میز و صندلی پلاستیکی ارزان

میز و صندلی در مکان های مختلفی مثل فضاهای باغی، ویلاها و حیاط و تراس خانه ها و … استفاده می شود، اما در کافه و رستوران ها جزو لوازم اصلی است.

☑ پس اگر قصد راه اندازی یک کافه را دارید برای فهمیدن قیمت میز صندلی پلاستیکی (model 2024) و به روزترین مدل های آن تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

میز صندلی پلاستیکی ارزان

 

ویژگی های میز و صندلی پلاستیکی

برای خرید و انتخاب میز و صندلی های پلاستیکی در مرحله اول لازم است که بدانید که این میز و صندلی ها دارای چه ویژگی ها و مشخصاتی هستند.

برای دانستن قیمت میز و صندلی پلاستیکی و ویژگی های میز و صندلی پلاستیکی حتما تا پایان مطالب ما را همراهی کنید.

  • ? قیمت میز و صندلی پلاستیکی بسیار مقرون به صرفه است و خریداری این میز و صندلی ها از شما هزینه بسیار کمتری از خرید دیگر جنسیت های میز و صندلی مثل چوبی می برد و در واقع تمامی اجناس پلاستیکی به علت هزینه کمتری که در تولید دارند در خروجی محصول نیز هزینه و قیمت پایین تری خواهند داشت؛ بنابراین یکی از بزرگ ترین مزیت ها قیمت میز و صندلی پلاستیکی است.
  • ? این میز و صندلی های پلاستیکی همان طور که گفته شد به علت جنسیت پلاستیک شان بسیار مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند و دارای طول عمر بالایی هستند.

میز صندلی طرح حصیری

  • ? میز و صندلی پلاستیکی در برابر هر شرایط جوی مقاومت دارد، چه آب و هوای بارانی و چه در برابر تابش نور آفتاب؛ بنابراین اگر می خواهید از میز و صندلی ها در فضای آزاد استفاده کنید، این میز و صندلی های پلاستیکی بسیار انتخاب خوبی برای شما خواهند بود.
  • ? یکی از اصلی ترین مزیت های میز و صندلی های پلاستیکی این است که این میز و صندلی ها به سرعت و با سادگی تمیز می شوند و در واقع یکی از بهترین انتخاب ها برای کافه ها و رستوران ها است.
  • ? همان طور که قیمت میز و صندلی های پلاستیکی دارای قیمت های متفاوتی است علاوه بر آن این میز و صندلی ها در شکل ها و مدل های مختلفی هم موجود هستند که دست شما را در انتخاب باز گذاشته اند و به راحتی می توانید طبق سلیقه خود خرید کنید.

حال شما با دانستن این مزایا می دانید که این میز و صندلی های پلاستیکی می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشد.

میز صندلی پلاستیکی استخری

 

میز و صندلی پلاستیکی 4 نفره

میز و صندلی پلاستیکی 4 نفره یکی از انواع ست های موجود در میز و صندلی های پلاستیکی است.

میز و صندلی پلاستیکی در ست های 2 نفره، 4 نفره، 6 نفره و 8 نفره موجود است و شما به راحتی با توجه به تعداد افرادی که در طول روز به کافه یا رستوران شما مراجعه می کنند، می توانید ستی که با تعداد مد نظر شما همخوانی دارد را خریداری کنید.

این میز و صندلی های پلاستیکی نه تنها در ست های مختلفی موجود هستند بلکه انواع و طرح های متفاوتی هم در رنگ های متنوعی دارند که در ادامه به آنها اشاره می شود تا شما بتوانید از میان آنها برای خود انتخاب درستی داشته باشید.

میز و صندلی حصیری

  • ? میز و صندلی های پلاستیکی ساده با دسته و بدون دسته
  • ? میز و صندلی های پلاستیکی حصیری پایه پلاستیکی با دسته و بدون دسته
  • ? میز و صندلی های پلاستیکی حصیری پایه فلزی با دسته و بدون دسته
  • ? میز و صندلی های پلاستیکی ساده پایه فلزی با دسته و بدون دسته
  • ? میز و صندلی ژورنالی پایه چوبی

میز صندلی پلاستیکی

 

میز صندلی پلاستیکی ژورنالی

میز صندلی پلاستیکی ژورنالی یکی از انواع این میز و صندلی های پلاستیکی است که جزو لوکس ترین و شیک ترین مدل های این میز و صندلی هاست.

این محصولات دارای ظاهری شیک و مدرن است که دارای صندلی های پلاستیکی با پایه های چوبی و مستحکم است و همچنین دارای میز های 2، 4 و 6 نفره است که پایه های میزها نیز از جنسیت چوب است.

پایه های چوبی این محصولات باعث ظاهر شیک و به روز این مدل میز و صندلی شده است.

پس اگر دنبال یک انتخاب به روز و مدرن و همچنین به صرفه برای محیط مورد نظر خود به خصوص کافه ها هستید این میز و صندلی های پایه چوبی جزو بهترین انتخاب هاست.

میز صندلی پلاستیکی ژورنالی

 

میز و صندلی پلاستیکی پایه فلزی

میز و صندلی پلاستیکی پایه فلزی یکی دیگر از این مدل های میز و صندلی پلاستیکی است، البته که این میز و صندلی ها در دو نوع موجود است هم پایه فلزی و هم تمام پلاستیک.

♨ شما می توانید با توجه به نیاز خود و همچنین شرایط جوی محل مورد استفاده خود یکی از این مدل ها را انتخاب کنید.

اما اگر به دنبال استحکام بالاتری هستید انتخاب درست تر برای شما این میز و صندلی پلاستیکی پایه فلزی است تا هر کسی با هر وزنی با خیال راحت از این صندلی ها استفاده کند.

میز و صندلی پلاستیکی ارزان

 

❓ ست میز و صندلی پلاستیکی ساده یا حصیری؟

در جواب سوال ست میز و صندلی پلاستیکی ساده یا حصیری؟ باید گفت این تماما به سلیقه فردی شما و به هزینه ای که شما می خواهید برای خرید این میز و صندلی ها صرف کنید، بستگی دارد.

? اما در کل باید گفت که مدل حصیری این میز و صندلی های پلاستیکی دارای ظاهری شیک تر است و اگر قصد استفاده از این میز و صندلی ها را در فضای عمومی مثل کافه ها و رستوران ها دارید، پس میز و صندلی های حصیری را انتخاب کنید.

قیمت میز صندلی پلاستیکی بستگی به مدل انتخابی شما دارد اما در کل انتخاب جنسیت پلاستیکی محصولات برای شما از هزینه کمتری برخوردار است.

میز و صندلی پلاستیکی استخری

 

بزرگترین مرکز فروش میز و صندلی پلاستیکی پایه فلزی

بزرگترین مرکز فروش میز و صندلی پلاستیکی پایه فلزی شرکت ناصر پلاستیک است که نمایندگی های مختلفی در بازار دارد.

شما می توانید با تماس با نمایندگان فروش این کارخانه مثل شرکت هیراد پلاست به راحتی و بدون دردسر سفارش محصولات مورد نظر خود را به صورت غیرحضوری ثبت کنید تا از طریق باربری های مطمئن به زودی به دست شما برسد.

میز و صندلی پلاستیکی

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *