شوند.
  • عوامل میکروبی و ویروسی بر روی آن ها به راحتی از بین می رود. در مقایسه با سایر میزها ایمنی بسیار زیادی دارند.
  • در زمان تماس با زمین از ثبات بسیار بالایی برخوردار هستند. در صورت کثیفی این نوع میز ها به راحتی پاکیزه می شوند.

میز صندلی پلاستیکی اصل چه ویژگی هایی دارد؟

میز صندلی پلاستیکی عمده

گرانول های نفتی یکی از رایج ترین جنس ها در ساخت این نوع صندلی ها به حساب می آید. نایلون ها از چگالی بسیار بالایی برخوردار هستند. از گرانول ها در موارد مختلفی مانند ساخت ظرف های مختلف استفاده می شود.

آکریلیک یکی دیگر از جنس های مورد استفاده در ساخت این صندلی ها است. با استفاده از ان ها صندلی ها را می توان بسیار ضخیم ایجاد کرد. در واقع با وجود آن ها ضخامت را می توان به میزان زیادی افزایش داد.

همچنین صندلی ها را با استفاده از آکریلیک در رنگ های کدر و روشن می سازند. پلی اتیلن یکی دیگر از جنس های این صندلی ها است. دامنه کاربرد زیادی پلی اتیلن ها دارند.

از آن ها در موارد گوناگونی مانند بسته بندی مواد غذایی، قیف های گاز و غیره استفاده می شود. پلی پروپیلن نیز یکی دیگر از این جنس ها به حساب می آید. این جنس نسبت به پلی اتیلن از استحکام بیشتری برخوردار است.

میز صندلی سفید به واسطه داشتن مزیت های مصرفی همچون حمل و نقل راحت تر و وزن سبک تر، جایگزین تمامی میز و صندلی های فلزی شده است .

و امروزه در موقعیت ها و فضا های مختلف مورد استفاده قرار می‌ گیرد. تولید کنندگان برتر این نوع محصولات بیشترین تنوعات را برای طراحی بروز آن ها مورد توجه خود قرار می‌ دهند.

میز صندلی پلاستیکی مدل زیادی دارد میز صندلی طرح دار کارایی زیادی دارد.صندلی ها و میزهایی است که از پلاستیک یا فایبر گلاس ساخته شده است.

این میزها و صندلی ها در قیاس با میزها و صندلی های چوبی وزن کمتری داشته و به راحتی قابل حمل و نقل می باشند، اما کاربرد آنها متفاوت است.

به عنوان مثال، از این نوع میزها و صندلی هایی که از پلاستیک ساخته شده اند در کافی شاپ های رو باز، در کنار استخرها، برای ساحل، در سفر، در برخی رستوران های بین راه و امثال آن استفاده می شود و به ندرت دیده می‌ شود.

که از میزها و صندلی های پلاستیکی در منازل استفاده گردد. افزون بر این، انواع میزها و صندلی های پلاستیکی همچنین ابعاد و سایز بندی دارد.

به عنوان مثال، برخی از میزها و صندلی هایی که ساخته شده از پلاستیک است و در منزل استفاده می ‌شود به عنوان یک میز متحرک و قابل حمل برای لوازم التحریر و یا برای کودکان مورد بهره برداری قرار می گیرد.

همچنین برخی از این میز صندلی کودک که در ویلاها و در باغ ها استفاده می شود و عمدتاً از جنس پلاستیک و به رنگ سفید می باشد. برخی دیگر از این نوع میزها و صندلی های همراه آن ها کاربردی نظیر استفاده در آشپزخانه های هتل ها یا هتل آپارتمان ها و سوئیت ها را دارد که معمولاً دو نفره یا حداکثر ۴ نفره اما در ابعاد بسیار کوچک و با وزن بسیار سبک می باشد.

قابلیت جابجایی آسان میز صندلی پلاستیکی

میز صندلی پلاستیکی عمده

برای پاکیزگی یک میز پلاستیکی باید موارد مختلفی را رعایت کنید. باید در ابتدا آب را مایع صابون ترکیب کرد. ابتدا آب را باید در یک سطل ریخته شود.

بعد از آن پنج یا شش لیوان مایع صابون را به این آب باید اضافه کنید. اسفنج یا پارچه مورد نظر خود را باید به این محلول آغشته کرد.

سپس می توان میز شما با این اسفنج به طور قابل ملاحظه ای تمیز می شود. باید برای حذف کامل جرم ها از روی سطح میز حداقل به مدت ده تا پانزده دقیقه صبر کرد.

بعد از آن برای پاکیزگی کامل میز از هر نوع ماده ای شیلنگ آب باید روی آن گرفته شود. پس از آن میز مورد نظر را برعکس کنید. این کار موجب خشک شدن سریعتر آن می گردد.

از به کار بردن وسایلی مانند سیم ظرفشویی و پشم فلز بر روی آن باید خودداری شود. این کار خراش های متعددی را بر روی سطوح این میز ها ایجاد می کند.

بازار صادرات میز صندلی پلاستیکی عمده

بازار صادرات میز صندلی پلاستیکی عمده فروشندگان میز صندلی پلاستیکی راحتی و صادرات میز صندلی ناهارخوری در ابتدا این محصولات را در بالاترین کیفیت از تولید کنندگان فعال در این زمینه تهیه می کنند و سپس به بازار مصرف عرضه می کنند.

ست میز صندلی پلاستیکی شیک توسط نمایندگی های پخش و فروش فعال در این زمینه نیز انجام می شود که در اقصی نقاط ایران دارای نمایندگی های پخش و فروش معتبری نیز هستند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *