گلدان پلاستیکی نرده ای

گلدان پلاستیکی نرده ای یکی از جذاب ترین مدلهای گلدان پلاستیکی است که شما می توانید برای تزئین محل زندگی خود از آن استفاده کنید. در حال حاضر انواع مختلفی از گلدانهای پلاستیکی در بازار وجود دارد که شما می توانید با قیمتی عالی آن را خریداری کنید. اما هیراد پلاست به عرضه انواع مختلفی از گلدانهای پلاستیکی نرده ای پرداخته تا شما محصولی کامل را برای خود داشته باشید. دراین مطلب همراه ما باشید تا به تمامی اطلاعات در رابطه با گلدان پلاستیکی نرده ای بپردازیم.

آشنایی با انواع گلدان پلاستیکی

 

آشنایی با انواع گلدان پلاستیکی

هر زمان که شما به فردی نام گلدان پلاستیکی را می گویید ناخودآگاه ذهن او به سمت گلدانهای پلاستیکی خواهد رفت که تمامی افراد در هر مکانی تا به حال بارها آن را مشاهده کرده اند. گلدانهای پلاستیکی بهترین محصول برای افرادی است که قصد دارند یک بستر موقت یا همیشگی برای گل و گیاهان خود ارائه دهند. این دسته از گلدانها از بهترین مواد اولیه تهیه شده و صد در صد نیز قابلیت بازیافت دارند.

از سویی دیگر، مقاومت بسیار گلدان پلاستیکی باعث می شود تا تمامی افراد بتوانند در هر مکانی از آن استفاده کنند و نگران شکستگی یا ترک خورگی آنها نباشند. برخی از این دسته از گلدانها به همراه زیر گلدانی نیز عرضه می شوند که می توانند گزینه بسیاری خوبی برای نگهداری گیاهان در محیط خانه باشند. بیشتر از افراد از این دسته از گلدانهای برای نگهداری گیاهان رونده مانند برگ لوبیاییها استفاده می کنند، زیرا آنها احتیاج بسیاری به آب داشته و این گلدانها نیز می توانند تا زمان زیاد به رطوبت خاک و نگهداری گیاهان بپردازند. در نظر داشته باشید که از گلدان پلاستیکی در ابعاد بزرگ برای نگهداری این گیاهان استفاده کنید. انواع گلدانهای موجود در بازار نیز عبارت اند از:

  • گلدان پلاستیکی دسته دار
  • گلدانهای پایه دار پلاستیکی
  • گلدانهای پلاستیکی رنگی
  • انواع مدلهای دیواری
  • انواع مدلهای حصیری

جدیدترین مدل های گلدان پلاستیکی

 

جدیدترین مدل های گلدان پلاستیکی

گلدانهای پلاستیکی رنگی یکی از بهترین محصولاتی است که شما می توانید از آنها در خانه یا فضای بیرونی استفاده کنید. این دسته از گلدان در انواع ابعاد و سایزهای مختلف تولید و روانه بازار می شوند. گاهی اوقات نیز می توانید مشاهده کنید که گلدانهای پلاستیکی رنگی به همراه زیر گلدانی برای فروش عرضه می شوند که می توانند گزینه مناسبی برای افرادی باشند که قصد دارند به همراه این گلدانها به تزئین محیط خانه یا تراس خود بپردازند.

گلدان پلاستیکی رنگی محصولی است که شما می توانید در هر تعداد که مد نظرتان است از طریق فروشگاه هیراد پلاست خریداری کنید. این گلدان وزن زیادی نداشته و همین موضوع حمل را برای افراد بسیاری راحت می کند. از سویی دیگر، این دسته از گلدان‌ها می توانند روی پایه های گلدان نیز به راحتی به ایستند که به طبع استفاده از آنها را می تواند جذاب تر کند. شرکتهای بسیاری در حال حاضر در کشور ایران به تولید انواع گلدان پلاستیکی می پردازند که از بین آنها، بهترینها با هیراد پلاست همکاری می کنند. اگر شما نیز فکر می کنید که می توانید با هیراد پلاست به همکاری بپردازید، با کارشناسان مطرح این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

گلدان پلاستیکی نرده ای

 

گلدان پلاستیکی نرده ای

این نوع گلدان های نرده ای یا معروف به (گلدان خورجینی ) کاربری فراوانی در لبه های نرده های تراسها و باغچه های نرده کشی شده دارد . این نوع گلدان به گونه ای طراحی شده که بر روی نرده تراس و یا باغچه سوار می شود. گلدانهای دو طرفه از جمله انواع گلدان پلاستیکی نرده ای مقاوم برای استفاده در فضای آزاد و مناسب برای افراد خوش سلیقه ای می باشد که ظاهر خارجی ساختمان هم برایشان مهم است.
این گلدانها علاوه بر تاثیر بر نمای خارجی، از داخل ساختمان نیز ظاهر بسیار زیبایی دارند. بهترین مزیت این نوع گدانها استفاده بهینه از فضای لبه های تراسهای آپارتمانی اشاره کرد که با توجه تراکم شهری و طبقاتی آپارتمان ها باعث عدم دید در محیط تراس یا بالکنها می شود.

 

تولید گلدان پلاستیکی نرده ای

تولید گلدان پلاستیکی نرده ای به دلیل این که مزایای بسیاری را برای افراد به هنگام نگهداری از گل و گیاهان دارد، همواره دارای رونق است و فروش آن نیز از طریق هیراد پلاست انجام می شود. اگر برایتان سوال پیش آمده که گلدان‌های پلاستیکی چه مزایای برای افراد دارند، باید به شما بگوییم که این محصول می تواند به نگهداری از گل و گیاه در بهترین حالت پرداخته و از خشک شدن ریشه گیاهان جلوگیری کند. خشک شدن ریشه گیاهان مشکلی است که همواره افراد با استفاده از گلدانهای سفالی برایشان به وجود می آید زیرا گلدانهای سفالی دارای بافتی متخلل بود و همین موضوع باعث می شود تا رطوبت خاک پیوسته از بین برود.

اما گلدان پلاستیکی نرده ای بافتی متخلل نداشته و رطوبت را در خود نگه می دارد. همین موضوع باعث می شود تا افراد بتوانند به راحتی از گیاهانی که احتیاج به آب یاری بسیار دارند در این دسته از گلدانها نگهداری کنند. این یعنی شما با این دسته از گلدانها نیازی به آب یاری بسیار نداشته و همین موضوع باعث می شود تا هم در هزینه های خود صرفه جویی کنید و هم گیاهان خود را در بستری قرار دهید که ریشه آن‌ها به هیچ عنوان خشک نخواهد شد.

 

قیمت خرید گلدان پلاستیکی نرده ای

همان طور که از ابتدا بارها به این موضوع اشاره شد، گلدان پلاستیکی نرده ای دارای قیمت بسیار مناسبی است، البته در صورتی که هیراد پلاست انتخاب شما برای خرید این محصول باشد. هیراد پلاست با حذف واسطه ها توانسته قیمت خام را روی محصولات خود قرار دهد و همین موضوع باعث شده تا افراد اولین انتخاب خود را برای خرید گلدانهای گلخانه‌ای خود، هیراد پلاست را قرار دهد.

اگر شما نیز می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کرده و گلدانی را برای خود خریداری کنید که قیمت بسیار مناسبی را داشته باشد، گلدان پلاستیکی گلخانه ای که توسط هیراد پلاست عرضه می شود، می تواند به عنوان یکی از بهترین انتخابها در این زمینه باشد. از این که ما را تا انتهای این مطلب همراهی کردید، بسیار سپاس گزاریم و امیدواریم که بهترین اطلاعات را در اختیار شما قرار داده باشیم.

0 / 5. 0

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *