گلدان ها از محصولاتی هستند که امروزه در تمامی منازل مدل های مختلفی از آن یافت و استفاده می شود، در گذشته این نوع محصولات تنها از جنس سفال ساخته می شد اما ما امروزه نمونه هایی از جنس پلاستیک را نیز به همراه گلدان های سفالی مشاهده می کنیم که هر کدام از آن ها در ابعاد و اندازه های متفاوتی تولید شده است. قیمت بهترین گلدان پلاستیکی رنگی عمده پایین از گلدان هایی است که به صورت جزئی و در تعداد کم خریداری می شود.

قیمت بهترین گلدان پلاستیکی رنگی عمده

ابعاد مختلف گلدان پلاستیکی رنگی

ابعاد مختلف گلدان پلاستیکی رنگی گلدان های موجود در بازار هر یک در ابعاد گوناگونی ساخته شده اند، ما امروزه در بازار نمونه های خیلی کوچک گلدان ا نیز مشاهده می کنیم که از آنها برای کاشت و نگهداری گیاهان و گل های کوچک همانند کاکتوس ها استفاده می شود و در عوض از گلدان هایی با سایز بزرگ تر بیشتر برای گل و گیاهانی با اندازه بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

گلدان پلاستیکی کوچک از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار است و ما امروزه آنها را با تنوع رنگی بسیار بالایی در بازار مشاهده می کنیم، در میان ده ها رنگ از انواع گلدان که در بازار وجود دارد، گلدان پلاستیکی قرمز و مشکی رنگ از فروش بالاتری برخوردار می باشد.

تولیدی های گلدان می بایست از پلاستیک هایی با ضخامت بالا برای ساخت این لوازم استفاده کرده تا مشکلی برای آنها در طول استفاده به وجود نیاید، امروزه ما می توانیم گلدان هایی با ضخامت خیلی کم و خیلی زیاد را تهیه کنیم و در منزل یا محل کار استفاده کنیم، به طور معمول گلدان هایی که ضخامت بالاتری داشته باشند از وزن بیشتری نیز برخوردارند و در عوض نمونه های نازک از وزن کم تری برخوردارند و بیشتر برای گل هایی استفاده می شوند که مدام نیاز به جابجایی دارند.

گلدان پلاستیکی شیک دارای رنگبندی گوناگونی است، اگرچه رایج ترین مدل از گلدان ها تنها از یک رنگ خاص تولید شده اند اما برخی از این سازه ها با ترکیب چندین رنگ برای زیبایی بیشتر تولید شده اند که از آن ها در آپارتمان ها استفاده می شود. گلدان ها نه تنها در جهت نگهداری گل ها بلکه از نمونه های مختلف آن برای نگهداری برخی از درختان نیز استفاده می شود، درختان کوچک در ابتدا باید در گلدان نگهداری شده تا پس از رسیدن به مرحله رشد کافی به زمین انتقال یابند.

بهترین مکان برای نگهداری گلدان پلاستیکی

بهترین مکان برای نگهداری گلدان پلاستیکی گلدان های ساخته شده از جنس پلاستیک حتما باید در محل های مخصوصی نگهداری شوند، این نوع سازه ها در برابر تابش تور مستقیم آفتاب مقاوم نبوده و در مواجه با این شرایط ممکن است با سرعت بیشتری در آنها پوسیدگی ایجاد شود از این رو اولین و مهم ترین چیزی که شما پس از خرید گلدان باید به آن توجه کنید نگهداری آنها در مکان هایی است که از تابش نور آفتاب در امان باشند.

گلخانه ها فضای مناسبی برای نگهداری گلدان ها هستند، امروزه تمامی افرادی که در بخش فروش گل و گیاه فعالیت دارند از گلدان های زیادی استفاده می کنند، این محصولات به طور کلی طول عمر بالایی دارند که در صورتی نگهداری صحیح و اصولی از آنها می توانند طول عمر بیش از چندین سال داشته باشند.

اغلب گلدان ها به صورت ضد آب طراحی شده اند و بخاطر همین آب نمی تواند به ساختار کلی آنها آسیب وارد کند، این نوع سازه ها انعطاف پذیری بیشتری در مقایسه با گلدان های سفالی دارند و بخاطر همین در موارد زیادی مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت های تولید کننده انواع گلدان ها، از جنس پلی اتیلن و پلی پروپیلن برای ساخت گلدان ها استفاده می کنند، برخی از این محصولات به صورت آماده و قالبی ارائه شده و اگر به بخش زیرین آن توجه کنید می بینید که از سوراخ های بسیار ریزی برای خروج آب اضافی استفاده شده است، برخی از گلدان ها به همراه سینی مخصوص ارائه شده که آب خروجی از آنها در سینی مخصوص جمع خواهد شد.

تعویض راحت گل با گلدان پلاستیکی

تعویض راحت گل با گلدان پلاستیکی از موارد مهمی که همواره باید به آن توجه شود نحوه تعویض گل با گلدان می باشد، همانطور که گفته شد گلدان ها طول عمر مفیدی داشته و می توانند تا چندین سال مورد استفاده قرار گیرند. پس از گذشت چند سال در صورت تغییر رنگ گلدان و یا شکستگی و پوسیدگی باید گل را به گلدان های جدید منتقل کنید. برای این کار باید به آرامی گلدان را برش داده تا به ریشه گل آسیبی نرسد.

برای تعویض گل می توانید از خاک جدیدی استفاده کرده و یا به همان شکل از گلدان قدیمی به گلدان جدید منتقل کنید. این کار نیازی به ابزارآلات پیچیده نداشته و شما تنها باید گلدان قدیمی را برش داده تا خاک آن به طور کامل جدا شود، البته برای راحتی بیشتر در هنگام جداسازی می توانید ابتدا گل را با مقدار زیادی از آب آبیاری کنید تا خاک آن با راحتی بیشتری جدا شود.

بخش زیرین گلدان از بخش هایی است که مدام در برابر رسوبات آب قرار گرفته و ممکن است دچار پوسیدگی شود، به خاطر همین اغلب تولیدکنندگان گلدان بخش پایینی این نوع سازه ها را ضخیم تر از سایر قسمت ها طراحی کرده تا مشکلی برای آن به وجود نیاید.

فروشنده گلدان پلاستیکی رنگی عمده

فروشنده گلدان پلاستیکی رنگی عمده فروشنده گلدان پلاستیکی این نوع محصولات را با تنوع رنگی بالایی در اختیار گلخانه داران و افرادی که در بخش تولید نهال فعالیت دارند قرار می دهد، از این جهت شما به انتخاب خود می توانید گلدان ها را از میان ده ها مدل رنگ انتخاب و خریداری کنید.

گلدان از جمله محصولاتی است که در تعداد بالا خریداری می شود، از این جهت شما نیز اگر از افرادی هستید که به آنها نیاز دارید، می توانید تعداد مشخصی از آن را سفارش داده و تحویل بگیرید. اگرچه اغلب گلدان ها در رنگ های مات طراحی شده اند اما ما مدل هایی از آن با رنگ شفاف را نیز در بازار مشاهده می کنیم.

خرید گلدان های رنگی از طریق سایت ما انجام می شود، شما اگر می خواهید تعداد بالایی از گلدان های ساخته شده از جنس پلاستیک را تهیه کنید می توانید حساب ویژه ای بر روی سایت های ما باز کنید، ما همیشه در کنار شما مشتریان عزیز هستیم و سعی داریم گلدان های سبک و مقاوم را با کم ترین قیمت ممکن در اختیارتان قرار دهیم.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *