قیمت کلمن پلاستیکی بزرگ با سایز کلمن پلاستیکی کوچک تفاوت دارد..هرچه قیمت کلمن پلاستیکی بالاتر باشد یعنی کیفیت بهتری دارد و مدت زمان بیشتری دما را ثابت نگه می دارد.

قیمت بهترین کلمن پلاستیکی بزرگ

کلمن پلاستیکی باکیفیت چه مشخصاتی دارد؟

 کلمن پلاستیکی بزرگ

حتما در هنگام خرید مطمئن باشید کلمن پلاستیکی باکیفیت تهیه میکنید.برای تشخیص کیفیت آن باید به نکاتی توجه کنید؛از جمله؛میزان ظرفیت،جنس بدنه،قابلیت حفظ دما،وزن نهایی،دسته و پایه

ممکن است تصور کنید کلمن تنها زمانی که دور از خانه هستید ، کاربرد دارد.این تصور درست نیست زیرا استفاده از کلمن در خانه باعث می‌شود،تا شما دایما در یخچال را باز نکنید و مقداری زیادی در مصرف انرژی صرفه جویی شود.

در هنگام خرید باید دقت کنید که ظرفیت کلمن انتخابی شما با تعداد نفراتی که می خواهند از آب استفاده کنند،هم خوانی داشته باشد.

قبل از خرید کلمن آن را بلند کرده و حالتی را تصور کنید که با آب پر شده است.اگر به تنهایی کلمن سنگین وزن است،از خرید آن صرف نظر کنید.

ویژگی های کلمن پلاستیکی با کیفیت:

1.مقاومت در برابر ضربه

2. توانایی حفظ دما برای حداقل 24ساعت

3.تولید شده در حجم های 1تا 46لیتری

4.دارای دهانه بزرگ برای شستشوی راحت

5.دارای انواع مدل های 2و3 قلو

6.مناسب برای استفاده در سفر،پیک نیک و حتی خانه

7.دارای طرح های شیک و ساده

8.ارایه شده در رنگ های مختلف

کلمن پلاستیکی از برندهای مختلف و در حجم های متفاوت در بازار موجود است.

فروش کلمن پلاستیکی با کیفیت به دلیل کاربرد بالا و ویژگی‌های مثبت آن در حال حاضر در تهران و دیگر شهرهای کشور رونق چشمگیری پیدا کرده است.

به همین دلیل نمایندگی های اینترنتی فروش این کالا نیز راه اندازی شده تا خرید کلمن پلاستیکی مسافرتی برای همه هموطنان در سراسر کشور آسان باشد.کلمن آب باید در برابر ضربه مقاوم باشد به همین دلیل تولید کلمن پلاستیکی به صورت پایه دار انجام می شود تا در مقابل ضربه،تعادل خود را از دست ندهند و محکم تر باشند.

همین برتری ها،باعث شده که کلمن های پایه دار از کلمن های بدون پایه گران تر به فروش برسند.

شیر مقاوم کلمن پلاستیکی ایرانی

 کلمن پلاستیکی بزرگ

کلمن پلاستیکی شیردار مخصوص مهمانی ها،جشن ها،گردش، کوهنوردی،مسافرت ها و پیک نیک می باشد.این کلمن ها دارای شیر تخلیه قابل تعویض می باشد.

همه ی ما از وقتی کودک بودیم کلمن را دیده ایم،آن زمان هایی که یخچال در خانه های ما ایرانیان نبود،از کلمن استفاده می‌کردیم و آنهایی هم که یخچال نداشتند از همسایه ها آب یخ می گرفتند و در این کلمن ها می گذاشتند و از گرمای داغ تابستان در امان می ماندند اما این روزها همه چیز تغییر کرده است و این کلمن ها برای سفر و پیک نیک به کار می رود. با استفاده از کلمن و یخ می توانید آب یخ تا چند ساعت داشته باشید و دیگر نیازی نیست که دقیقه به دقیقه درب یخچال را باز و بسته کنید. با قرار دادن یک قالب یخ بزرگ در هر کلمن آبی می توانید مدت زیادی آب را خنک نگه دارید توجه کنید که این قالب یخ حتما بزرگ باشد و تکه شده نباشد.

مواد اولیه باکیفیت کلمن پلاستیکی

 کلمن پلاستیکی بزرگ

جنس بدنه کلمن از پلاستیک با کیفیت ساخته شده است و با داشتن پوششی عایق فوم در بین دو جداره،مایعات آشامیدنی داخل آن برای مدت زیادی سرد وخنک می ماند.

در خانه بهتر است یک عدد کلمن داشته باشیم چون با قرار دادن یک عدد کلمن آب در اتاق یا اتاق فرزندان خود دیگر از باز کردن بی جهت یخچال خلاص شوید به خصوص در تابستان و در مسافرت هم از آنها استفاده نمایید.

در هنگام خرید کلمن پلاستیکی باید به نکاتی توجه کنید:مثلا،قراره چه تعداد از افراد خانواده از کلمن پلاستیکی استفاده کنند سپس با توجه به تعداد افراد خانواده خرید داری فرمایید.چند ساعت نیاز دارید که آب خنک بماند. می توانید اطلاعات مربوط به کلمن پلاستیکی را از فروشنده مورد نظر خود بپرسید.

کلمن پلاستیکی ایرانی از کیفیت بالاتری نسبت به سایر کشورها دارد.

مرجع خرید کلمن پلاستیکی بزرگ

 کلمن پلاستیکی بزرگ

شما میتوانید از طریق نمایندگی های معتبر و مجاز یا فروش آنلاین(اینترنت)محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید که در زیر به طور جداگانه نحوه فروش کلمن را برای شما بیان کردیم:

  • فروش آنلاین.

برخی از تولید کنندگان در کنار روش های فروش سنتی اقدام به فروش از طریق سایت های آنلاین می کنند که با ارایه این محصولات در سایت های آنلاین می توانند محصولات خود را با قیمت مناسب تر و تنوع بیشتر در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

  • فروش مستقیم

تولید کننده با عرضه مستقیم محصولات می تواند با کوتاه کردن دست واسطه ها از این معامله ها و کاهش بسیاری از هزینه ها انواع کلمن پلاستیکی را با قیمت مناسب تری در اختیار مصرف کنندگان عمده قرار دهد.

قیمت کلمن پلاستیکی به صورت عمده قطعا ارزان تر می باشد و موارد زیادی هستند که بر روی قیمت کلمن تأثیر گذار هستند،منتهای مراتب با توجه به عدم وجود قیمت های عجیب و غریب برای این نوع از محصولات مسافرتی و خانگی ، توصیه می کنیم بیش از آنکه فکر و ذهنتان درگیر مسائل قیمتی باشد ، بیشتر بر روی گنجایش و کیفیت ساختار محصول مد نظر تان توجه داشته باشید. کلمن پلاستیکی بزرگ برای خانواده های پرجمعیت در بازار موجود می باشد. همانطور که مدل کلمن ها شبیه به هم نیست ، قیمت آنها نیز متفاوت است. به طور مثال قیمت کلمن آب پلاستیکی بزرگ با سایز کوچک آن فرق دارد.عمده فروشی کلمن پلاستیکی توسط فروشگاه های سراسر کشور چه به صورت حضوری و چه به صورت اینترنتی با قیمت کمتری عرضه می شود که برای مشتری به صرفه است.کلمن پلاستیکی رنگی سبب شده تا مشتریان بیشتری جذب شوند.

انواع کلمن موجود در بازار:کلمن پلاستیکی:جنس این مدل از پلاستیک بوده و بسیار سبک و بادوام می باشد و از دوام بالایی برخوردار است و بادوام می باشد شما می توانید به راحتی در صندوق عقب ماشین خود بگذارید بدون آنکه کوچکترین آسیبی به آن وارد شود.کلمن شیشه ای:این نوع کلمن ها به روز ترین و مدرن ترین کلمن هایی هستند که انواع مختلف آنها در بازار موجود می باشد. کلمن فلزی:این نوع کلمن علاوه بر دوام بالایی که نسبت به سایر کلمن ها دارند به دلیل جنس و تکنولوژی ساخت خود آب را به مدت طولانی تری خنک نگه دارند ودرمقایسه با کلمن های پلاستیکی از وزن بالاتری برخوردار است. و کلمن پذیرایی:همانگونه که از نامشان مشخص است برای پذیرایی از آنها استفاده می شود و در طرح ها و انواع مختلف در بازار فروش هستند و مصرف کننده می تواند با توجه به سلیقه ی خود انواع طرح های آن را انتخاب کند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *